ဆရာမနဲ႔ ညီညီ

ဆရာမ။ ။ ညီညီေရ၊ အထက္လူႀကီးနဲ႔ ေမာင္း(ခလုပ္) က်ိဳးေနတဲ႔ ေသနတ္ ရဲ႕ တူညီတဲ႔အခ်က္က ဘာလဲ ေျပာျပႏိုင္မလား။

ညီညီ ။ ။ ေျပာျပႏိုင္ပါတယ္ ဆရာမ။ "Both don't work but you can't fire them." ပါ။

ဆရာမ။ ။ ဒါျဖင္႔ ေအာက္လမ္းဆရာနဲ႔ ေဂါက္သီးရိုက္ သမားကေရာကြယ္။

ညီညီ ။ ။ ေျမႀကီးကို ေတာင္ေဝွးနဲ႔ရိုက္ရင္ ေရွးတုံးက ေအာက္လမ္းဆရာ လို႔ေခၚၿပီး ဒီေန႔ေတာ႔ ေဂါက္သီးရိုက္သမားလို႔ေခၚပါတယ္ ဆရာမ။ ေျမႀကီး ကို ေတာင္ေဝွးနဲ႔ရိုက္ရင္ ျမန္မာျပည္မွာေတာ႔ အၿငိမ္းစား ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီး လို႔ လည္းေခၚပါတယ္ ဆရာမ။

လူေတာ္လူေကာင္းမ်ားေရာက္သြားလွ်င္ ငရဲျပည္လည္း တိုးတက္လာႏိုင္ သည္

(Jul ,25,2012 ရက္ ေဆာင္းပါးကိုအနည္းငယ္ ျဖည္႔စြက္ ျပန္တင္ထားသည္)

အိမ္ၿခံေျမေရာင္းဝယ္ေရးလုပ္လိုသူမ်ား ငရဲဘံု၌ ဝင္းၿခံမ်ားဝယ္ယူထားရန္ အေကာင္းဆံုးဟု ဆိုရေပမည္။

ျဖစ္ပံုက ဤသို႔တည္း။
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ ဘဏ္သူေ႒းတစ္ေယာက္ျဖစ္ေသာ Ryuho Okawa ဆိုသူက သူသည္ ဗုဒၶကို ဝင္စားသူျဖစ္ေၾကာင္း ေၾကျငာခဲ့သည္။ သူသာမက သူ႔ ဇနီး ကလည္း အက္ဖရိုဒီေတး (Aphrodite) ကို ဝင္စားသူဟု ဆိုခဲ့ျပန္သည္။

အာရွတိုက္ကား အယံုလြယ္၏။ အထူးသျဖင့္ ဂ်ပန္ႏွင့္ ျမန္မာ (သို႔) ဘားမီးစ္ တို႔က လူမ်ား ပို၍အယံုလြယ္၏။ ရွိေစ။ ဤကိစၥက ေရးလုိေသာကိစၥမဟုတ္။

ဗုဒၶကို လူဝင္စားခဲ့သည္ဟု ေၾကာ္ျငာခဲ့ေသာ ထိုဘဏ္သူေ႒း အိုကာဝါႏွင့္ သူ႔ဇနီးတို႔ အရင္လက ကြာရွင္းခဲ့ၾကသည္ဟု သိရျပန္သည္။ သုိ႔ဆိုေသာ္ ထိုအိုကာဝါသည္ လူပ်ိဳလူလြတ္ျဖစ္ေနျပန္သည္။ ဤကိစၥကလည္း ေရး လုိေသာအေၾကာင္းမဟုတ္။

အဓိကေရးလိုေသာအေၾကာင္းကား အိုကာဝါ၏ ျပန္လည္ေျပာျပျခင္း ဇာတ္ လမ္းမ်ားသာျဖစ္၏။ သူ႔အဆိုအရ-

၁။ ဆရာႀကီး ဗီသိုဗင္ (Beethoven) သည္ ဘုရားအေလာင္းတို႔ စံေပ်ာ္ရာ ေ ကာင္းကင္ဘံု၏ ခုႏွစ္ခုေျမာက္ေသာ ဘံု၌စံျမန္းေန၏။

၂။ ကံမေကာင္း အေၾကာင္းမလွဟု ဆိုရေပမည္။ ရီေဗာ္လူးရွင္း သီအိုရီ၏ ဖ ခင္ႀကီး ခ်ား(စ္) ဒါဝင္ခမ်ာမွာေတာ့ အလြန္နက္ေသာ ငရဲ (Abysmal Hell) မွာ က်ေရာက္ခံစားေနရသည္။
၃။ ဒါဝင္ကမွ ေတာ္ေသးသည္ဟု ဆုိရေပမည္။ သူ႔ထက္ အေျခအေန ပို၍ ဆိုးဝါးေသာ ပုဂၢိဳလ္္ကား ဂရိတ္ဖေလာ္ေဆာ္ဖာ ဖရက္ဒရစ္(ခ္) နစ္ေရွး (Frederic Neitzche) ျဖစ္ေပ၏။ သူ႔ခမ်ာကား ေအာက္ဆံုးငရဲ၌ (Deepest Hell) ခ်ိဳးကပ္ေနရသည္ဟု ဆိုေလ၏။
(ဂရိတ္ (Great) ဖေလာ္ေဆာ္ဖာ ဟု ေရးထားသည္ကို ေသေသခ်ာခ်ာ မဖတ္ဘဲ နစ္ေရွး က "ဂရိ" လူမ်ိဳးမဟုတ္ဟု ေရးလာေသာ ကြန္မင္႔လည္း ရွိခဲ႔ဖူး၏)

မစၥတာ ဒါဝင္ႏွင့္ မစၥတာ နစ္ေရွးတုိ႔ ဘာ့ေၾကာင့္ငရဲဘံု၌ ခံစားေနၾကရသည္ ဟူ၍ကား ရွင္းျပထားမႈမရွိေပ။ ေနာက္ေတာက္ေတာက္ မစၥတာ ဂ်င္း(မ္) ကေတာ့ နစ္ေရွးက “ေဂါ့ဒ္ အစ္ဇ္ ဒက္(ဒ္) (God is dead)” ဟု ဆိုခဲ့ေသာေ ၾကာင့္ ျဖစ္ဟန္တူေၾကာင္း မွတ္ခ်က္ေပးထားသည္။

ဂ်ပန္၌ပင္ျဖစ္၏။
လြန္ခဲ့ေသာ အႏွစ္ (၂၀) ခန္႔က ပန္းကန္ျပားပ်ံ ဘာသာ ေတာ္ေတာ္ေရပန္း စားခဲ့ေသး၏။ UFO- ဟုေခၚသည္။ ထိုဘာသာေခါင္းေဆာင္က ဆြစ္ဇာ လန္ႏိုင္ငံသား(ထင္သည္) ျဖစ္ၿပီး သူ႔နာမည္ကို မမွတ္မိေတာ့။ သူ၏အဆိုအရ သူသည္ ပန္းကန္ျပားပ်ံမွ ဆင္းလာေသာ ၿဂိဳလ္သားႏွစ္ေယာ က္ႏွင့္ ေတြ႔ခဲ့ရေၾကာင္း၊ သူ႔ကို ဤကမာၻ၏ တမန္ေတာ္အျဖစ္ အျခားၿဂိဳလ္ ကမၻာေခါင္းေဆာင္မ်ားက ေရြးခ်ယ္ထားၾကေၾကာင္းဆို၏။ ဤကမၻာမွ လူ သားမ်ား၏ အသိဥာဏ္သည္ အျခားၿဂိဳလ္မ်ားက ပုဂၢိဳလ္မ်ားႏွင့္ႏႈိင္းယွဥ္က မ်ားစြာနိမ့္ပါးေနၾကေၾကာင္း၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ လူသားမ်ား၏ အသိဥာဏ္ မွ်ေ လာက္ျဖင့္ အျခားၿဂိဳလ္ကမာၻမွာ ရပ္တည္ႏိုင္မည္မဟုတ္ေၾကာင္း ဆိုျပန္၏။

သူ႔အဆိုအရ
ဗုဒၶ၊
ဂ်ီးဇက္ခရိုက္စ္၊
မိုဟာမက္တို႔သည္လည္း ထိုၿဂိဳလ္က ေစလႊတ္ျခင္းခံရေသာ တမန္ေတာ္မ်ား သာျဖစ္ၿပီး တာဝန္ၿပီးဆံုးေသာအခါ ထိုၿဂိဳလ္က ျပန္လည္ေခၚယူထားသည္။ ယခုအခါ သူတို႔သံုးဦးသည္ ထိုၿဂိဳလ္ကမာၻ၌ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါး ရွိေနၾကသည္္ဟု ဆိုေလ၏။
လူပုဂၢိဳလ္မ်ား တာဝန္မွ အနားယူၿပီး ေအးေအးေဆးေဆးေနျခင္းႏွင္႔ ဆင္ဆင္ တူေပမည္။

ယေန႔ေတာ့ ယင္းပန္းကန္ျပားပ်ံဘာသာအေၾကာင္း မၾကားရေတာ့။
ဆိုးေတာ့ မဆိုးေပ။ သူ႔အဆိုအရ ငရဲက်ေနေသာ ဘာသာေရးေခါင္းေဆာင္ မရွိ။

ေနာက္ဘာသာေရး အစြန္းေရာက္ အယူအဆေပၚလာျပန္သည္။ ထို ယံု ၾကည္မႈအရ ထာဝရဘုရားကို မယံုၾကည္သူတိုင္း ငရဲကိုက်ေရာက္ၾကရ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ေရွးဦးစြာ ေဂါတမဗုဒၶကိုယ္တိုင္ ငရဲေရာက္ေနသည္ဟု ဆိုၾကျပန္ ၏။ ဗုဒၶသာမကပါ၊ ထိုဝါဒကို လံုးဝအယံုအၾကည္မရွိေသာ သိပၸံဖခင္ႀကီး အိုင္း စတိုင္းခမ်ာမွာလည္း ငရဲေရာက္ခဲ့ရျပန္၏။

အေတြးအေခၚပညာရွင္ နစ္ေရွး၊
ဗာထရန္ ရပ္ဆဲလ္။
စာေရးဆရာ ေဂ်ာ့(ခ်္) ဘားနတ္ေရွာ။
အီေဗာ္လူရွင္းဆရာႀကီး ဒါဝင္ႏွင့္တကြ သိပၸံပညာရွင္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ငရဲေရာက္ေနၾကသည္ဟု ေျပာဆိုလာႀကကုန္၏။

ထိုအခါ စကားခပ္ဆတ္ဆတ္ေျပာတတ္ေသာ စာေရးဆရာတစ္ေယာက္က ဤသို႔ မွတ္ခ်က္ခ် ေရးသားဖူး၏။

“ေကာင္းကင္ဘံုပင္ ျဖစ္လင့္ကစား ေဂါတမဗုဒၶလို၊ အိုင္းစတိုင္းလို၊ ဘာထရန္ ရပ္ဆဲလ္လုိ၊ ေဂ်ာ့ခ်္ ဘားနတ္ေရွာလို၊ ခ်ား(စ္) ဒါဝင္လို လူေတာ္ လူေကာင္း မ်ား မရွိဘူးဆိုလွ်င္ အသိပညာမ်ား နိမ့္ပါးကာ အလြန္မႏွစ္ၿမိဳ႕ ဖြယ္ေကာင္းေ သာ ေနရာတစ္ခု ျဖစ္သြားႏိုင္သည္။
ထို႔အတူ ငရဲပင္ျဖစ္ေသာ္လည္း အထက္ပါပုဂၢိဳလ္မ်ား ရွိေနမည္ဆိုလွ်င္ အသိ ဉာဏ္မ်ား လင္းလက္ကာ ေနခ်င့္စဖြယ္ ဘံုဌာနတစ္ခု ျဖစ္သြားႏိုင္သည္။ ကြ်ႏု္ပ္ ဘယ္ဘံုကုိ သြားခ်င္ပါသလဲဟုေမးပါက ေဂါတမဗုဒၶတို႔၊ အိုင္းစတိုင္း တို႔ရွိေနေသာ ငရဲကို သြားလိုပါသည္”
ဟု သေရာ္သံစြက္စြက္ျဖင့္ ခပ္နာနာႏွက္ခဲ့ေလသည္။

ထို႔ေၾကာင့္ ယေန႔ေခတ္၏ လူသားအရင္းအျမစ္ မူဝါဒကိုၾကည့္ကာ အထက္ပါ အဆိုတို႔ကို ေထာက္ဆရင္း ကြန္ကလူးရွင္း ဆြဲလိုက္မိျခင္းျဖစ္ပါ၏။ ဘာ သာေရးပုတ္ခတ္လိုေသာ စကားတို႔ျဖင့္ မည္သူငရဲေရာက္ေနသည္ဟုဆိုေစ၊ ဤမွ်ေတာ္ေသာ ပုဂၢိဳလ္မ်ား ေရာက္ရွိသြားမည္ဆိုလွ်င္ ငရဲျပည္လည္း တိုး တက္လာမွာမလြဲေပ။ လူေတာ္လူေကာင္းမ်ား ေနထုိင္ေသာေနရာသည္ တိုး တက္လာမည္မုခ် မဟုတ္ပါေလာ။

ထိုထိုပုဂၢိဳလ္တို႔၏ စကားမ်ားမွန္လွ်င္ စၾကာဝဠာတစ္ခုလံုး ပါဝါရွစ္ဖ္ (Shift) ျဖစ္ေတာ့မည့္သေဘာ ရွိေနသည္။ ငရဲျပည္သည္ အမွန္တကယ္ တိုးတက္လာမည့္ေနရာျဖစ္ၿပီး အိမ္ယာေျမေစ်းမ်ား တဟုန္ထိုး ထိုးတက္ လာစရာသာရွိေတာ့သည္။ ေကာင္းကင္ဘံုက ေျမကိုေရာင္း၍ ငရဲဘံု၌ ဝယ္ထားသင့္၏။

စိတ္ကူးမလြဲၾကပါေလႏွင့္။

ဘာသာေရးစြပ္စြဲမႈမ်ား ကင္းရွင္းၾကပါေစ။

ဘယ္ေျမေခြးကို အစာေကၽြးမလဲ

ပါဠိေကာလိပ္ထဲမွ ေက်ာင္းသူတစ္ေယာက္က အီးေမးပို႔တာ အလြန္ဝါသနာ ပါသည္။ သူမ ဖတ္မိသမ်ွထဲမွ ေကာင္းႏိုးရာရာေလးမ်ားကို မိတ္ေဆြမ်ား (ေက်ာင္းသားမ်ားအုပ္စု အီးေမး) ထံ မ်ွေဝျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ တစ္ေန႔လ်ွင္ သူမ အီးေမးက ဆယ္ေစာင္မ်ွ ရွိသည္။ ဂ်ဳတ္ပါသည္၊ ဘာသာေရး၊ ႏိုင္ငံေရး၊ ယူက်ဳ၊ ဗြီဒီယို အစုံ ပါသည္။ အတန္ၾကာေသာအခါ ေက်ာင္းသား တစ္ဝက္ေ လာက္က သူတို႔အီးေမးထဲ မပို႔ဖို႔ အေၾကာင္းျပန္လာၾကေတာ႔သည္။
ထိုသို႔ မေျပာေသးသမ်ွ သူမကေတာ႔ ပုိ႔ၿမဲ ပို႔ေနဆဲပင္။ အထူးသျဖင္႔ လူအ မ်ား မႀကိဳက္သည္က ႏိုင္ငံေရးဆန္သည္႔ အီးေမးမ်ားျဖစ္သည္။

အမွန္ေတာ႔ ကြန္ျပဴတာေရွ႕ထိုင္ၿပီး အြန္လိုင္းေပၚ တက္လိုက္သည္ႏွင္႔ တၿပိဳင္နက္ လို၊ မလို၊ ႀကိဳက္၊ မႀကိဳက္ေသာ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ား မ်ားျပားလြန္းလွသည္။ ကိုယ္ဘာယူမလဲ ဆိုသည္ကသာ ကိုယ္႔ေရြးခ်ယ္ မႈ ျဖစ္သည္။ အင္ေဖာ္ေမးရွင္းမ်ားျဖင္႔ ျပည္႔ႏွက္ေနသည္႔ ကြန္ျပဴတာေပၚ၌ သူမ၏ အီးေမးမ်ားေၾကာင္႔ေတာ႔ ေထြေထြထူးထူး ပိုၿပီးေလးလံလာစရာ မရွိ ဟု ယုံၾကည္မိသည္။

ဒါျဖင္႔ ဒီျပႆနာက အြန္လိုင္းေပၚမွာပဲ ရွိတာလား။ မဟုတ္ပါ။ ဘဝ ဆိုတာ က ပင္လို  မလို၊ ႀကိဳက္ မႀကိဳက္ေသာ အရာမ်ားျဖင္႔ ျပည္႔ႏွက္ေန၏။ ဘဝထဲ မွ ယူသင္႔သည္ထင္တာမ်ားကို (ဤ၌ တစ္ေယာက္ႏွင္႔ တစ္ေယာက္ မတူႏိုင္ သလို တူဖို႔လည္း မလိုအပ္လွပါ) ယူၿပီး ထြက္သြားၾကရမည္။ ထို အမ်ိဳးသမီး ၏ အီးေမးမ်ားစြာထဲမွ သေဘာက်မိသည္႔ အီးေမးေလး ပါလာသည္။ သူမလို ပဲ ထပ္ရွယ္လိုက္မိသည္။

အဇၩတၱရွိ အေကာင္း အဆိုး (အေကာင္း အဆိုးေျမေခြးႏွစ္ေကာင္) အားၿပိဳင္ မႈမွာဘယ္သူႏိုင္မလဲ ဆိုေတာ႔ "ငါ႔ေျမး၊ မင္း ေကၽြးတဲ႔ ေျမေခြးႏိုင္မယ္" တဲ႔။
ဘယ္ေျမေခြးကို အစာေကၽြးမလဲက အြန္လိုင္း၊ အီးေမးနဲ႔ မဆိုင္လွဟု ထင္ သည္။
(ဘာသာျပန္ ေပးမထားပါ)

TWO WOLVES

One evening an old Cherokee told his grandson about a battle
that goes on inside people.
He said, "My son, the battle is between two wolves inside us all.

"One is Evil - It is anger, envy, jealousy, sorrow, regret, greed, arrogance, self-pity, guilt,
resentment, inferiority, lies, false pride, superiority, & ego.

"The other is Good - It is joy, peace, love, hope, serenity, humility, kindness, benevolence,
empathy, generosity, truth, compassion & faith."

The grandson thought about it for a minute & then asked his grandfather:
"Which wolf wins?"

The old Cherokee simply replied,
"The one you feed."

**တစ္မူး၊ တစ္မတ္၊ မူး၊ မတ္**

(ႏိုင္ငံေရးနဲ႔ ဘ႑ာေရးအေၾကာင္း ႏႈိက္ႏႈိက္ ခၽြတ္ခၽြတ္)

ဘာရယ္မဟုတ္ဘူး၊ ပိုက္ဆံအေႂကြေစ႔ ေရတြက္တာနဲ႔ အစိုးရ ရာထူးေတြ သတ္မွတ္တာ တူေနပုံေလး စဥ္းစားမိလို႔ပါ။ ဆက္စပ္မႈ ရွိသလား၊ မရွိဘူး လားလည္း မသိဘူး။
အခုေတာ႔ အေႂကြေစ႔ေတြ ေပ်ာက္ကုန္လို႔ ေတာ္ေတာ္ငယ္တဲ႔ လူငယ္ေတြဆို သိခ်င္မွေတာင္ သိေတာ႔မယ္။
ငါးျပား ေစ႔၊ ဆယ္ျပား ေစ႔၊ တစ္မတ္ ေစ႔၊ ငါးမူး ေစ႔၊ ၿပီးေတာ႔ က်ပ္ေစ႔ တဲ႔။
မတ္ေစ႔ၿပီးေတာ႔မွ မူးေစ႔ လာေပမဲ႔ သူက ၁ မူး မဟုတ္ဘဲ ၅ မူးျဖစ္ေနတယ္။
၅ မူးက ျပား ၅၀ ဆိုေတာ႔ တစ္မူးက ဆယ္ျပား ေပါ႔။

အစိုးရ ရာထူးေတြသတ္မွတ္ရာမွာ ေရွးတုံးကတည္းက မူးႀကီး၊ မတ္ရာ ေသ နာပတိ ဆိုတာရွိခဲ႔တယ္။ ( ေသနာပတိ က ပါဠိျဖစ္ေနလို႔ (ဦး) သီဟနာဒကို အဓိပၸါယ္ေမးေတာ႔ ေသနာ က ပါဠိမဟုတ္ေတာ႔၊ ျမန္မာစကားျဖစ္ သြားၿပီ ၊ ေသနာ က ေသနာ ပဲတဲ႔၊ ရွင္းေရာ။ ပတိ ကေတာ႔ ပါဠိ၊ အဓိပၸါယ္က ဘုရင္၊ အစိုးရ၊ အႀကီးအမႈး၊ လင္သား တဲ႔။ စိတ္မၾကည္လို႔ ေကာင္းေကာင္းေျဖေပး တာ မဟုတ္ရင္ေတာ႔ က်ေနာ္လည္း မတတ္ႏိုင္ေတာ႔ဘူး)

ထားပါေတာ႔။ မူး၊ မတ္။ မူးၿပီးမွ မတ္လာတယ္။ ဒါေပမဲ႔ မတ္ ကို အခုေခတ္မွာ အမတ္လို႔ (ဘာ လီမန္အမတ္၊ ညာ လီမန္အမတ္ စသည္) ေခၚၿပီး မူးကိုေ တာ႔ အမူး လို႔ မေခၚၾကဘူး။ တကယ္က ဘာ လီမန္အမူး၊ ညာ လီမန္ အမူး စတာေတြလည္း ရွိေနရမယ္။

ပိုက္ဆံအေႂကြေစ႔ ေရတြက္ရာမွာ မူး၊ မတ္၊ က်ပ္။
ဒါဆို ႏွစ္ခါ ခြဲ မူးမွ တစ္မတ္၊ ဆယ္ခါျပန္မူးမွ က်ပ္ျပည္႔မယ္။ မတ္ကလည္း ေလးမတ္ေပါင္းမွ က်ပ္ျပည္႔မယ္။ ဒီလိုလား။ ဘယ္လိုႀကီးလဲ မသိဘူး။ သိပ္ေတာ႔ မမိုက္ဘူး။ ႏိုင္ငံေရးနဲ႔ ဘ႑ာေရးကိစၥေတြက ရွဳပ္ေထြး လြန္းတယ္။ ဉာဏ္မမီဘူး။

တို႔ လူငယ္ေတြ မဆိုးပါ

ေခတ္လူငယ္ေတြက ဘယ္လို ဘယ္ညာ စသျဖင္႔ ေျပာတတ္တဲ႔ မိဘေတြ ဒီသတင္းမ်ိဳးဖတ္သင္႔တယ္။ သူတို႔ ပ်င္းလို႔ လမ္းေဘးမွာ ဂီတာတီး၊ သီခ်င္း ဆိုတာ၊ ကြန္ျပဴတာေရွ႕က မထတာ၊ ခ်တ္ရုမ္းက မျပန္လာတာ ဒါေတြအား လုံးဟာ ဘာမွ မေျပာပေလာက္ဘူး။
မယုံရင္ၾကည္႔။
အေမရိကန္လူငယ္ႏွစ္ေယာက္ ျဖစ္တဲ႔ ဂ်ိမ္းစ္ အက္ဒဝါ႔ဒ္ (၁၅) ႏွစ္နဲ႔ ခ်န္စီ လူနား ၁၆ ႏွစ္တို႔က အလုပ္မရွိ ပ်င္းလို႔ဆိုၿပီး အေျပးေလ႔က်င္႔ေနတ႔ဲ ေအာ္ဇီ က ေဘ႔စ္ေဘာသမား ခ်ဲရစ္ လိန္းကို ေသနပ္နဲ႔ ပစ္လိုက္တာ ေသေရာ။ ဥကၠ လာဟိုးမားက ဒြန္ကန္ၿမိဳ႕မွာ။
သူတို႔ ရာဇဝတ္မႈ က်ဴးလြန္ရျခင္းအေၾကာင္း ရဲအရာရွိ ရွင္းျပတာကို ဖတ္ ၾကည္႔ပါအုံး။

"They were bored and just wanted to see someone die."
ပ်င္းလြန္းလို႔ တစ္ေယာက္ေယာက္ေသတာျမင္ရရင္ ေကာင္းမွာဆိုၿပီး ေဆာ္ ထည္႔လိုက္တာဆိုပဲ။
(ABCNews.com)

ဆရာေမာင္သာရ ေျပာတာကို အမွတ္ရတယ္။ လူငယ္ေတြ လမ္းေပၚမွာ ဆူတာ ဆူပါေစ၊ အဲ႔ဒါ လြတ္လပ္ျခင္းရဲ႕ သေကၤတ တဲ႔။ ဂ်ပန္ေခတ္မွာဆို ဆူဖို႔မေျပာနဲ႔ အသံေတာင္ မထြက္ဝံ႔ဘူး (ဒီ အဓိပၸါယ္မ်ိဳး) တဲ႔။