ဆိုရွယ္မီဒီယာနဲ႔ စကၤာပူ ေရြးေကာက္ပြဲရလာဒ္


ဒီေန႔သတင္းစာပါ အင္တာနက္၊ ဆိုရွယ္မီဒီယာနဲ႔ စကၤာပူ ေရြးေကာက္ပြဲရလာဒ္ကို ယွဥ္တြဲသုံးသပ္ထားတဲ႔ ေဆာင္းပါးပါ။
အဓိက ႏွစ္ခ်က္က

၁။ အင္တာနက္နဲ႔ ဆိုရွယ္မီဒီယာေၾကာင္႔ လူထုေျပာဆိုေနတဲ႔ သတင္းစကားေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ အစိုးရအေနနဲ႔ ထိန္းခ်ဳပ္ရခက္လာတယ္ (အစိုးရအတြက္ သိပ္မေကာင္း)။ ဒါေပမဲ႔ အစိုးရ အရာရွိတိုင္း (ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ အပါအဝင္) ဆိုရွယ္မီဒီယာကို သုံးစြဲေနေတာ႔ ကိုယ္႔ခံစားခ်က္ေျပာျပဖို႔ ၾကားခံပုဂၢိဳလ္၊ အတိုက္အခံ ပါလီမံကိုယ္စားလွယ္ မလိုေတာ႔ ဘူး။ အရင္က အစိုးရနဲ႔ စကားေျပာဖို႔ တဆင္႔ခံ လိုခဲ႔တယ္။ (အစိုးရအားသာခ်က္၊ အတိုက္အခံအတြက္ အားနည္းခ်က္)

၂။ ဆိုရွယ္မီဒီယာေပၚမွာ တက္ႂကြ၊ ေပၚျပဴလာျဖစ္ေပမဲ႔ ေထာက္ခံမဲ မေသခ်ာဘူး။ ပုံႏွစ္ကို ရႈပါ။ ဆိုရွယ္မီဒီယာက သတင္းျဖန္႔ေပးရုံသာျဖစ္ၿပီး မဲရဖို႔ အာမ မခံ။ ေနာက္ၿပီး ကိုယ္႔အားနည္းခ်က္ေတြကိုေတာင္ ေဖာ္ျပေနတတ္တယ္။ သဘာဝ က်ပါတယ္။ ေဖ႔စ္ ဘုတ္ေပၚ ဘယ္ေလာက္ လိုက္ခ္လိုက္ခ္၊ ဘယ္ေလာက္ ရွယ္ရွယ္ စာအုပ္ထုတ္ေရာင္း ရင္ ပိုက္ဆံေပးၿပီး ဝယ္ခ်င္မွ ဝယ္ၾကမွာပါ။ မဲေပးတာလည္း အဲသလိုပဲ ျဖစ္မွာပါပဲ။ ျမန္ မာ အစိုးရထဲက ေဖ႔စ္ဘုတ္မင္းသားႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ေဝါကိုၾကည့္ရင္ ဒီကိစၥက သိသာပါ တယ္။ သူတိုဆီမွာ အဘဆိုသူေတြပါသလို ကေလာ္တုတ္သူေတြလည္း မနည္းလွဘူး။

ဘယ္လိုဆက္စပ္မွန္းေတာ႔ မသိပါဘူး။ ေရြးေကာက္ပြဲ မတိုင္ခင္ကတည္းက စလို႔ ေရြးေကာက္ပြဲ ၿပီးတဲ႔အထိ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ လီရွန္လြန္းဆီက မဲဆြယ္တဲ႔ အီးေမး၊ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းအီးေမးေတြ ဆက္တိုက္ဝင္ေနတယ္။
ကိန္းဘေရ႕ဂ်္ ဘြဲ႔ရႀကီးဆိုေတာ႔ စာေရးဟန္ကလည္း သိမ္ေမြ႔၊ ယဥ္ေက်း၊ သတ္ပုံတလြဲေတြ၊ အတိုက္အခံကို မိန္းမေကာင္း ရန္ေတြ႔ေတြ၊ ဝါက်ကို ျဖတ္ခ်င္တဲ႔ေနရာက ျဖတ္ေတြ မပါဘူးေပါ႔ ဗ်ာတို႔ေရ။


Post a Comment