သမိုင္းကိုၾကည့္ၿပီး ေကာက္ခ်က္ဆြဲရာမွာ


သမိုင္းကိုၾကည့္ၿပီး ေကာက္ခ်က္ဆြဲရာမွာ အနည္းဆုံး ႏွစ္မ်ိဳးရွိပါတယ္။ ရွိဖို႔လည္း လိုအပ္ပါတယ္။

၁။ လူ႔အဖြဲ႔အစည္းတစ္ခုရဲ႕ သမိုင္းတြင္စ ကာလဦးကေန လက္ရွိ အေျခအေန ကို ၿခဳံငုံသုံးသပ္ျခင္း။ (အေသးစိပ္ အျဖစ္အပ်က္ကို ေဖာ႔ကပ္ မလုပ္)
၂။ သမိုင္းကို အဆစ္ဆစ္ကန္႔သတ္ၿပီး ေလ႔လာမႈ။ (အေသးစိပ္ ကို ေဖာ႔ကပ္လုပ္)

တစ္အေပၚ အေလးထားမႈေပါ႔သြားရင္ တိက်မႈ နည္းသြားတယ္။
ႏွစ္အေပၚ အေလးထားမႈေပါ႔သြားရင္ အတိတ္ရဲ႕ ေက်းကၽြန္ျဖစ္သြားတယ္။

ဟင္နရီ ကစ္ဆင္းဂ်ား။
The World Order. Sept, 12014

အဲသလိုႀကီး မဟုတ္ပါဘူး။


ဆရာေတာ္္က မူအားျဖင္႔ ေမတၱာရပ္ခံတာပါ၊ ဒါကိုပဲ မူအားျဖင္႔ အားစမ္းတာ လို႔ ေခၚရင္လည္း ရပါတယ္။
လက္ခံခ်င္ရင္ မူအားျဖင္႔လက္ခံၿပီး၊ ေဝဖန္ခ်င္ရင္လည္း မူအားျဖင္႔ ေဝဖန္ခ် လိုက္ရုံပါပဲ။
ဘာမွမဟုတ္ဘူး၊ "မူအားျဖင္႔သေဘာေပါက္ပါၿပီ" တစ္ခန္းရပ္ျပဇာတ္အေၾကာင္း စဥ္းစားေနလို႔။

ငယ္ေသးေတာ႔ စစ္ကားေတြေခၚျပ


နည္းနည္းႀကီးလာေတာ႔ သူတို႔ကို စစ္ကားေတြနဲ႔တား၊ ဟဲဟဲ၊ ဟုတ္ေတာ႔ေနၿပီ။
ကေလးေတြ စကားမေျပာတတ္ခင္မွာ စကားေတြ စြတ္သင္ေပးၾက
စကားလည္း ေျပာတတ္ေရာ "တိတ္တိတ္ေန၊ စကားသိပ္ေပါတာပဲ" ဆိုၿပီး တားၾကတာက လူႀကီးသဘာဝေလ။
(ရီးဒါး ဒိုင္ဂ်က္)

ကမ္းလက္ shared Ye Htut's post.
 

ကမ္းလက္ေဝါေပၚမွာ


ကမ္းလက္ေဝါေပၚမွာ ဦးသန္းေရႊကိုေတာင္ ဆဲခြင္႔မျပဳပါ ခင္ဗ်ား။

ဆိုရွယ္ ဘာသာေရး၊ သာသနာျပဳ


ဒီလို တရုတ္ႏွစ္သစ္ကူးေတြမွာ တစ္ခ်ိန္က ေက်ာင္းအေပၚ ေက်းဇူးမ်ားၿပီး အခု အသြားအလာခက္ေနၿပီျဖစ္တဲ႔ သက္ႀကီးရြယ္အိုေတြအိမ္ကို ရဟန္းေတြ ကိုယ္ တိုင္ သြားၾက၊ ပရိတ္ရြတ္ေပးၾက၊ အားေပးစကားအနည္းငယ္ေျပာၾက လုပ္ေလ႔လုပ္ထရွိတယ္။
တစ္ေန႔ကို ေလးငါးအိမ္ေပါ႔။ ပင္႔ႂကြမဟုတ္၊ မပင္႔ႂကြ။ ဖုန္းေတာ႔ ႀကိဳတင္ဆက္ ထားၾကတယ္။ သူတို႔တေတြ တကယ္ေပ်ာ္သြားတာ။
ဒါက ဆိုရွယ္ ဘာသာေရး၊ သာသနာျပဳပဲ။ ေနမေကာင္းတဲ႔ အရွင္မဟာကသပ၊ အရွင္မဟာေမာဂၢလာန္ ကိုယ္ေတာ္ႀကီးေတြက ဘုရားႂကြလာဖို႔ ဘယ္ ပင္႔ရဲပါ႔ မလဲ။ ႂကြသြားေတာ႔ ဝမ္းသာတာေပါ႔။