က်ေနာ္႔ အီးေမးထဲက ဓားပ်ိဳတစ္လက္ (သို႔) ဗိုလ္ခ်ဳပ္

**သခင္ဘတင္ ( ရဲေဘာ္ဂိုလ္ရွယ္) ၏ ဗိုလ္ခ်ဳပ္သို႔လြမ္းခ်င္း**

* က်ေနာ္ မမွီဘူး သူက သိပ္ျမင္႔လြန္းတယ္
* က်ေနာ္ မရွာဘူး သူက က်ေနာ႔ အေရွ႔မွာ အျမဲတမ္းရိွတယ္
* က်ေနာ္ မေတြးဘူး သူက အားလံုးေတြးသြားေပးတယ္
* က်ေနာ္ ေၾကာက္စရာလို႔ထင္ေတာ႔ သူက က်ေနာ႔ကိုယ္စား ရင္ဆိုင္ရွင္းသြားတယ္
* က်ေနာ္ မေျပာဘူး သူက က်ေနာ႔အေရွ႔က အားလံုးေျပာသြားတယ္
* က်ေနာ္ လုပ္မလို႔ သူက အားလံုးလုပ္သြားေပးတယ္
* က်ေနာ္ မၾကိဳက္ဘူး သူက က်ေနာ႔ထက္ပိုဆိုးတယ္
* က်ေနာ္ မရဲဘူး သူက က်ေနာ႔ထက္ အသေခၤ်အႏၱရဲစြမ္းတယ္
* က်ေနာ္ မခ်စ္ဘူး သူက က်ေနာ႔ကို ခ်စ္တယ္
* က်ေနာ္ ေရွ႔မတိုးဘူး သူက က်ေနာ႔ေရွ႔မွာ တိုးတိုးတက္သြားတယ္
* က်ေနာ္ေနာက္ဆုတ္မလို႔ သူက က်ေနာ႔ကို ေထာက္ကူထားတယ္
* က်ေနာ္ ငိုမလို႔ သူက က်ေနာ႔မ်က္ရည္ေတြကို ယူသိမ္းလိုက္တယ္
* က်ေနာ္ တိုက္မလို႔ သူက အားလံုးကို တိုက္ခ်ပစ္လိုက္တယ္
* က်ေနာ္လိုက္မလို႔ သူက တိုက္ဖို႔ထြက္သြားတယ္
* က်ေနာ္ လမ္းခြဲရွာေတာ႔ သူက လမ္းဆံုမွာ ထိုင္ျပီးျပံဳးေနတယ္
* က်ေနာ္ ကြန္ျမဴနစ္အေၾကာင္းေျပာေတာ႔ သူက ကြန္ညိဳညစ္ကို ေက်ာခိုင္း လိုက္တယ္
* က်ေနာ္ ဆိုရွယ္လစ္ကို လွမ္းၾကည္႔ေတာ႔ သူက ဒီမိုကရက္တစ္ျဖစ္ေနတယ္
*က်ေနာ္ လစ္ဘရယ္အေၾကာင္းေျပာရင္ သူက(Liberty- ေလပါတီ အေၾကာင္း ခ်ျပတယ္
*က်ေနာ္က ေလပါတီအေၾကာင္းလိုက္ေဆြးေႏြးေတာ႔ သူက(Responsibility ရီစပြန္စီဘယ္လတီအေၾကာင္း ေျပာတယ္

သူနဲ႔က်ေနာ္ ေနာက္ဆံုးေတြ႔ၾကေတာ႔ သူေျပာတာက......
“သူႏွင္႔ သူ၏ ယံုၾကည္ခ်က္ျဖစ္ေသာ လြတ္လပ္ျခင္း၊ တရားမ်ွတျခင္း ႏွင္႔ တန္းတူညီမ်ွျခင္းတို႔၏ အက်ဥ္းေထာင္ထဲတြင္ သူထာ၀ရ တသက္တက်ြန္း က်ခံေနရေသာ အက်ဥ္းသားျဖစ္၏” တဲ႔….
ယခု က်ေနာ္ ေျပာေသာ သူက ရဲရင္႔စြာေျပာဆိုကာ ဇူလိုင္၁၉ တြင္ ႏုတ္ မဆက္ပဲ က်ေနာ္ခ်စ္ေသာ သူက သူခ်စ္ေသာ သန္းေပါင္းမ်ားစြာေသာ ပူရိသ မ်ားအား တမ္းတျခင္းမ်ားစြာျဖင္႔ ထားခ်န္ရစ္ကာ သူရဲေကာင္းတို႔ ထာ၀ရေမွးစက္တည္မွီေသာ ဘံုဗိမာန္တြင္ လဲေလ်ာင္းေနခဲ႔ေလသည္။

၁၉၅၀ (ပ်ဥ္းမနား က်ြဲအင္းၾကီးစခန္း)
ရဲေဘာ္ဂိုလ္ရွယ္ (သခင္ဘတင္) ကြန္ျမဴနစ္ပါတီ (ျမန္မာျပည္)

Post a Comment