ေခါင္းစဥ္မလိုတဲ႔ လူတစ္ေယာက္အေၾကာင္း


" စာေရးဆရာ ကိုေအာင္ဆန္း " အပါအဝင္ စာအုပ္ေပါင္း မ်ားစြာ လက္ေဆာင္ေပး လိုက္သည္႔ ( ဆရာႀကီး ) ပိေတာက္ပြင္႔သစ္ မဂၢဇင္း အယ္ဒီ တာခ်ဳပ္ ကဗ်ာဆရာ ေမာင္စိမ္းနီအား ေက်းဇူးစကားဆိုရင္း မနက္က ပို႔စ္ေလးကို ျပန္ေခၚလိုက္မိပါတယ္။



( ၁ )
ေမြးဖြားစဥ္က ကၽြန္ေတာ္ မထူးဆန္းလွေသာ္လည္း ထိုင္ႏိုင္ထႏိုင္ေသာ ကေလးဘဝမွစ၍ ကၽြန္ေတာ္သည္ ထူးျခားခဲ႔သည္။ ဂြက်ခဲ႔သူ ျဖစ္ခဲ႔ရေလ သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ငယ္ငယ္တုန္းက ေတာ္ေတာ္နဲ႔ စကားမေျပာတတ္ရကား လူႀကီးမိဘမ်ားမွာ ဆြံ႕အ၍ပင္ေနသလားဟု စိုးရိမ္ေၾကာင္႔ၾကခဲ႔ရသည္ဟု သိ ရေလသည္။ အနာအဖ်ား ထူသည္။ အစားၾကဴးသည္။ အမဲ သား ငါးကို အလြန္ႀကိဳက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္၏ မိခင္ ေဈးဝယ္သြားရာ ရံဖန္ရံခါ ကၽြန္ေတာ္႔ ကို ခ်ီ၍သြားေလသည္။ တစ္ခါေသာ္ အသားစိမ္းကို အတင္းလု၍စားမည္ျပဳ သည္ဟု ကၽြန္ေတာ္႔မိခင္က ျပန္၍ ေျပာျပသျဖင္႔သိရသည္။

( ၂ )

ကၽြန္ေတာ္က................ အမူအယာလည္းၾကမ္း၏။ အလိုက္လည္းမသိ၊ ညစ္လည္း ညစ္ပတ္သည္။ ကိုယ္႔စည္းကမ္းဟူ၍လည္း တစ္ခုမွ မရွိ။ အသက္ ေလး ငါး ေျခာက္ႏွစ္တိုင္ေအာင္ ည အိပ္ရာတြင္ ေသးပါေသး၏။
မေကြးၿမိဳ႕တြင္ အပ်ိဳေပါက္စ ခပ္ေခ်ာေခ်ာမိန္းကေလးရိွေသာ အကိုျဖစ္ သူ အိမ္ တြင္ တည္းခိုၾကသည္။ လူပ်ိဳေပါက္စ ကၽြန္ေတာ္မွာ တစိမ္းတရံဆန္ အိမ္တြင္ မေနတတ္၊ အထူးရွက္တတ္သည္။ မိန္းကေလးမ်ားႏွင္႔ဆိုလွ်င္ သာ၍ပင္ ရွက္မိသည္။ ထို႔ေၾကာင္႔ ည အိပ္ခါနီး ရွက္လြန္း၍ ေသးမေပါက္မိ ရာ ည အိပ္သည္႔အခါ မေအာင္႔ႏိုင္ေတာ႔ဘဲ ေသးပါက်ေလသည္။ ကၽြန္ေတာ္ လည္း ပါၿပီးမွ သိေလသည္။

( ၃ )

ကၽြန္ေတာ္ကား.........
သူမ်ားအေၾကာခံရ၏၊ ေျမွာက္လို႔ ေျမွာက္မွန္းမသိ၊ ေခ်ာက္လို႔ေခ်ာက္မွန္းမသိ ထုံေပေပ အလြန္ႏိုင္၏။ တစ္ခါေသာ္ ဆယ္မိုင္ခန္႔အကြာ ရြာတစ္ရြာသို႔ ကၽြန္ေတာ္႔ မိဘမ်ားႏွင္႔အတူ လိုက္သြား၍ သူႀကီးအိမ္တြင္ တည္းခိုစဥ္ ထိုရြာ မွ ရြယ္တူေလာက္ ကေလးတစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ္႔အားေျမွာက္၍ " ဗိုလ္ႀကီး ဗိုလ္ႀကီး " ဟုေခၚရာ ကၽြန္ေတာ္မွာ မ်ားစြာသေဘာက်ကာ ထန္း လ်က္အျဖဴဆုပ္ကို ေခၚတိုင္း ေခၚတိုင္း ေပးခဲ႕ေလသည္။

ကစားခုန္းစားဆိုလ်င္ မ်ားစြာ မေလ႔က်င္႔။ သို႔ေသာ္ ကစားသည္႔အခါ ၾကမ္း တမ္း၏။ ၾကမ္းတမ္းေသာ ကစားမ်ိဳးကိုမွ ႏွစ္သက္သည္။ တြတ္ထိုးျခင္း၊ ၾကည္းသား႐ိုက္ျခင္းစသည္တို႔ကို ဝါသနာပါသည္။ ျခင္းလုံးခတ္ျခင္းကုိကား မႀကိဳက္။
႐ြ႐ြေလး လုပ္ရေသာ အလုပ္ဆိုလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ မျဖစ္။ အခ်ဳပ္ဆိုရလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္ ၏ ကေလးဘဝမွာ ခ်ီးမြမ္းစရာ အလြန္နည္း၏။ အသက္ ႏွစ္ဆယ္ခန္႔အထိ အနာေရာဂါ ကင္းသည္ဟူ၍ မ႐ွိ၊ ေသလုမတတ္ အႀကိမ္ႀကိမ္ျဖစ္ဖူး၏။ ဝဲ အနာအၾကီး အက်ယ္စိုခဲ႔ဖူး၏။ ထိုအခါ ကၽြန္ေတာ္ သည္ ဘယ္ေတာ႔မ်ားမွ ငါ က်န္းက်န္းမာမာ အၿမဲေနပါမည္နည္းဟု တမ္းတ မိသည္။
......ကၽြန္ေတာ္သည္ ထိုကေလးဘဝတြင္ပင္ သူပုန္စိတ္ထားရွိေလသည္။ အႀကံႀကီးသူ ျဖစ္ေလ၏။

( ဗိုလ္ခ်ဳပ္၏ ကိုယ္တိုင္ေရး အတၳဳပၸတၱိ၊" စာေရးဆရာ ကိုေအာင္ဆန္း " မွ ၊ ေမာင္စိမ္းနီ စုစည္းသည္။ )
PDF download
Online reading
(စာအုပ္ဖတ္ႏိုင္မယ့္ေနရာေလးေတြကိုညႊန္းလိုက္ပါတယ္။)

 ဇင္ေ၀ေသာ္

Post a Comment