ကိုေပါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္


ေမ႔ေလ်ာ႔မေနခဲ႔ဘူးဆိုလ်င္ ၂၈ ရက္ေန႔တိုင္းမွာ ကမ္းလက္ လပတ္လည္ အျဖစ္ အမွတ္တရစာေလးမ်ား ေရးမိတတ္ပါသည္။ အခု ကိုေပါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အေၾကာင္းကို ေရးခ်င္ပါသည္။
ကိုေပါသည္ လြမ္းမိုးသီခ်င္းထဲက ကိုေပါမဟုတ္၊ ႏြားေက်ာင္းသား မဟုတ္၊ က်ေနာ္႔ ရြာသားမဟုတ္ပါ။ သို႔ေသာ္ က်ေနာ္လိုပဲ ေထာင္႔သိပ္မက်ိဳးသူတစ္ေယာက္ေတာ႔ ျဖစ္ပါသည္။ (ဒါက က်ေနာ္႔ သတ္မွတ္ခ်က္သာ ျဖစ္ပါသည္)

ကိုေပါနဲ႔က်ေနာ္ ေနာက္ဆုံးေတြ႔ျဖစ္သည္က မႏၲေလး က်ဳံးေဘးမွာျဖစ္သည္၊ ထိုစဥ္ သူ႔ဇနီးျဖစ္လာမည့္ ဂ်ပန္မေလးလည္း ေဘးမွာရွိသည္ (သူမနာမည္ကို က်ေနာ္မသိပါ (သို႔) မမွတ္မိပါ)။ သူတို႔က (ဂ်ပန္ ဗီဇာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး) အႀကံ ဉာဏ္ေတာင္းသျဖင္႔ က်ေနာ္သိသေလာက္ ခပ္တည္တည္ေျပာျပခဲ႔ပါေသး သည္၊ သို႔ေသာ္ က်ေနာ္ေပးသည့္ အႀကံဉာဏ္မ်ားက အလုပ္ျဖစ္လွမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း ယခု သေဘာေပါက္မိသည္။ ကိုေပါနဲ႔က်ေနာ္ၾကားမွာ ဘုံ ယဥ္ေက်းမႈ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရွိၿပီး ယခု ေျပာျပခ်င္သည့္အခ်က္သည္ ထို အထဲမွ တစ္ခုသာျဖစ္ပါသည္။ တိုတိုဆိုရလ်င္ ထို ဂ်ပန္မေလးနဲ႔လက္ထပ္ၿပီး ကိုေပါ ဂ်ပန္ကိုလိုက္သြားသည္။

လြန္ခဲ႔သည့္ ႏွစ္အနည္းငယ္က က်ေနာ့္မိတ္ေဆြတ္ေယာက္ (သူနဲ႔ကိုေပါလည္း သိၾက၊ ရင္းႏွီးၾကပါသည္) ဂ်ပန္ေရာက္သြားၿပီး ကိုေပါနဲ႔ ေတြ႔ျဖစ္ခဲ႔သည္။ က်ေနာ့္ မိတ္ေဆြစကားအရ ဇင္ေဝေသာ္ကိုလည္း ဂ်ပန္ေရာက္ဖူးေအာင္ အလည္ေခၚသင္႔ေၾကာင္း သူက ကိုေပါကို အႀကံေပးသည္။
ထိုအခါ ကိုေပါက
"ငါက ဘာအတြက္ သူ႔ကို အလည္ေခၚေနရမွာလဲ၊ သူလာခ်င္ရင္ သူဘာသာ လာလို႔ ရေနတာပဲ။ ေရာက္လာလို႔ ငါ႔ကို ဆက္သြယ္ရင္ ငါလုပ္ေပးစရာရွိတာ လုပ္ေပးမွာေပါ႔" (ဤ အဓိပၸါယ္မ်ိဳးရွိသည့္စကား) ဟု ေျပာလိုက္သည္။
ထိုအခါ က်ေနာ့္မိတ္ေဆြက က်ေနာ္႔အစား ကိုေပါအေပၚ အနည္းငယ္ ေအာင္႔သက္သက္ျဖစ္ဟန္တူပါသည္။ ဒီအတိုင္းလည္း က်ေနာ္႔ ကို ျပန္ေျပာျပသည္။
သို႔ေသာ္ က်ေနာ္ကေတာ႔ ကိုေပါကို ပိုေလးစား၊ ပိုခ်စ္သြားသည္။
"ကိုေပါ မေျပာင္းလဲေသးပါလား"
***********************************************************************

မႏၲေလးမွာကတည္းက က်ေနာ္တို႔ဆက္ဆံေရးက ဒီအတိုင္းပဲ ရွိေနခဲ႔ၾက သည္။ အတူ ထြက္သြားလို႔ အတူျပန္ဝင္လာရမယ္ဆိုတာမ်ိဳး မရွိ။ သူ႔လမ္း သူသြား။ ကိုယ္႔လမ္း ကိုယ္သြားျဖစ္သည္။
ကိုေပါေျပာတာ မွန္ပါသည္။ တစ္ခ်ိန္က ႏိုင္ငံျခားသြားဖို႔ အဓိက အခက္အခဲက ဗီဇာနဲ႔ ေငြျဖစ္ေသာ္လည္း ယေန႔ ဒါေတြက သိပ္မခက္ေတာ႔ပါ။ အခု အခက္ အခဲက သြားလိုစိတ္နဲ႔ အခ်ိန္သာျဖစ္ပါသည္။ က်ေနာ့္မိတ္ေဆြက မေက် မနပ္ျဖင္႔ ေျပာျပေနခ်ိန္
"မဟုတ္ဘူးဟ၊ ဒါက ကိုေပါနဲ႔ငါနဲ႔ၾကားက နားလည္မႈ၊ ငါေရာက္သြားရင္ သူတတ္ႏိုင္တာ အကုန္လုပ္ေပးမွာ၊ ငါ႔ကိုေတာ႔ တကူးတကေခၚေန မယ္႔ေကာင္ မဟုတ္ဘူး" လို႔ ခပ္ၿပဳံးၿပဳံးရွင္းျပမိသည္။

အခု ကိုေပါေျပာလို႔သိရတာက သူ႔မွာ သမီးေလးရွိသည္၊ သူမ အသက္ ၁၄ ႏွစ္ရွိၿပီ၊ သူ႔သမီးေလးက သူနဲ႔ ပိုတူသည္ ဟုျဖစ္ပါသည္။
**********************************************************************

အေၾကာင္းတိုက္ဆိုင္လ်င္ေတာ႔ ကိုေပါနဲ႔အတူ သူနဲ႔ ပိုတူသည္ဆိုသည့္ သူ႔သမီးေလးေရာ သူ႔ဇနီးကိုပါ ေတြ႔ခ်င္ပါေသးသည္။ ေနရာေရြးခြင္႔ရလ်ွင္ မႏၲေလးေတာင္ေပၚ၊ ဗ်ာဒိတ္ေပး ဘုရားေဘးက အေအးဆုိင္ေလး တစ္ဆိုင္ ကို ေရြးခ်င္ပါသည္။ အခ်ိန္ပါ ေရြးခြင္႔ရလ်ွင္ ေနဝင္ရီတေရာကို ေရြးပါမည္။ သို႔ေသာ္ ေတြ႔ခြင္႔ မရၾကေတာဘူးဆိုလ်င္လည္း ျပသနာေတာ႔ မဟုတ္လွပါ။ သူတို႔ဘဝ အဆင္ေျပေစဖို႔ဆႏၵ က်ေနာ္႔ဆီမွာ ရွိေနပါသည္။ ။

ဇင္ေဝေသာ္

Post a Comment