က်ေနာ္ ၾကားရတာ စိတ္ကုန္ေနၿပီ (အဆက္)

အပိုင္း (၁)

Bill Cosby "I'm 83 and Tired" 
က်ေနာ္ ၾကားရတာ စိတ္ကုန္ေနၿပီ
ေဆးစြဲသူက ေရာဂါရ၊ သူ႔ကိုေဆးကုသဖို႔ က်ေနာ္က ကူညီရမတဲ႔
ပိုက္ေခါင္းထဲက အေငြ႔ေတြရွဴ
အျဖဴေရာင္အမႈန္႔ေတြ ႏွာေခါင္းန႔ဲ ရွိဳက္
ေဆးထိုးအပ္နဲ႔ လက္ေမာင္းထဲ ထိုး
ျဖတ္ဖို႔ေရာ ႀကိဳးစားၾကသလား။

က်ေနာ္ ၾကားရတာ စိတ္ကုန္ေနၿပီ
လူခ်မ္းသာ အကစားသမားေတြ၊ အႏုပညာရွင္ေတြနဲ႔ ႏိုင္ငံေရးသမားေတြရဲ႕
အျပစ္မရွိတဲ႔ အမွား၊ ႐ူးႏွမ္းတဲ႔အမွား၊ ငယ္သူမို႔ အမွားဆိုတာေတြ
က်ေနာ္တို႔ သိေတာ႔မွ
အမွားဆိုတာ လူမိမွသာ အမွားျဖစ္တာလို႔ ခံယူၾက။
ဆင္းရဲခ်မ္းသာ လူတန္းစားခြဲျခားလိုစိတ္ကို ၿငီးေငြ႔တယ္။

က်ေနာ္ ၾကားရတာ တကယ္ စိတ္ကုန္ေနၿပီ
သူ႔ဘဝ၊ သူ႔အျပဳအမူကို တာဝန္မယူတဲ႔လူေတြအေၾကာင္း
ၿပီးရင္ အစိုးရကို အျပစ္ဖြဲ႔၊ လူတန္းစားခြဲျခားတယ္လို႔ အျပစ္ဖြဲ႔
သူတို႔အမွားေတြအတြက္ ႀကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္ေတြ ရမယ္ရွာအျပစ္ဖြဲ႔။

က်ေနာ္ျမင္ရတာ စိတ္ကုန္ေနၿပီ
ဆက္ေက်ာ္သက္နဲ႔ ႏွစ္ဆယ္စြန္းစြန္း လူငယ္ေတြ
ထိုးကြင္းမွင္ေၾကာင္ေတြ ဟိုေနရာထိုး ဒီ ေနရာထိုး
အလုပ္ရွာမရေတာ႔
အစိုးရဆီက ေထာက္ပံ႔ေၾကးယူၾက။

က်ေနာ္ စိတ္ကုန္ေနၿပီ
ကံေကာင္းတာက က်ေနာ္႔အသက္ ၈၃
ဒီလူေတြနဲ႔ ဒီကမၻာ အၾကာႀကီးျမင္ရမွာ မဟုတ္ေတာ႔ဘူး
ေျမးမေလးနဲ႔ ျမစ္ေတြအတြက္သာ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိ
ေက်းဇူးပါ ဘုရားသခင္
က်ေနာ္က ထြက္သြားေတာ႔မယ္႔လူ
အသစ္ဝင္လာသူ မဟုတ္။

တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ မမ်ႇေဝရင္
ဒီစာမ်ိဳးကိုကို ဘယ္သူကမွ ပုံႏွိပ္ျဖန္႔ေဝမွာ မဟုတ္
အေျပာင္းအလဲ ျဖစ္လိုျဖစ္ျငား ႀကိဳးစားျဖန္႔ေဝၾကည့္ပါလား။

ၿပီး


Post a Comment