ေျပာင္းလာတဲ႔ ႏႈတ္ခြန္းဆက္သံမ်ား


( R.D, Oct, 2011 )

အသက္ ၄၀ ေက်ာ္စ အိမ္ေထာင္မရွိ အမ်ိဳးသမီး ( အပ်ိဳႀကီးလို႔ေခၚရင္ ရက္ စက္လြန္းေလမလား ) တစ္ေယာက္ရဲ႕ ရင္ဖြင္႔ထားတဲ႔ စာတိုေလးတစ္ပုဒ္ ဖတ္လိုက္ရတယ္။
သူမကေတာ႔ ေပါ႔ေပါ႔ပါးပါးပဲ ေျပာသြားတာပါ။

က်မ ဆယ္ေက်ာ္သက္ ဘဝတုန္းက ေဆြမ်ိဳးေတြ၊ သူငယ္ခ်င္းေတြက က်မ ကိုေတြ႔ရင္
" ဒီအပတ္ တနဂၤေႏြမွာ ဘယ္သူနဲ႔ အျပင္ထြက္မွာလဲ ေဟ႔ " လို႔ ေမးၾကတယ္။



က်မအသက္ ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္လာတဲ႔ အခါမွာေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြက
" မေျပာလည္းသိပါတယ္ေနာ္၊ အဆင္ေျပၾကတယ္ မဟုတ္လား " လို႔ ေျပာင္းၿပီး ေမးၾကတယ္။

က်မအသက္ သုံးဆယ္ေက်ာ္လာေတာ႔
" ေစာင္႔ေနရတာ ၾကာၿပီေနာ္၊ ဘယ္ေတာ႔ စားရမွာလဲ " ေမးၾကျပန္တယ္။

အခု က်မအသက္က ေလးဆယ္ေက်ာ္ဆိုေတာ႔
" ဟယ္ နင္႔လက္ကိုင္အိပ္ေလးက လွလိုက္တာ၊ ဘယ္ဆိုင္က ဝယ္တာလဲ၊ ဝတ္ထားတဲ႔ ဖက္ရွင္နဲ႔ အရမ္းလိုက္တာပဲ " တဲ႔။
ေျပာင္းလဲလာတဲ႔ ႏႈတ္ခြန္းဆက္သံေတြကို နားေထာင္ရင္း က်မေတာ႔ၿပဳံးေန မိတယ္။

Post a Comment