ျပန္ခ်င္တဲ႔ ကြန္မင္႔မ်ား

"ဒါနဲ ့အခ်ိဳ႕ကဆိုၾကတယ္. မတရားမႈတစ္ခုမွာ ၾကားေနရင္ ဖိႏိွပ္သူဘက္က လိုက္တာတဲ့.. ဟုတ္လားဟင္ ??"

မသန္းလဲ႔ ေရ..
ၾကားေနတာက ၾကားေနတာပဲထင္ပါတယ္။ ဘယ္ဘက္ကိုမွ မလိုက္ပါဘူး။ ၾကားေနတယ္ဆိုရာမွာ..
၁။ ကိုယ္နဲ႔မဆိုင္၊ ကိုယ္႔ကိစၥမဟုတ္လို႔ ဘာသိဘာသာေနတာနဲ႔
၂။ ကိုယ္နဲ႔ဆိုင္ေပမဲ႔ ကိုယ္ေထာက္ခံ၊ ပါဝင္ပတ္သက္တဲ႔ လူ (သို႔) အဖြဲ႔ အစည္းက လုပ္ေနတာေတြဟာ မဟုတ္ေတာ႔ဘူးလို႔ ယုံၾကည္မိရင္လည္း (ဟိုဘက္ကိုလည္း မေထာက္ခံႏိုင္) စိတ္ပ်က္ပ်က္နဲ႔ ၾကားေနတတ္ၾကပါ တယ္။

ဒီအထိေတာ႔ ဘယ္ဘက္ကိုမွ မလိုက္ေသးဘူးထင္ပါတယ္။ အလြန္အမင္း မတရားဘူးလို႔ ယုံၾကည္လာရင္ေတာ႔ ဆန္႔က်င္ဖက္ကို ေရာက္ခ်င္ လည္း ေရာက္သြားႏိုင္တာေပါ႔ ေလ။
အခု ထင္ျမင္မိတာက ႏိုင္ငံေရး ၾကားေနဝါဒနဲ႔ မဆိုင္ပါဘူး။ ႏိုင္ငံေရး ၾကားေနဝါဒကေတာ႔ ႏိုင္ငံႀကီး၊ စူပါ ပါဝါႀကီး ႏွစ္ႏိုင္ငံၾကားမွာ လႈပ္မရလို႔ ကုတ္ေနလိုက္ေနရတာမ်ိဳးေတြ ရိွမွာေပါ႔။ အမ်ားႀကီးပါ။

အဲ..တခ်ိဳ႕ အျမင္က "ငါ႔ကို (ငါတို႔ကို) မေထာက္ခံရင္ မင္းက ဟိုဘက္ကလူ" ဆိုတာမ်ိဳးပါ။ သဘာဝမက်တဲ႔ တစ္ယူသန္ စြပ္စြဲမႈလို႔ ယူဆမယ္ဆို ယူဆလို႔ ရတဲ႔ အျမင္ေပါ႔ ဗ်ာ။ ဒါက ပုဂၢလိက အျမင္ပါ။
ေလးစားစြာျဖင္႔

ဒါေလးေလာက္နဲ႔ ေသဒဏ္လား (ေမာနင္း ပို႔စ္)

အက်င္႔ပ်က္ တ႐ုတ္မီးရထားဝန္ႀကီးအေၾကာင္းပါ။
၂၀၀၃ ခုကေန ၂၀၁၁ ခုအထိ မီးရထားဝန္ႀကီး။
လူ ဆယ္႔တစ္ဦးကို မတန္မရာ ရာထူးတိုးေပးျခင္း၊ အက်ိဳးအျမတ္ မ်ားမ်ားရ တဲ႔ ကန္ထ႐ိုက္မ်ား ထုတ္ေပးျခင္း။
သူ႔လက္ထက္မွာ လာဘ္စားခဲ႔တဲ႔ေငြပမာဏ ၆၄ ၆ မီလီယံ။
အိမ္ယာပိုင္ဆိုင္မႈေပါင္း ၃၇၄။
ကား ၁၆ စီး၊ အေပ်ာ္မယား ၁၈ ေယာက္ (ရုပ္ရွင္မင္းသမီး၊ ေလယာဥ္မယ္ေတြ အပါအဝင္) တဲ႔။
အခု သူ႔ကို ႐ုံးတင္ စစ္ေဆးေနတယ္။ ျမန္မာတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ကေတာ႔ ဒါေလးေလာက္နဲ႔ ေသဒဏ္လား ေပါ႔။
တို႔ ႏိုင္ငံလာၾကည္႔လွည္႔။

တရုတ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးသား မုဒိမ္းက်င္႔မႈ

ဒါလည္း စိတ္ဝင္စားစရာပဲ။ ၁၇ ႏွစ္သား ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးသားနဲ႔ သူ႔ မိုက္ေဖာ္ မိုက္ဖက္ ေလးေယာက္ကို ႐ုံးတင္စစ္ေဆးေနတဲ႔အေၾကာင္း ပါလာျပန္တယ္။
သူ႔အေဖရဲ႕ အဏာကို အလြဲသုံးစားလုပ္ေနတာ ဒါ ပထမဆုံးအႀကိမ္ မဟုတ္ဘူး၊ မီးပြိဳင္းမွာ ရန္ျဖစ္မႈ၊ အျပစ္မဲ႔သူေတြကို အႏိုင္က်င္႔မႈ စတာေတြေ ၾကာင္႔ သူ႔အေဖက သူ မဆုံးမလို႔ ဒီလို ျဖစ္ရတဲ႔အေၾကာင္း ေတာင္းပန္ခဲ႔ရၿပီး ၿပီ တဲ႔။
ဒါဆို လူရမ္းကား ဖိုးလျပည္႔၊ သူ႕မိုက္ေဖာ္မိုက္ဖက္ေတြနဲ႔ သူ႕ အဖိုးတို႔ အလွည္႔ ဘယ္အခ်ိန္ ေရာက္လာမလဲ။

ေအာ္ အင္း ဘယ္လိုေျပာရမလဲ

ျမန္မာဗုဒၶဘာသာေတြက ဘာ ဥပေဒ ညာ ဥပေဒ ေတြလုပ္ေတာ႔ မေလး မြတ္စလင္ေတြကလည္း ဘာ ဥပေဒ ညာ ဥပေဒ ေတြထလုပ္ေနျပန္ၿပီ။
မိဘႏွစ္ဦးအနက္ တစ္ဦးကသေဘာတူရင္ ကေလးကို အစၥလာမ္ဘာသာထဲ သြတ္သြင္းႏိုင္ဖို႔တဲ႔။ မေလးရွားဟာ တရားဝင္ အစၥလာမ္ႏိုင္ငံျဖစ္တဲ႔အတြက္ ဒီႏိုင္ငံထဲမွာေနတဲ႔လူတိုင္း ဒါကို နားလည္ လက္ခံႏိုင္ရမယ္တဲ႔။

အမ်ားစု ဗိုလ္က်တဲ႔ စနစ္ေပါ႔။ မတရာဘူးထင္ရင္ အနည္းစုက ဗုံးနဲ႔ျပန္ေဆာ္ မွာေပါ႔။ ဒါပါပဲ။

အျပင္လူကၾကည္႔ရင္ေတာ႔ အစြန္းေရာက္သလိုလိုပါ။ ဒါေပမဲ႔ သူတို႔အျမင္နဲ႔ သူ တို႔ေတာ႔ မွန္ေနတာပါပဲ။
စဥ္းစားၾကသင္႔တာက ျမင္႔ျမတ္တဲ႔ ဘာသာေရးအဆုံးအမေတြကို လက္ကိုင္ တုတ္လုပ္ၿပီး လူ႔အဖြဲ႔အစည္းႀကီးတစ္ခုလုံး ကေမာက္ကမျဖစ္ေအာင္ ဘာလို႔ မ်ား ဖန္တီးၾကတာလဲ ဆိုတာပါ။
ကမၻာ႔ဗုဒၶဘာသာေတြအျမင္မွာေတာ႔ ျမန္မာဗုဒၶဘာသာလည္း ေသြးစြန္း
သြားၿပီ။
သူ႔ အျမင္နဲသူပဲ မွန္ေနၾကတယ္။ စိတ္မေကာင္းစရာပဲ။ အေမရိကန္ေတြသာ ခရစၥယန္အစြန္းေရာက္ေတြသာဆို ကမၻာပ်က္ၿပီးေနေလာက္ၿပီ။
ဝမ္းနည္းပါတယ္ တေဇာက္ကန္းလူေတြနဲ႔ ကေမာက္ကမ ကမၻာရယ္။

ဦးေႏွာက္ပဲ

ဦးေႏွာက္အထူးကုဆရာဝန္ရဲ႕ အေျဖက ဒီလို
"Your brain has two parts, one left and one right.
The left part has nothing right in it, and the right part has nothing left in it.

ကမာၻေက်ာ္ေတြ အင္တာဗ်ဴးတဲ႔ ဗုဒၶ

၁။ နယူတန္ နဲ႔ ဗုဒၶ
နယူတန္။ ။ေဂါတမဗုဒၶ ေရ ၊က်ဳပ္ေတာ႔ ကမာၻေျမရဲ႕ ဆြဲငင္အား အေၾကာင္းကို ေတြ႔ခ႔ဲၿပီ ဗ်။
ဗုဒၶ ။ ။ ေကာင္းလိုက္တာ ဒကာႀကီးရာ။ ဗုဒၶလည္း အပါယ္ေလးပါး႐ဲ႕ ဆြဲငင္အား အေၾကာင္းကို ေတြ႔ခဲ႔ပါတယ္ဗ်။ သတၱဝါေတြေသရင္ အပါယ္ေရာက္ၾကတာ မ်ားသဗ်။

၂။ ဝန္းက်င္ထိမ္းသိမ္ေရး သမားနဲ႔ ဗုဒၶ
ဝန္းက်င္ထိမ္းသိမ္ေရး သမား။ ။ေဂါတမဗုဒၶ ေရ ၊က်ဳပ္တို႔ ကမာၻႀကီးက ပူေႏြးသထက္ ပူေႏြးလာေနတယ္ ဗ်ာ။
ဗုဒၶ ။ ။ ဒကာႀကီးတို႔က ခုမွ ပူေႏြးေန၊ က်ဳပ္ကၿဖင္႔ အာဒိတၱပရိတၱ ပရိယာယ သုတ္ထဲမွာ "The whole world is burning" လို႔ သတိေပးခဲ႔တာ ၾကာေပါ့။ ရဟန္းေတြကို သစ္ပင္ ခုတ္ခြင္႔ကို မျပဳခဲ႔ဘူး ဗ်။

၃။ ဘီးလ္ဂိတ္ နဲ႔ ဗုဒၶ
ဘီးလ္ဂိတ္။ ။ ဗုဒၶ ေရ က်ဳပ္ေတာ႔ အေပ်ာ႔စြမ္းအင္ကို ေတြ႔မိတယ္ဗ်၊ ဒါကို မိုက္ကရို ေဆာ႔ဖ္ လိ႔ု အမည္ေပးမလို႔ ဗ်ာ။
ဗုဒၶ ။ ။ ဒကာႀကီးက ဒါကို မိုက္ကရို ေဆာ႔ဖ္ လို႔ ေခၚသလား။ က်ဳပ္ကေတာ႔ ဒါကို အာရွဘာသာနဲ႔ အဘိဓမၼာထဲမွာ သုခုမ ႐ုပ္ လို႔ ေခၚထားတယ္ ဗ်။

၄။ ေရသံသရာ နဲ႔ ဗုဒၶ
ေရသံသရာ ။ ။ဗုဒၶ ေရ ၊ ေရဟာ အသြင္ကြဲသြားေပမယ္႔ အိတ္ခ်္တူးအို ဓာတ္က မပ်က္ေတာ႔ အေၾကာင္း ညီၫြတ္တိုင္း ေရဘဲ ျပန္ျပန္ ျဖစ္တယ္ ဆိုတာ ေတြ႔ရသဗ်ာ။
ဗုဒၶ ။ ။ဒကာႀကီးကလည္း၊ ေရမွ သံသရာလည္တာ မဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ။ လူလည္း သံသရာလည္တာ ပါဘဲ။ က်ဳပ္ေျပာထားတဲ႔ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ အႏုလံုက လူသံသရာ ေဖာ္ျမဴလာ ေလဗ်ာ။

၅။ ဖေလာ္ေဆာ္ဖာ နဲ႔ ဗုဒၶ
ဖေလာ္ေဆာ္ဖာ။ ။ၾကည္႔လိုက္စမ္းပါ ဗုဒၶရာ။ တံတားေအာက္က ေရေတြ စီးဆင္းသြားေနလိုက္တာ။
ဗုဒၶ ။ ။ေရမွ မဟုတ္ပါဘူး။ ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုလည္း ျပန္ၾကည္႔ပါဦး၊ ဒကာႀကီးလည္း စီးဆင္း ေနတာပဲေလ။

၆။ ရီဆိုက္ကယ္လစ္တ္ နဲ႔ ဗုဒၶ
ရီဆိုက္ကယ္လစ္တ္။ ။ကမာၻႀကီးကို ကာကြြယ္ဖို႔ စြန္႔ပစ္ ပစၥည္း နည္းႏိုင္သမွ် နည္းေအာင္ ႀကိဳးစားၾကရမယ္ ဗုဒၶ ေရ။
ဗုဒၶ ။ ။ ဒီ ကိစၥကိုေတာ႔ အနႏၵာနဲ႔သာ ေဆြးေႏြးေတာ႔ ဗ်ိဳ႕။သကၤန္းကေန အိပ္ယာခင္း၊ေစာင္ ။ အိပ္ယာခင္း၊ေစာင္ ကေန ၾကမ္းတိုက္ အဝတ္၊ တစ္ခ်ိဳ႕ကို လက္သုတ္ ေျခသုတ္။ေနာက္ဆုံး ေျမဩဇာ ျဖစ္ေအာင္ သုံးျပလိမ္႔မယ္။ အာနႏၵာကေတာ႔ သုံးတတ္ရင္ သုံးမရတာ ဘာမွ မ႐ိွဘူး လို႔ ဆိုေလရဲ႕။ဥေတန မင္း လက္ေႁမႇာက္သြား သတဲ႔ ဒကာႀကီး ေရ။
(First Posted on 9th July, 2012.)

သီဟနာဒ







Copyright © 2012 ကမ္းလက္. All rights reserved.

နတ္မ်က္စိ၊ သတိ၊ သညာႏွင္႔ CCTV

နတ္မ်က္စိ

အရွင္သာရိပုတၱရာကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးက ပညာအရာ၌သာမက တံမ်က္ စည္းလွည္းရာ၌လည္း နာမည္ႀကီးေတာ္မူေလ၏။ သို႔ေသာ္ အခါ တစ္ပါး ေတာႀကီးထဲ၌ သမာပတ္ဝင္စားေနစဥ္ ဘယ္သူမွ မရွိပါဘူးေလ ဟူသည္႔အမွတ္ျဖင္႔ ပတ္ဝန္းက်င္ကို တံမ်က္စည္းမလွည္းဘဲ ေနခဲ႔ေတာ္ မူသည္ဟုဆို၏။ ၎ အခ်င္းအရာကို ဒိဗၺစကၡဳအဘိညာဥ္ (နတ္မ်က္စိ ) ျဖင္႔ ျမင္ေတာ္မူေသာ ဘုရားရွင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးက အရွင္သာရိပုတၱရာ သမာပတ္ ဝင္စားရာ ႂကြေတာ္မူလာၿပီး ပညာေပးေတာ္မူလိုက္ေလသည္။

ဆိုလိုသည္က သင္ တံမ်က္စည္းမလွည္းတာကို ငါ ဘုရားသိေတာ္မူသည္ ဆိုသည္႔သေဘာျဖင္႔ ေျခေတာ္ရာတစ္စုံ ထင္က်န္ရစ္ေအာင္ အဓိ႒ာန္ထား ခဲ႔ျခင္း ျဖစ္ေလသည္။ ထို႔ေၾကာင္႔ ဗုဒၶဘာသာ၏ စီအီးအိုသဖြယ္ျဖစ္ေသာ အရွင္သာရိပုတၱရာကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီး ရွက္ႏိုးျခင္း လြန္စြာျဖစ္လိုက္ ရေလသည္။ စီအီးအိုႀကီး အငိုက္မိသြားျခင္းေပတည္း။ ထိုမွေနာက္ အမိႈက္ေလးမ်ားေတြ႔ျမင္ပါက သကၤန္းရုံလ်က္ပင္ ေျခေထာက္ျဖင္႔ လမ္းေပၚမွ ေဘးသို႔ ဖယ္ရွားေနတတ္သည္ဟု စာေပကဆိုေလသည္။

သတိ၊ သညာမ်က္စိ

ရြာမွဆရာေတာ္က နတ္မ်က္စိ (ဒိဗၺစကၡဳအဘိညာဥ္) ေတာ႔ ရေတာ္မမူပါ၊ သို႔ေသာ္ သတိ၊ သညာမ်က္စိ အေတာ္ေကာင္းလွသည္။ ေက်းလက္ ဘုန္း ႀကီးေက်ာင္းတို႔ အစဥ္အလာအတိုင္း ဆြမ္းဟင္းက်န္တို႔ကို ေပါင္ၿပီး ဟင္းေ လး (ဟင္းေပါင္း) လုပ္ထားရသည္။ ဟင္းေလးအိုးက ႏွစ္အိုးျဖစ္သည္၊ တစ္အိုးက ဆရာေတာ္ႏွင္႔ သံဃာေတာ္မ်ားအတြက္ျဖစ္ၿပီး ေနာက္တစ္အိုးက သာမေဏမ်ားႏွင္႔ ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းသားမ်ားအတြက္ ျဖစ္ေလသည္။ သိၾကသည္႔အတိုင္းပင္ ဆရာေတာ္႔ ဟင္းေလးအိုးထဲမွာက ဝက္သား၊ ငါး စသည္တို႔ပါဝင္သည္။
ထို ဟင္းေလးအိုးမ်ားကို ညေနေစာင္းတြင္ ျပန္လည္ေႏႊးၿပီး ဆြမ္းစားေက်ာ င္းေပၚ ျပန္တင္၊ ၿပီးလ်င္ ေသာ႔ခတ္လိုက္ရသည္။ ထိုအခန္းကို ၾကက္သေရ ခန္းဟုေခၚသည္။ ဘာေၾကာင္႔ ၾကက္သေရခန္းဟုေခၚသည္ကိုေတာ႔ မသိ။

ထိုေန႔ ေက်ာင္းသားႀကီး စံဦးက ဟင္းေလးေႏႊးတာဝန္က်သည္။ ဟင္းေလးေႏႊးအၿပီး ဟင္းေလးအိုးမ်ားကို ေက်ာင္းေပၚသို႔တင္ရာတြင္ 'မ' ထားရသည္႔ ဟင္းေလးအိုးအေလးခ်ိန္ေၾကာင္႔ သူ႔ ေျခသံက အနည္းငယ္ ပိုျပင္းေနသည္။ ထိုအခ်ိန္ ဆရာေတာ္က ေက်ာင္းေအာက္ထပ္မွာ အနား ယူေနခ်ိန္ ျဖစ္ေလသည္။
ကၽြႏု္ပ္တို႔ မသိလိုက္သည္႔ ဆရာေတာ္႔ ေထာင္ေျခာက္က ဟင္းေလးအိုးႏွစ္ အိုး ကို အတူမထားဘဲ တစ္ေထာင္႔စီမွာ ခြဲျခားထားျခင္းျဖစ္သည္။ အခန္း ဘယ္ေထာင္ကို သြားေနသလဲဆိုသည္႔ စံဦး၏ ေျခသံကို နားေထာင္လိုက္ လ်င္ စံဦး သယ္သြားသည္႔ ဟင္းေလးအိုးက ဆရာေတာ္ႏွင္႔ သံဃာေတာ္ မ်ားအတြက္ဟင္းေလးအိုးလား၊ သာမေဏမ်ားႏွင္႔ ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္း သား မ်ားအတြက္ ဟင္းေလးအိုးလား ဆိုသည္ကိုလည္း သိႏိုင္ေပသည္။

ဆရာေတာ္က ၿပဳံး၏။ ဆရာေတာ္က စံဦး ေျခသံရပ္သြားအၿပီး ခဏအၾကာ "စံဦး ေရ"
ဟု လွမ္းေခၚလိုက္သည္။ ကံဆိုးေသာစံဦး ဆရာေတာ္ေခၚသံကို ခ်က္ ခ်င္း ျပန္ မထူးႏိုင္ရွာေတာ႔ေပ၊ အေၾကာင္းက ဝက္သားပူပူတစ္တုံး ပါးစပ္ထဲ ထည္႔ထားလိုက္မိေသာေၾကာင္႔ပင္၊ ခဏေန ထူးေတာ႔ထူး၏၊ သူ႔ထူးသံ "ဘုရား"
ဆိုတာႀကီးက ပလုပ္ပေလာင္းသံႀကီးႏွင္႔ျဖစ္သျဖင္႔ စံဦး ဝက္သားခိုး မိ သြားေလေတာ႔သည္။
ဆရာေတာ္က ရိုက္ေတာ႔ မရိုက္ပါ၊ သို႔ေသာ္ ၿပဳံး၏။ ထိုမွေနာက္ ဟင္းေလး အိုမ်ား ေနရာခြဲထားျခင္းသည္ ရြာဘုန္းႀကီး၏ စီစီတီဗြီျဖစ္ေၾကာင္း သိ လိုက္ရေလေတာ႔သည္။

CCTV

ယေန႔ေခတ္က CCTV ေခတ္ျဖစ္သည္။ နတ္မ်က္စိ မရ၊ မရွိ၊ သတိ၊ သညာ မ်က္စိ မရ၊ မရိွလည္း အထိုက္အေလ်ာက္ေတာ႔ အိုေကသည္ဟု ဆိုရန္ရွိ သည္။ သို႔ေသာ္ လုံးဝထင္မွတ္မထားသည္႔ကိစၥ ျဖစ္သြားခဲ႔သည္။ ည ၁၂ နာရီမွာ လူငယ္ႏွစ္ေယာက္ အုတ္တံတိုင္းကို ခုန္ဝင္လာၾကသည္။ သူတို႔လည္း CCTV ကင္မရာမ်ားရိွသည္ကို သတိထားမိပုံမရ။ ေနာက္မွ သိၾကပုံရသည္။
သိသည္ႏွင္႔ တၿပိဳင္နက္ ကင္မရာမ်ားကို ေရွာင္ရင္း ေရွာင္ရင္း မသိမသာ ခ်ဥ္းကပ္ၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင္႔ သူတို႔ မ်က္ႏွာစသည္ကို ထင္ထင္ ရွားရွား မျမင္ရ၊ သူတို႔အရိပ္ေတြကိုသာ ျမင္ရေတာ႔သည္။ ေက်ာင္းအေဆာက္အဦ ထဲ ဝင္မရေသာအခါ ေညာင္ပင္ေအာက္မွာရိွသည္႔ အလႉခံပံုးဆီကို ဦးလွည္႔ သြားၾကသည္။ ထို အလႉခံပံုးမွာလည္း ကင္မရာက ရွိေနျပန္၏။
သူတို႔ ဘာလုပ္သည္ ထင္ပါသနည္း။ တုတ္ရွည္ရွည္တစ္ေခ်ာင္းျဖင္႔ ယင္း ကင္မရာကို မိုးေပၚေထာင္ေနေအာင္ လွည္႔ေပးလိုက္သည္။ ကင္မရာ၏ ေဖာ႔ကပ္သည္ ေကာင္းကင္ႀကီး ျဖစ္သြားေလေတာ႔သည္။ သူတို႔ ကံမေကာင္းပါ။ ထို အလႉခံပံုးကလည္း ေဖာက္ခြဲသည္႔ အဆင္႔မေရာက္ဘဲ ဘာမွ ခိုးယူလို႔ မရ။ အႀကံကုန္ ဂဠဳန္ဆားခ်က္သည္ထင္၏။ ဘာမွမရသည္႔ေနာက္ဆုံး သရက္ပင္မွ အလုံးေသးေသး၊ အေစ႔ႀကီးႀကီး ပထမတန္းစား အခ်ဥ္မ်ိဳး သရက္သီးတိုကို ဆြတ္ခူးကာ ထြက္သြားၾကေ လေတာ႔သည္။

ဘုရားရွင္၏ ဒိဗၺစကၡဳအဘိညာဥ္၊ ရြာမွဆရာေတာ္၏ သတိ၊ သညာ မ်က္စိ တို႔ကို သတိရရင္း CCTV ေအာက္မွ သရက္သီးေပ်ာက္ရပုံကို စဥ္းစား ရင္းၿပဳံးမိ၏။
CCTV ရွိပါလ်က္ လူငယ္ႏွစ္ေယာက္ကို ပညာ မေပးလိုက္ႏိုင္ခဲ႔။