အဲနီးမဲလ္၊တိရစၧာန္

 
ကမာၻမႇာ႐ႇိတဲ႔ ဘာသာတရား အမ်ားစုက လူသားအခ်င္းခ်င္း ခ်စ္ခင္႐ုိင္းပင္းမွဳအေၾကာင္းေျပာေနခ်ိန္မွာ ဗုဒၶဘာသာကေတာ႔ ေမတၲာတရားကုိ စၾကဝဠာ အဆုံးအထိ ခ်ဲ႕ျဖန္႔လုိက္ပါတယ္။

ဗုဒၶါစရိတ ကေတာ႔ တရစာၧန္ေတၸအေပၚ သနားၾကင္နာမွဳဟာ အစစ္မႇန္ဆုံး ဘာသာတရားပါ တဲ့။
တိရစာၧန္ေတၸအေပၚ ညႇာတာေထာက္ထားၾကဖ႔ုိ ပထမဆုံး ဥပေဒ ေရးဆၸဲခဲ႔တာဟာ ဘီစီ သံုးရာစုက ဗုဒၶဘာသာမင္းတစ္ပါး ျဖစ္တဲ႔ အေသာက မင္းျမတ္ပါပဲ။








Copyright © 2011 ကမ္းလက္. All rights reserved.

ကြန္မင့္မ်ားနဲ႔ ဖြဲ႕သီျခင္း

မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္က သတိရေၾကာင္း၊ ဘာေၾကာင္း ေျပာခိုက္သတိရျခင္းသည္ေကာင္း၏၊ ဘုရားရွင္လည္း ခ်ီးမြမ္း၏၊ သတိကား ပုိသည္မရွိဟုပင္မိန္႔ေတာ္မူ၏ ဟု ခပ္႐ႊန္း႐ႊန္းေဖာက္ေနခိုက္ ရွင္ေႏွာင္း ငယ္က "တင္ေ၀သာ္ လည္း မွတ္ထား ၊ မွတ္ထား...အင္း ဒါပဲေနာ္။

December 27, 2011 at 4:06pm · Like"ဟု ဇင္ေဝေသာ္ကို မပီတပီ ခ်စ္စႏုိး ျဖင္႔ တင္ေဝေသာ္ဟုေခၚကာ သတိေပးသြား၏၊ ဝမ္းနည္းမိ၏၊ ရွင္ေႏွာင္း ငယ္က သတိေပးေသာ္လည္း ရွင္ေႏွာင္းႀကီးက ဘာမွမေျပာခဲ့။

Mg Ogga က" ေရေရလည္လည္မုိက္တဲ့ အေတြးဗ်ာ ဒါနဲ႕ ကမ္းလက္က အခ်ဳိ႕ စာေတြကုိ က်ေနာ္တုိ႕ ဧ၀ံေမသုတံ ဘေလာ့မွာ အသုံးျပဳခြင့္ ေပးပါခင္ဗ်ာ ၾကိဳက္လုိ႕"လုိ ႔႐ုိးသားစြာ ခြင့္ေတာင္းခိုက္ ဘာျပန္ေျပာရမလဲ စဥ္းစားေနစဥ္ ကိုႀကီး Khant က "ဘာမွမဟုတ္ဘူးရယ္ ..တစ္ကယ္...ႏွစ္ျခိဳက္သူတို႔နမ္းပါေစ။။။:)" ဟူေသာ ကြန္မင္႔ေလးတက္ေရးသည္၊ ဒါနဲ႔ပဲ ေအးေလ နွစ္ျခိဳက္သူတို႔နမ္းပါေစ ေပါ႔ ဟု ေျဖၿပီးသားျဖစ္သြားေလေတာ႔သည္။

အဲဒီေန႔က အိပ္ယာထေနာက္က်ေနခဲ့သည္၊ ဟုိ ဒကာ ဇင္ေဝေသာ္ ရဲ႕ညစာမစားျဖစ္တဲ့ အိပ္မက္မ်ား အေၾကာင္းကို မဆီမဆိုင္ေလ်ႇာက္စဥ္းစားေနခဲ့မိျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္၏၊။ အလြန္ရွဳပ္ေထြးေသာစာျဖစ္ၿပီး ဘာကိုဆိုလုိခ်င္မွန္းလည္းတိတိက်က်မသိ၊ ထို႔ေၾကာင္႔ပင္ အာ႐ုံဆြမ္းစားလက္ခံထားမိသည္ကိုေမ႔ေလ်ာ႔ကာ ေနျမင္႔ေအာင္ပင္ အိပ္လုိက္မိ၏၊ အာ႐ုံဆြမ္းစားလြတ္သြား၏။ ဒါကို မျဖစ္မေနသိလုိက္ေသာ Noble Moe က "ပ်င္းတဲ့သူလြတ္မယ္ထင္တာ ေတာ္ေသးတာေပါ့သူလြတ္သြားလို ့းD" ဟု လွမ္းေနာက္သြားေလေတာ႔၏၊အလြန္ေနာက္ေသာ ဒါယိကာမပင္တည္း။

ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိ တစ္ကိုယ္လုံး ေညာင္းကိုက္ေနသည္၊ ဆရာသမားက မုိး႐ြာခ်င္လု႔ိ ဟု မုိးႏႇင့္ အေညာင္းအကိုက္ မဆီမဆိုင္ဆက္စပ္၏၊အတန္ၾကာမွ မ Khin San Yu က "သမိုင္းဟူသည္ ေနာက္လွည့္လွည့္ၾကည့္ရေသာ အလုပ္တစ္ခုျဖစ္သျဖင့္ အလြန္ဇက္ေညာင္းေသာ ပညာရပ္ တစ္ခု ျဖစ္သည္။ သမိုင္းသင္ရန္ အႏိွပ္ခန္းလို၏။းp:p:p:p" ပီ ပီ ပီ ပီ ဟု ခရာမွဳတ္ရင္း အေၾကာင္းတရား အမွန္ကို လက္ခ်ာေပးသြား၏၊ ပါဠိေတာ္စကားျဖင္႔ဆိုရမူ ေမွာက္ထားအပ္ေသာဝတၳဳကို လႇန္ျပလုိက္ သကဲ႔သု႔ိျဖစ္၏၊ အထဲမွာ ဘာရွိမွန္းေတာ့မသိ။ႀကံဳမွ ေမးရေပေတာ႔အံ႔။( အံ႔ ဟူသည္ ဆရာအံ့ မဟုတ္၊)

မား ဆိုး က"အခ်ိန္တိုင္းမွာ... အခ်ိန္တိုင္းမွာ .. အခ်ိန္တိုင္းမွာ .. ကိုယ္ေခါင္းငံု႔ေနရတယ္ ..........................."ဟု အယ္ဂ်ီးရီယားမွ ေနျပီး လွမ္း၍ေခါင္းငံု႕၏။ အဆံျပည့္ေသာ စပါးႏွံျဖစ္ပံုရပါသည္၊ စပါးႏွံသည္ အဆံျပည့္ေလခါင္းငံု႕ေလတည္း။

ေရျမင္းစပါယ္႐ွယ္လစ္အစစ္ျဖစ္ေလေသာ အန္ဆီး ေဒၚWin Win Yee က" ေရျမင္းေတြမွာေတာ့ အထီး ကကိုယ္ဝန္ေဆာင္တယ္ တဲ႕" ဟု ေရျမင္းအေၾကာင္း ေရခင္းျပစဥ္ ဓာတ္တူ႐ာေပါင္းမိၿပီး ကုန္းေပၚ ကျမင္းကို ျမင္းရာ မသြင္း၊ ေရထဲကျမင္းကိုမွ စိတ္ဝင္စားေသာMoe Khant က ဒီကိစၥ စိတ္ဝင္စားတယ္:) ဟု ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ အငွားရွာေဖြေလေတာ႔၏၊ ေရလူျဖစ္ခ်င္ပံုရ၏၊

မ်က္မွန္တပ္ထားေသာဆရာေတာ္တစ္ပါးက အိႏၵဳျမစ္ဝွမ္းယဥ္ေက်းမႈဘာသာျဖင့္ေရးထားခဲ႔ေလရာ ယေန႔တိုင္မည္သူမ်ွ ဘာသာမျပန္ဆိုႏိုင္ေသးေၾကာင္းသိရ၏၊ ဝမ္းနည္း၏၊ မသိျခင္းေၾကာင္႔၊ ဝမ္းသာ၏မသိျခင္းေၾကာင္႔။ ဖတ္ၾကည္႔ၾကပါေလ။ " အိမ္း၊ အတိတအစညတ။"ဟုျဖစ္၏။ ထိုစဥ္ Aye Thanda Tun က" ဤကား ဘာေရးနည္းမွန္းမသိေသာ စာေရးနည္းတည္း :)) "ဟု မွတ္ခ်က္ျပဳလိုက္ေလေတာ႔၏။

လူ၌လူ႔ဒုကၡ၊႐ဟန္း၌ရဟန္း ဒုကၡ၊ ဘုရား၌ဘုရား ဒုကၡ ႐ွိ၏၊ဆံပင္႐ိတ္စဥ္က ဒုကၡမ်ားပါမသြားေသာေၾကာင့္ျဖစ္ဟန္တူ၏။ ထို ဒုကၡႏွင္႔ပတ္သက္၍ ဒုကၡေရာက္ေနစဥ္ Bobo Koko ဆိုေသာ ထိုထို ထိုထို ပုဂၢဳိလ္က "မွန္ပါတယ္။ လူဆိုတာ ဒုကၡေတြကိုပဲ ေပြ႔ပိုက္ခ်စ္ေနရတာပဲေလ။"ဟု ဂလိုဂလိုဆို၏၊သူ ေပြ႔ပိုက္ခ်စ္ေနရေသာ ဒုကၡ၏ ဆိုက္က S လား၊ M လား၊ L လား XL လား မသိရ၊ ဒါကိုပင္ ဘုမသိဘမသိ Khin Ye Lwinက" ေအာ္ ဒုကၡ...ဒုကၡ"ဟု ေကာက္႐ုိးပုံေဘး ေျပာင္းဖူးဖက္ေဆးလိပ္ ထိုင္ေသာက္ေနေသး၏။

ဤသုိ႕ျဖင္႔ပင္ကမ္းလက္လပတ္လည္သည္ Nay Nwe Aung ေျပာသကဲ႔သု႔ိ "စာေရးသူ၏ အိမ္မက္သည္ အလြန္ခ်ိဳျမ သည္။ အိမ္တစ္လံုးေဆာက္ခ်င္သည္ ။............ ေနရာ ေနရာ ေနရာ၏"ျဖစ္ေနေတာ့၏။အိပ္မက္ခ်ိဳသူတိုိင္း အိမ္ပုိင္မရွိ၊ ေနရာမရွိ နရာ ေနရာ၏။ ခက္သည္က သူမေျပာသည္က အိပ္မက္မဟုတ္၊ အိမ္မက္ျဖစ္ေန၏။ ထုိ့ေၾကာင့္ သူမသည္ အအိပ္ႀကီးျခင္ကိုမမက္ အိမ္ရွိျခင္းကို မက္၏ ဟု သေဘာေပါက္႐ေလေတာ႔သတည္း။

သီဟနာဒသည္ မေလ်ာ္ရာ၌ အလြန္ေတာ္၏ဟု စာေရးရန္စဥ္းစားခိုက္ ေမာေနယ် ဟုအမည္ရေသာ ရဟန္းတစ္ပါးက လက္ေရးကိုၾကည့္ကာမ်ွျဖင္႔ လက္ႏွစ္ေခ်ာင္းေထာင္ၿပီး ေဟာကိန္းထုတ္သြား၏၊ေတာ္၏၊ေခ်ာ္၏ ။ ဟူလုိ၊ထုရဟန္းကိုု ဖူးေတြ႕ရေသာ္ အေဟာ ဝတ ေကာင္းေလစြ၊ ေကာ႑ည ပင္ လူျမင္မွေဟာႏုိင္၏၊ ေမာေနယ် ကိုယ္တိုင္ ေမာေနရေသာေၾကာင္႔ လားေတာ႔ မသိေခ်၊ မေမာေစ ခ်င္ပါ။ Ashin Khemacara မိန္႕သကဲ႔သုိ႕" အမ်ားအတြက္ ေကာင္းမယ္ထင္ရင္ လုပ္၊ အျပစ္ေျပာမယ့္လူက ေျပာမယ္။"

ရွင္ေႏွာင္း ငယ္ ေျပာသကဲ႔သို႕ပင္ "မျငိမ္းေသးေသာ...သာဓု သာဓု သာဓု။"



သီဟနာဒ







Copyright © 2012 ကမ္းလက္. All rights reserved.

Lion's share. ျခေသၤ့မင္းေဝစု

အ႐ွင္ဇနကာဘိဝံသ(ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂၇၊၁၉၀၀-ဒီဇင္ဘာ ၂၇၊၁၉၇၇)
ဆရာေတာ္ႀကီး၏ေမြးေန႕သမယ၌ အႀကိဳက္ဆံုး မွတ္စု ဆယ္ခုကို မူးရင္းအတုိင္းပင္ မ်ွေဝလိုက္ပါသည္။

၁။ သက္သတ္လြတ္
"ေအာက္နတ္မ်ားက အသားစားမေ႐ႇာင္ၾကေသာ္လည္းအထက္နတ္မ်ားကမူအသားစားေ႐ႇာင္ၾက၍ သာသနာကိုလည္း ၾကည္ညိုၾက၏ ဟုစာလာေပလာအရသိရသည္။ သို႔ျဖစ္၍ သာသနာျပဳရာတြင္ အထက္နတ္ႀကီးမ်ား၏ အကူအညီရေစရန္ အထက္နတ္ႀကီးမ်ားအႀကိဳက္သက္သတ္လြတ္စားသည္။" တစ္ဘဝသာသနာ၊ႏႇာ၃၈၄။

၂။ သုတၱန္နဲ႔ အဘိဓမၼာ
"နတ္ျပည္မွာျမတ္စြာဘုရားအဘိဓမၼာတရားေတြေဟာတုန္းကအဘိဓမၼာတရားသားခ်ည္းေဟာ ေတာ႔ နာလို႔သာေကာင္း တာ တရားမရၾကပါဘူး တဲ႔၊ ၾကားထဲမွာ သုတၱန္တရားေတြွပ္ညွပ္ၿပီး ေဟာေတာ႔မွ သေဘာေပါက္ကုန္ၿပီးတရားရၾကတာပါ၊အဲဒါကို ဘုန္းႀကီးကအတုယူၿပီး ယခုလည္း အဘိဓမၼာသေဘာကို သုတၱန္နဲ႔ ေႏွာေႏႇာ၍ေဟာေနပါတယ္၊ အဘိဓမၼာ သေဘာ တရားခ်ည္း ေဟာေနပါလ်ွင္ ဒီ ပရိသတ္စိတ္ဝင္စားမႇာ မဟုတ္ဘူး၊ငိုက္ကုန္မယ္။ ၎ ႏွာ ၃၈၆၊၃၈၇။

၃။ ႐ုပ္ေသးျပပြဲ
ဘုန္းႀကီးကိုးကြယ္တဲ့ေနရာမႇာ သိပ္အေဝးႀကီးကလွမ္းၿပီးကိုးကြယ္ေနရင္ တရားဓမၼမနာရလုိ႔ ရသင့္တဲ့အက်ဳိး မဖြံ႕ၿဖိဳးဘူး တဲ့၊ အနားကပ္လြန္းျပန္ေတာ့လည္း ႀကိဳးေတြရွဳပ္ေနတာ ကိုျမင္ရ တတ္လ႔ုိ မေကာင္းျပန္ဘူး တဲ့။ ၎၊ ႏွာ၊၄၀၄။

၄။ အဲသလိုမေျပာနဲ႔
"တပည့္ေတာ္တို႔နယ္မွာ ဟိုႏွစ္ေတြကဆုိရင္ မိုးေခါင္တယ္ဘုရား၊ မႏွစ္တုန္းကေတာ့သီလ႐ွိတဲ့ ဆရာေတာ္တို႔ၾကြလာလို႔ အဲဒီေနာက္ မိုးေတြေလေတြေကာင္းတယ္၊ ဆန္ စပါးေတြရၾကတယ္ ဘုရား၊ ေစာေစာပိုင္းရက္ေတြကလည္းရြာေနတာပဲ ဆရာေတာ္တို႔ၾကြလာခိုက္မုိ႔ မိုးျပတ္ေပးတာပဲ၊" "ဒီလို မေျပာၾကပါနဲ႔၊ ေတာ္ၾကာ မိုးမ႐ြာလို႔ စပါးမရရင္ ဆရာေတာ္သီလပ်က္ သြားၿပီလု႔ိေျပာၾက လိမ္႔မယ္။ ဒါ ဆရာေတာ္နဲ႔ မဆိုင္ပါဘူး၊ ထန္းသီးေၾကြခိုက္၊က်ီးနားခိုက္ ဆိုသလိုျဖစ္ရတာပါ။ ၎၊ႏႇာ၊၄၂၉၊၄၃၀။

၅။ မက်ဥ္း၊က်ယ္
"ယခုေန ငါ႔ကို ေရႊက်င္သာသနာပုိင္လုပ္မလား လို႕ေမးရင္ မလုပ္ခ်င္ဘူးလို႔ေျဖမွာပဲ၊ ဘာလို႔လဲ ဆိုရင္ နယ္က်ဥ္းလို႔ပါပဲ...။" "အဲ တစ္သာသနာလံုးရဲ သာသနာပိုင္လုပ္မလား၊ၿပီးေတာ့ သာသနာ ႀကီးကို ျပဳျပင္ႏုိင္တဲ့ အာဏာလည္း အျပည္႔အဝ႐ွိတယ္ဆိုရင္ေတာ့ လုပ္ခ်င္တယ္၊ ဘာလို႔လဲ... သာသနာေတာ္ႀကီးစိတ္ႀကိဳက္ စိတ္တိုင္းက် ျပဳျပင္ခ်င္လု႔ိပါပဲ။" ၎၊ႏွာ၊၄၆၂။

၆။ အျမင္ကပ္စရာ
"သူမ်ားနဲ႔ မတူတာေတာ့ မတူတာ အမွန္ပဲကြ၊ၾကည့္ပါလား...ေခါင္းရိ္တ္တာကအစ တစ္ေန႕တည္း တစ္ရက္တည္း တစ္ၿပိဳင္နက္တည္းေျပာင္လို႔၊ ဦးေရေလးေတြစိမ္းလို႔..." "အင္း...အစစအရာရာ စည္းစနစ္နဲ႔ ျပင္ထားတာေကာင္းပါတယ္၊ ၾကည္ညိဳဖြယ္လည္းျဖစ္ပါတယ္၊ ညီလည္း ၫီညာ ၾက ေပတယ္၊ဒါေပမဲ့...သိပ္ၿပီးညီလြန္းေတာ့လည္း အျမင္ကပ္စရာျဖစ္ေန တတ္တယ္။" ၎၊ႏွာ၊၄၆။

၇။ မ်က္စိလည္ လႉလိုက္ၾကေရာ
"တို႔ျမန္မာျပည္ သာသနာက ႐ွင္ဘုရင္ အမတ္ေတြက စတညေထာင္ခဲ႔တာ၊ ႐ွင္ဘုရင္ ဆိုသူ ေတြက သူတို႔ကို နတ္႐ုပ္ေပါက္ေအာင္ဆင္ထားၾကတယ္၊ လႉၾက တန္းၾက ေပးၾက ကမ္းၾကဆိုေတာ႔ ႏွစ္ဖက္ရၾကည့္ၿပီး ဘုန္းႀကီးေတြက ေဟာၾကတာကိုး၊ ဒါနဲ႔ ေဟာတဲ့ ဘုန္းႀကီးကလည္း ေဟာခေလး ရေရာ၊ လႉတဲ့သူကလည္း နတ္ျပည္ေရာက္ခ်င္ေဇာနဲ႔ မ်က္စိလည္ လႉလိုက္ၾကေရာ။" နံနက္ခင္း ဩဝါဒမ်ား၊ႏွာ၊၂၀၅။

၈။ နတ္ေဒါသ
"နတ္ျပည္မွာ ခၮာပေဒါသိကနတ္ မေနာပေဒါသိကနတ္ဆိုတာ႐ွိတယ္၊ဒီ နတ္ႏွစ္ေယာက္ဟာ တစ္ေန႔က်ေတာ႔ အၿခံအရံ နတ္သမီးေတြနဲ႔ တကြ ဥယ်ာဥ္ကစားထြကၾကတယ္၊ဒီအခါမွာ နတ္တစ္ေယာက္က နတ္တစ္ေယာက္ ရဲ႕ေ႐ွ႔ကို ျမင္းရထား နဲ႔ ေက်ာ္တက္ လိုက္တယ္၊ ေနာက္ တစ္ေယာက္က သူ႕ေ႐ွ ေက်ာ္တက္ရပါ့မလားဆိုၿပီး တကတည္း ေဒါသျဖစ္လိုက္ တာ ေသပါ ေလေရာ၊ ဒါဟာ ဘာလဲ၊ေဒါသမီး အေလာင္ခံရတာ။" နံနက္ခင္း ဩဝါဒမ်ား၊ႏွာ.၆၂။

၉။ သိပၸဥၥ
ငါ့သား သမီး၊ ငါ့ ဇနီးကုိ၊
ငါႀကီးသည့္ခါ၊ ငါေဖြ႐ွာ၍၊
ငါသာေထာက္ပင့္၊ ငါ ခ်ီးျမင္႔ဖို႔
ငါႏွင့္ေတာ္ရာ၊ ငါ့ပညာကုိ၊
ငါသာႀကိဳးစား၊ ငါမနားသည္၊
ငါ့အား ငါကိုးမည္သာတကား။
အေျချပဳမဂၤလသုတ္၊ႏွာ မမွတ္မိ

၁၀။ ဝီရိယ
"အႏု႒ဟံ အဝါယမံသုခံ ယၾတာဓိဂစၧတိ။
သုဝီရ တတၲ ဂစၧာဟိ၊ မဥၥ တေတၳဝ ပါပယ။
ခ်စ္သား သုဝီရ ထႂကြလံုလမပါဘဲ၊ ဝါယမလည္း စိုက္စရာမလုိဘဲ
ခ်မ္းသာသုခ ရႏုိင္တယ္ ဆိုတဲ့ ေနရာရွိရင္ အဲဒီေနရာကိုသြားပါ၊ ငါ႔ကိုလည္းပို႔စမ္းပါ။
(သိၾကာမင္းႀကီးက သားျဖစ္သူ သုဝီရ ကုိေျပာ ေသာစကား)...
ဒီေနရာမွာသတိရွိၾကစမ္းပါ၊ စည္းစိမ္ခ်မ္းသာေတြ အျပည့္နဲ႕ ေနတဲ႔
တာဝတႎသာက သိၾကားမင္းကေတာင္ လံု႕လ၀ီရိယကို တန္ဖိုးထားတာ။ ၎၊ႏႇာ.၅၃၇။



သီဟနာဒ







Copyright © 2012 ကမ္းလက္. All rights reserved.

✤ကြန္မြန္းဆင္႔စ္✤

ျမန္မာျပည္ကို ကူညီခ်င္လို႔ပါဆိုမယံုနဲ႔ေတာ့
အင္အားႀကီး အေမ႐ိက နဲ႔တ႐ုတ္
ဘယ္ေတာ႔မွ စစ္မျဖစ္၊ မိတ္ပ်က္မခံ။
စာေရးတစ္ေယာက္ အလုပ္ကိစၥ နဲ႔ပတ္သက္လို႔
ဥကၠ႒နဲ႔ စီအီးအို အတိုက္အခံမျဖစ္။

F18 လက္ထဲမႇာမ႐ွိရင္ အေမရိကန္ေတြက
F16 တုိက္ေလယဥ္ေတြ ေရာင္းမထုတ္ဘူး။
F16နဲ႔ အေမရိကသြားတိုက္ရင္
F18 လက္ခ်က္နဲ႔ ျပဳတ္မွာပဲ။
ေရာ္နယ္ဒို မ႐ွိလည္းျဖစ္တယ္လို႔ မယံုၾကည္ရင္
ဘယ္ေလာက္ေပးေပး ဖာဂူဆန္ကမေရာင္းပါဘူး။

ဒီႏွစ္ ႏြားျပာက ခိုင္းလို႔ရၿပီလို႔ မယံုၾကည္ရင္
အဲဒီ ေက်းေတာသားေတာင္သူႀကီးက
စာဥ ကို မေရာင္းပါဘူး။
ဒါေတြဟာႏုိင္ငံေရး မဟုတ္ပါဘူး၊
ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ဆန္တဲ႔ လူမႈေ႐း၊ စီးပြားေရးပါ။
သန္းႂကြယ္သူေ႒းကေန
ေက်းလက္ေတာင္သူအထိ ဒီအတိုင္းပါပဲ။

လူေတြဟာ ဘုရားျဖစ္ဖို႔ထက္
ထမင္းစားဖို႔လုပ္ေနၾကရတာပါ။
ေခတ္သစ္စီးပြားေရးမွာ လက္ဝါးႀကီးအုပ္တာနဲ႔
လည္ပင္းညွစ္တာ ႏႇစ္မ်ိဳးပဲမ်ားပါေတာ႔တယ္။

သပိတ္တစ္လံုး၊ သုံးထည္ေသာသကၤန္းနဲ႔
အရွင္ျမတ္ေတြကလြဲရင္ေပါ႔ေလ။ ။



ဇင္ေ၀ေသာ္







Copyright © 2012 ကမ္းလက္. All rights reserved.

အာနႏၵေမေတၲယ်

ပထမဆုံး ဥေရာပတုိက္သား ဗုဒၶဘာသာရဟန္းေတာ္ တစ္ပါးပါ။
ဆာ အက္ဒၸင္ အာနုိးရဲ႕ အာ႐ႇတုိက္ အလင္းေရာင္ကုိဖတ္ျပီး ဗုဒၶဘာသာျဖစ္လာသူပါ။
ဒီေနာက္ သီရိလကၤာ ကိုသၸားတယ္။ 
၁၉၀၁ ခုႏႇစ္မႇာ ျမန္မာျပည္ကုိ ေရာက္႐ႇိျပီး ရဟန္းဘဝကုိ ခံယူခဲ႔ပါတယ္။
ပန္းနာရင္ၾကပ္ ေရာဂါေၾကာင္႔ လူဝတ္ လဲခဲ႔ရျပိံး ၁၉၂၃ ခုမႇာ အနိစၥေရာက္ခဲ႔ရ႐ႇာပါတယ္။
ဥေရာပ ဗုဒၶဘာသာ ရဲ႕ မီး႐ွဴးတစ္ေဆာင္ပါ။










Copyright © 2011 ကမ္းလက္. All rights reserved.