ေရာင္စဥ္ ၇ သြယ္ ဂ်ာမဏီ


ေရႊၿခံေရ
ရက္ေကာ႔ေတြအားလုံး က်ိဳးကုန္ၿပီ။
အရက္စက္ဆုံး မိနစ္ ၃၀၊ မရွိဘူးေသးတဲ႔ ဆီမီး၊ အျမင္႔ဆုံးေတာင္ထိပ္ကို ေရာက္သြားတဲ႔ ကလိုေဆး။
ဂ်ာမဏီရဲ႕ အင္ဂ်င္ပါဝါက မာစီးဒီးနဲ႔ ဘီအမ္ဒဘယ္လ်ဴ တြဲလႊတ္လိုက္ဟန္ပါပဲ။ တားရဲရင္ တား။
ဘရာဇီးက ဆီးရီးယားဆန္ဆန္ ကစားၿပီး ဂ်ာမဏီက တခ်ိန္က ဘရာဇီးဆန္ဆန္ ကစားသြားတယ္။

မ်က္လုံးေတြ သိပ္မပြတ္ပါနဲ႔ မိတၳီလာက ေဇာ္ကိုကိုလတ္ရာ
အဲဒါ တကယ္႔အျဖစ္အမွန္ပါ၊ ဘရာဇီး ၁၊ ဂ်ာမဏီ ၇။ ႏိုး။ ေပါေခ်ာင္ေကာင္း ပင္နယ္တီေတြ မပါပါဘူး။
မင္းက လာစိန္ေခၚေပမဲ႔ ညက မေလာင္းမိၾကဘူးေနာ္၊ အနည္းဆုံး နားရြက္ကို တံေတြးဆြတ္ေၾကးေလာက္ေတာ႔ ေလာင္းလိုက္သင္႔တယ္။ ဒါဆို မင္း နားရြက္ေလးေတြကို အားနာစရာ။ ၇ ႀကိမ္။
အိမ္ရွင္ဆိုတာတစ္ခုထဲနဲ႔ ကေလးကလားဆန္ဆန္ ကစားကြက္ေတြ ခင္းက်င္းခဲ႔ တယ္။ အထူးသျဖင္႔ အသင္းေခါင္းေဆာင္ လူဝစ္နဲ႔ မာဆယ္လို။
ဂ်ာမဏီရဲ႕ သိပၸံဆန္ဆန္ တိက်မႈ၊ အႏုပညာေျမာက္ေျမာက္ အတို႔အထိ။ ေမွာ္ ဆန္ဆန္ ကန္သြင္းမႈ။
လူတိုင္းပါးစပ္မွာ အိုး မိုင္း ေဂါ႔ဒ္။




ေနမာက ကံဆိုးလုိ႔ ဒဏ္ရာရ၊ ကံေကာင္းလို႔ အရွက္မကြဲ။ ဝမ္းနည္းစရာ။ ဂ်ာမဏီအတြက္ ဝမ္းသာေပးလိုက္တယ္။
ေနမာစိတ္ဓာတ္နဲ႔ ဘရာဇီးကို အားသစ္ေလာင္းၾကမတဲ႔။ ရႏိုင္ပါ႔မလား။ ေနမာ၊ ဆစ္လ္ဗာပါလည္း မာစီးဒီးနဲ႔ ဘီအမ္ဒဘယ္လ်ဴ တြဲစပ္ပါဝါကို မထိမ္းႏိုင္ပါဘူး။
ဒါနဲ႔ စကားမစပ္ စိတ္ဓာတ္တစ္ခုထဲနဲ႔ ႏိုင္ႏိုင္ရင္ တို႔ ျမန္မာေတြလည္း အနည္းဆုံး ဆီမီးအဆင္႔ေတာ႔ ေရာက္မွာေပါ႔။
ခ်စ္သမွ ၃၂ ေကာ႒ာသစုံေအာင္ခ်စ္ၾကတယ္။

ေအာင္မင္းေဇာ္က ဂိုးရလာဒ္ကိုပဲၾကည့္ရင္ ဘရာဇီးပရိသတ္ရဲ႕ လက္ခုပ္သံကို ၾကားမွာမဟုတ္ဘူး။
ေဘာလုံးနဲ႔ ရူး၊ ေဘာလုံးနဲ႔ အသက္ရွဴ၊
ေဘာလုံးနဲ႔ ေကာ္ဖီႀကိတ္၊ ေဘာလုံးအတြက္ အသက္ေပးမယ္႔ ေနးရွင္းေလ။
သုံးဂိုးလည္းေက်ာ္ေရာ ဂ်ာမဏီကို ရိုက်ိဳး၊ ေလးစား၊ လက္ေျမွာက္စြာ လက္ခုပ္ လက္ဝါး ေပးၾကတယ္။ သူတို႔စိတ္ဓာတ္က ခ်စ္စရာ။
အိမ္ရွင္ ပီတယ္၊ ၿမိဳ႕ႀကီးသားဆန္တယ္ ဆိုရမလား။ ႏိုး၊ ဒိုင္ကို မဆဲ၊ ခဲနဲ႔မေပါက္သလို ခုံေတြလည္း ပိုေနၿမဲ က်ားေနမျမဲပါ။ ကြင္းတြင္း ကြင္းျပင္မွာ မီးလ်ံေတြ မေတြ႔ရဘူး။

တစ္ခု ဆုေတာင္းခ်င္တာက
သမိုင္းဝင္ အရွဳံး၊
သမိုင္းဝင္ ညံ့ဖ်င္းမႈ၊
သမိုင္းဝင္ ေခါင္းမာမႈ၊
သမိုင္းဝင္ အလြဲ၊
သမိုင္းဝင္ မပါးနပ္မႈေတြရဲ႕ေနာက္မွာ ဆူးဆိုက္ဒ္စတဲ႔ ဆိုးက်ိဳးေတြ ပါမလာပါေစနဲ႔ ဆိုတာပါပဲ။
ႏိုး သင္႔ခ္ပါ စေကာ္လာရီ။ လူႀကီးမင္း ခ်ဥ္းကပ္ပုံေတြ လြဲမွားေနခ်က္က လူငယ္ စကားနဲ႔ဆို ၉ ေက်ာ္တယ္။
အသင္းဟာ ဂ်ာမဏီကို မမီေပမဲ႔ ဒီ အေျဖအထိ ေရာက္မလာသင္႔ဘူး။
ဦးေႏွာက္နဲ႔လူ ဘယ္သူ ခန္႔မွန္းရဲမွာလဲ။ ခြန္ တစ္။

ေတာ္ၾကဦးစို႔ ေရႊၿခံေရ ကမၻာ႔ဖလားဖက္ လွည့္ဦးမယ္


မင္းတို႔ ဖတ္မိမလား မသိဘူး။ ေဟာ္လန္ဂိုးသမား ကရူးလ္(Krul )က ပင္နယ္တီ ကန္မယ္႔ ေကာ႔စတာရီကာ ေဘာလုံးသမားေတြကို မကန္ခင္ တိုးတိုးေလး သြားၿပီး ကပ္ကပ္ေျပာတာတဲ႔။
"လုပ္မေနနဲ႔ မင္းတို႔ ဘယ္ဖက္ကန္မယ္ဆိုတာ ငါသိတယ္" ဆိုတာမ်ိဳးေပါ႔။ ဖီဖာဥပေဒက တားျမစ္တာ မရွိလို႔ေနမွာ။
စိတ္လွည့္စားတာေလ။ ဟိုေကာင္ေတြ ေယာင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္ၿပီး ရွဳံးေရာ။
အီးက်ဴ မႏိုင္တာေလ။ ပြဲႀကီးကစားရင္ အီးက်ဴ ႏိုင္မွရတယ္ဆိုတဲ႔ သခၤန္းစာပဲ။ ထားပါေတာ႔ မနက္ျဖန္မွ မက္စီရေအာင္......

ယာဟူးက ေဘာလုံးသံတမန္ မစၥတာ ေမာ္ရင္ညိဳက အိမ္ရွင္နဲ႔အတူ ဘရာဇီး ခ်န္ပီယံျဖစ္မယ္ ဆိုလိုက္လို႔ ခပ္ေငါက္ေငါက္ ကြန္မင္႔ေတြ ေတာ္ေတာ္တက္လာ တယ္။ အထူးသျဖင္႔ ဥေရာပနဲ႔ အာဂ်င္တီးနားကျဖစ္မယ္။ အျခားဆရာႀကီးေတြအမ်ားစုကေတာ႔ ေနမာနဲ႔ ဆစ္လ္ဗာမပါလို႔ ဂ်ာမဏီ ကို ေတာင္ အေပၚေၾကးကထားေနၾကတယ္။ တကယ္က ေနမာပါရင္ေတာင္ အိမ္ရွင္အားသာခ်က္ကလြဲရင္ ဂ်ာမန္ေတြထက္ သာတယ္မထင္မိဘူး။
ခါတိုင္း ဘရာဇီး မႏိုင္တာက ဂိုးေပါက္လြဲတာေတြေၾကာင္႔ေလ။ အခုဟာက ဂိုးရွဴး ခြင္႔ကို မဖန္တီးႏိုင္လို႔ အေဝးက ေဆာ္ေနရတာ။ ဒီနည္းနဲ႔ေတာ႔ အရပ္အရွည္ ဆုံးဂ်ာမန္ေတြကို ႏိုင္ဖို႔ခက္မယ္။
ၾကပ္မယ္၊ သေရထင္တယ္။ မျဖစ္မေန ေရြးရရင္ ဂ်ာမန္ကိုေရြးမယ္။
၁-၀ သို႔ ၂-၁။

@@@ အခ်စ္မ်ားစြာနဲ႔ လက္သီးသုံးခ်က္@@@


မႏၱေလး၊ သာသနာ႔တကၠသိုလ္ဘဝက ေနာင္ေတာ္ႀကီး ဦးေခမာဝံသကို မွတ္မိ ပါေသးသည္။ သူက ေဝါသား၊ မစိုးရိမ္ထြက္၊ အရပ္ပုပု၊ သီဟနာဒက ျမင္းမူသား၊ မိုးေကာင္းထြက္၊ အရပ္ပိန္ရွည္ရွည္။ ရုပ္ရည္၊ ေမြးရပ္ေျမ အခ်ိဳးအစားေဝးကြာစြာ စိတ္ခ်င္း နီးစပ္ခဲ႔ၾကရသည့္ ငါးႏွစ္တာကာလ။ ႏွစ္ေယာက္စလုံး တစ္ႏွစ္စီ စာေမး ပြဲ က်သည္အထိ။

သူနဲ႔စတင္ေပါင္းမိသည့္ ဇာတ္ေၾကာင္းက မလွမပ။ အပုတ္ခ်တာမဟုတ္၊ လိုအပ္ လို႔ ေျပာရဦးမည္။ သူ႔ဒကာတစ္ေယာက္က ခ်ဲေပါက္ၿပီး အေလ်ာ္မရ၊ ခ်ဲထိုင္က မေလ်ာ္လို႔ဆိုၿပီး ေက်ာင္းေရာက္လာသည္။ မင္းလည္း ငါနဲ႔လိုက္ခဲ႔ကြာဆိုလို႔ လိုက္သြားသည္။ ခ်ဲဒိုင္က အျခားသူမဟုတ္၊ ကုသိုလ္ေတာ္ေဘး၊ အမွတ္ ၆(ထင္တာပဲ၊ ၄ လားမမွတ္မိ) ကားဂိတ္က ထမင္းဆိုင္လင္မယားျဖစ္ေနသည္။ အမ်ိဳသမီးက ကေလးႏို႔တိုက္ရင္း ငိုၿပီးေတာင္းပန္သည္၊ ေယာက်္ားက အေတြ႔ မခံ။ ျဖစ္ပုံက လူလည္က်ၿပီးမေလ်ာ္တာေတာ႔မဟုတ္၊ အစားမွားၿပီး ဒိုင္ပြင္႔တာျဖစ္ သည္။ ေနာက္ကလိုက္ရသူဆိုေတာ႔ ကိုယ္႔ဆရာမီးစဥ္ကိုၾကည့္ ၿပီး ကရမည္ဟု စဥ္းစားေနလိုက္သည္။
အမ်ားအားျဖင္႔ မဟုတ္မခံေဝါသားက တကယ္မေလ်ာ္ႏိုင္တာမွန္းလည္းသိေရာ ဒါဆိုလည္း တစ္ဝက္ေလ်ာ္၊ က်န္တာ ထားလိုက္ေတာ႔ဟုဆိုကာ သူ႔ဒကာကို တရားခ် ျပန္လႊတ္လိုက္သည္။
"အခု မရွိေသးပါ၊ ျဖည္းျဖည္းေတာ႔ ေပးပါမည္"ဟု သူမက ကတိျပဳသည္။

Artist Aung Kyaw Htet


တကယ္႔အေရးက်ေတာ႔ သူက ေသြးေအးသားပဲဆိုၿပီး သူနဲ႔ပဲအမ်ားဆုံး တြဲျဖစ္သည္။
ေနာက္ၿပီး သီဟနာဒက အညာသားမို႔ ဆင္းရဲသည္။ သူက ေအာက္သားမို႔ သုံးႏိုင္ စြဲႏိုင္သည္။ မနက္ပိုင္းလဘက္ရည္ဆိုင္သြားလ်င္ သူကပဲ ရွင္းေနရတတ္ သည္။ ေက်းူဇူူးႀကီးပါသည္။ ဒါတင္မက၊ သူ႔အခန္းက ဧည့္သည္လည္း အဝင္ အထြက္မ်ားသည္။
သူ႔မွာ တစ္ခု အားနည္းတာက(ကိုယ္႔ သတ္မွတ္ခ်က္ သက္သက္သာျဖစ္သည္) သူ႔အခန္းမွာ ၾကက္ေမႊးမရွိ၊ ေဈးမႀကီးဘဲ မဝယ္ျခင္းျဖစ္သည္။ ႏွေျမာတာမဟုတ္ ပါ၊ ဘာမွန္းလည္းမသိပါ။ ၾကက္ေမႊးဘိုးက လဘက္ရည္ တစ္မနက္ေသာက္ စာပင္ မရွိ။
သူ႔မွာ မရိွလို႔ ကိုယ္႔မွာရွိသလားဆိုေတာ႔ ရွိသည္။ ဒကာမတစ္ေယာက္က ညစ္ပတ္လြန္းေသာ အခန္းကိုၾကည့္ၿပီး ပညာေပးသည့္သေဘာျဖင္႔ လႉထားျခင္းေၾကာင္႔ ရွိေနျခင္းျဖစ္သည္။ မည္သို႔ျဖစ္ေစ၊ သီဟနာဒအခန္းမွာ ၾကက္ေမႊးရွိသည္။ သူ႔မွာ မရွိ။ နန္းေရွ႕ေဈးေရာက္ေတာ႔ သူ႔ကိုအဝယ္ခိုင္းသည္။ မသယ္ခ်င္ရင္ တပည့္ေတာ္သယ္ခဲ႔ပါမယ္လို႔ ဆိုေသာ္လည္း ဆရာက မဝယ္ပါ။

သူ႔ေနစဥ္အလုပ္က မနက္ ၉ နာရီခြဲမွာ ေရမခ်ိဳးခင္ အခန္း သန္႔ရွင္းေရး လုပ္ျခင္းျဖစ္သည္။ သန္႔ရွင္းေရးမလုပ္မီ တံခါးလာေခါက္ၿပီး ၾကက္ေမႊး လာယူ သည္။ ဒါက ပုံေသ။ မေဖာက္လြဲတဲ႔ အမွန္တရား။
တစ္မနက္မွာေတာ႔ အျခားသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔စကားေျပာစဥ္ အျပင္မွ တံခါးေခါက္ သည္။ ဒါ႔ေၾကာင္႔ သူဝင္မလာမီ သူငယ္ခ်င္းရဟန္းေတြကို
"ဒါ ဦးေခမာဝံသ၊ သူ ၾကက္ေမႊးလာယူတာ"လို႔ ေျပာေတာ႔
"မင္းဟာက ေသခ်ာလွခ်ည္လား"
"ေသခ်ာတယ္၊ မယုံရင္ၾကည့္၊ ပရမတၳသစၥာလိုပဲ"
ေျပာအၿပီး တံခါးဖြင္႔ေပးလိုက္ေတာ႔ ေျပာတဲ႔အတိုင္းျဖစ္ေနလို႔ အားလုံး ရယ္ၾကရ သည္။ ဆရာသမားကေတာ႔ ဘာကို ရယ္မွန္းမသိ၊ ေၾကာင္အမ္းအမ္းျဖစ္ေနသည္။
ေနာက္ အေၾကာင္းစုံ ရွင္းျပေတာ႔မွ
"ေခြးမသား၊ ငါ႔ကိုအပုတ္ခ်တာေပါ႔ေလ" ဆိုၿပီး ၿပဳံးၿပဳံးႀကီး လက္သီးနဲ႔ သုံးခ်က္ တိတိ လက္ေမာင္းကို ထိုးပါသည္။ သီဟနာဒလည္း မေရွာင္ပါ။ ရယ္ၿပီး အထိုးခံလိုက္ပါသည္။ မုန္းလို႔မွ မဟုတ္ဘဲ။

သို႔ေသာ္
ဧည့္သည္အလာမ်ားတဲ႔ သူ႔အခန္းမွာ ဧည့္သည္ေတြလာၿပီး ျပန္ရင္ သူတို႔ အမႈိက္ ကို သူတို႔ဘာသာျပန္ရွင္းသြားႏိုင္ဖို႔ ၾကက္ေမႊးေလးတစ္ေခ်ာင္း အခန္းေထာင္႔မွာ ရွိေနရင္ေတာ႔ ေကာင္းမယ္ဆိုၿပီး ႀကဳံတိုင္းလည္း လက္သီးနဲ႔အထိုးခံၿပီး ရယ္စရာ လိုလို အတည္လိုလို ေျပာေနျဖစ္တာပါပဲ။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ၾကက္ေမႊးတစ္ေခ်ာင္း ရွိျခင္း၊ မရွိျခင္းက ရဟန္းႏွစ္ပါးရဲ႕ ဆက္ဆံေရးကို ဘာမွထိခိုက္ေအာင္ မလုပ္ႏိုင္ခဲ႔ပါဘူး။
ဦးေခမာဝံသသည္လည္းေကာင္း
သီဟနာဒသည္လည္းေကာင္း
ၾကက္ေမႊးတစ္ေခ်ာင္းသည္လည္းေကာင္း
၁၉၉၆ ခုႏွစ္ေတြက မႏၱေလး၊ သာသနာ႔တကၠသိုလ္ႀကီးထဲမွာ တကယ္ ရွိခဲ႔ၾကပါ၏။

ဘာမွမရွိေသာ ပန္းတိုင္မ်ား


ပန္းတိုင္တိုင္း ဘာမွမရွိျခင္းလား၊ ကိုယ္က မေတြ႔ျခင္းလား၊ ေတြ႔တာကိုပဲ မတြယ္ငင္မိျခင္း၊ တန္ဖိုးသတ္မွတ္ခ်က္ မွားယြင္းျခင္းလား ေမးခြန္းမ်ား စြာ ေယာက္ယက္ခတ္ေနႏိုင္ပါသည္။

စိတ္ဝင္စားမည္ဆိုလ်င္ ဟ်ြန္ဂ်ဴ း (သို႔) မဓမၼဒႆီအေၾကာင္း ေျပာျပခ်င္ပါသည္။ သူမသည္ ပန္းတိုင္အမ်ားႀကီးဆီကို ေရာက္ခဲ႔ၿပီး သူမ ေရာက္ခဲ႔ဖူးသည့္ ပန္းတိုင္မ်ားမွာလည္း ဘာမွရွိမေနေၾကာင္း ရွာေဖြေတြ႔ရွိခဲ႔သူျဖစ္ပါသည္။
သူမနဲ႔ရင္းႏွီးသိႂကြမ္းစဥ္ သူမက ဟြန္ဂ်ဴ းဘဝမွ မဓမၼဒႆီအျဖစ္ ကူးေျပာင္းခ်ိန္ျဖစ္ ပါသည္။
သူမက ပူဆန္ၿမဳိဳ႕သူ၊ အိပ္မက္ႀကီးသူ၊ အရဲစြန္႔ရဲသူမိန္းကေလးျဖစ္ပါသည္။ သူမရဲ႕ ဆယ္ေက်ာ္သက္အိပ္မက္က ဆိုးလ္တကၠသိုလ္ေရာက္ရွိေရးျဖစ္ခဲ႔သည္။ ထက္ျမက္သည့္မိန္းကေလးျဖစ္သည္အားေလ်ာ္စြာ သူမအိပ္မက္ကလည္း တကယ္ျဖစ္လာခဲ႔ပါသည္။ သို႔သာ္ သူမ တကယ္တန္း ဆိုးလ္တကၠသိုလ္ကို ေရာက္ရွိသည့္အခါ ထို ဆိုးလ္တကၠသိုလ္ထဲမွာ သူမ အိပ္မက္ထဲကအရာေတြကို ရွာမေတြ႔ခဲ႔ဟု ဆိုပါသည္။ သူမ အိပ္မက္ထဲကအရာေတြသည္ ဘာေတြလဲဆိုတာေတာ႔ မသိပါ။ သိစရာလည္း မလုိပါ။
သူမ ဆိုးလ္တကၠသိုလ္က ေပးအပ္သည့္ဘြဲ႔ မရမီအခ်ိန္ေလးမွာပင္ သူမရဲ႕အိပ္မက္ကလည္း တဆင္႔ နယ္ခဲ်႕လာခဲ႔ျပန္ပါသည္။ ထိုအိပ္မက္က ပညာသင္ဆုျဖင္႔ အေမရိက တကၠသိုလ္ကို သြားေရာက္ေရး ျဖစ္လာခဲ႔သည္။ သူမ အိပ္မက္ထဲကအရာေတြ အေမရိကမွာ ရွိေနမလားလို႔ ယူဆေနျခင္းေၾကာင္႔ ျဖစ္သည္ဟု သူမကဆိုပါသည္။
အမွန္လည္း အေမရိကကို ပညာေတာ္သင္ သြားေရာက္ခြင္႔ သူမ ရရွိခဲ႔ျပန္ပါသည္။ ေအာင္ျမင္မႈအသီးအပြင္႔ကို အခ်ိန္အေတာ္ၾကာေအာင္ သူမ သာယာေနမိခဲ႔သည္။ သို႔ေသာ္ ထို သာယာမႈကလည္း တာရွည္ခံခဲ႔ဟန္မတူပါ။

အတန္ငယ္ အရြယ္ရလာတဲ႔ ဟြန္ဂ်ဴ းဟာ ဘဝအဓိပၸါယ္နဲ႔ဆက္စပ္
တဲ႔ ေမးခြန္းေတြ ေမးလာေနၿပီျဖစ္ပါသည္။
ဘဝကဘာလဲ။ ေပ်ာ္ရႊင္မႈက ဘာလဲ။
ထိုအခါ အေမရိကမွာလည္း သူမ အိပ္မက္ထဲကအရာေတြ မရွိျပန္ေတာ႔ပါ။ မရွိေတာ႔သည့္အခါ သူမရဲ႕ အိပ္မက္အသစ္ေနာက္ဆီ လိုက္လာျပန္ေတာ႔သည္၊ လိုက္ရင္းျဖင္႔ သူမေတြ႔သိလိုက္ရသည္က တိဘက္တန္ဘာသာေရး အဆုံးအမ မ်ား ျဖစ္ေေတာ႔သည္။ တိဗက္တန္ အဆုံးအမမ်ားေအာက္မွာ ၾကည္ႏူး ေက်နပ္မႈ ရရွိခဲ႔သည္ဟုဆိုပါသည္။ သို႔ေသာ္ အခ်ိန္အတန္ၾကာလာေသာအခါ သူမသည္ ေက်နပ္မႈထက္ ဘဝျပတ္မႈကို ေတာင္႔တရင္း ဝိပသနာအေျခခံ တရားကို စတင္က်င္႔သုံးလာခဲ႔သည္။ အတန္ငယ္ သမာဓိရလာေသာအခါ ဆရာပီသေသာ တိဗက္ဘုန္းေတာ္ႀကီးက ဝိပသနာဆက္လက္အားထုတ္ ဖို႔ ျမန္မာျပည္ကို သြားေရာက္ရန္ လမ္းညႊန္လာခဲ႔သည္။

Artist Aung Kyaw Htet


ထို႔ေၾကာင္႔ သူမရဲ႕ ဘြဲလြန္သင္တန္အၿပီးမွာ အေမရိကမွတဆင္႔ ကိုရီယားနဲ႔ မေဝးလွသည့္ ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ ျပန္လည္ေရာက္ရွိလာပါေတာ႔သည္။
ေရာက္ရွိလာၿပီး နာမည္ႀကီး ရိပ္သာတစ္ခုမွာ သုံးလခန္႔တရားအားထုတ္အၿပီးမွာ သီလရွင္ဝတ္ရန္၊ ျမန္မာစာသင္ရန္ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်လိုက္သည္။ သီလရွင္ဝတ္ျခင္းက မဆိုင္လွေသာ္လည္း ျမန္မာစာသင္ရန္ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ ကေတာ႔ သူမႏွင္႔ သိႂကြမ္းရင္းႏွီးဖို႔ အေၾကာင္းရင္းျဖစ္လာခဲ႔ပါသည္။ သူမက အသက္ႏွစ္ႏွစ္ခန္႔ငယ္ေသာ္လည္း အေတြ႔အႀကဳံက အမ်ားႀကီးသာေနသျဖင္႔ သူမဆီက ေလ႔လာစရာမ်ားလည္း အမ်ားအျပားရွိေနခဲ႔ပါသည္။ မိမိသည္ သီအိုရီမ်ားျဖင္႔ ေႏွာင္ရစ္ေနသည့္ ရဟန္းငယ္တစ္ပါးမ်ွသာျဖစ္ပါသည္။

ထို႔အျပင္ ကိုယ္တိုင္လည္း ဘာမွမရွိသည့္ပန္းတိုင္မ်ားအေၾကာင္းကို လမ္းခုလပ္ မွာရပ္ရင္း ေတြးေတာမိစအခ်ိန္ျဖစ္ေနသျဖင္႔ ဘဝအေပၚ လက္ခံမႈ အျမင္မ်ား
လည္း တူညီေနသည္။ ဤအခ်က္ေၾကာင္႔ပင္ အျပန္အလွန္ နားလည္မႈလည္း ပိုရွိလာခဲ႔ၾကသည္။
(ဆြမ္းစားခ်ိန္ေရာက္လာသျဖင္႔ ေနာက္မွဆက္ရန္)

ဆရာႀကီး ဟဲမင္ေဝးရဲ႕ "The Sun also rises"


စိတ္ဝင္စားစရာ ဆရာႀကီး ဟဲမင္ေဝးရဲ႕ "The Sun also rises" စာအုပ္ေၾကာ္ျငာပါ။ အရင္႔အရင္ ပုံႏွိပ္စဥ္က အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင္႔ မပါဝင္ခဲ႔ အခန္း တစ္နဲ႔ အျခား အပိုင္းေတြပါ ျဖည့္စြက္ထားတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ အႏုပညာေျမာက္ေျမာက္ျပန္ႏိုင္တဲ႔ ဆရာတစ္ေယာက္ေယာက္က ဘာသာျပန္ရင္ သိပ္ေကာင္းမယ္။