ဗ်ည္းသုံးဆယ္႔သုံးလုံး ဖြဲ႔စည္းပုံ ျပင္ရမည္(New Version)


"ဖြဲ႔စည္းပုံ အေျခခံဥပေဒကို ျပင္ရမယ္၊ ဖြဲ႔စည္းပုံ အေျခခံဥပေဒကို ျပင္ရမယ္" ဆိုသည္႔ အသံမ်ား မၾကာခဏ ၾကားေနရပါသည္။ ျပင္ၾကပါ။ ျပင္သင္႔ပါသည္ ။ ဖြဲ႔စည္းပုံ အေျခခံဥပေဒကို ျပင္ၿပီးလ်ွင္ အျခားျပင္စရာ မ်ား စြာရွိေနေသးေၾကာင္းေတာ႔ သတိေပးခ်င္ပါသည္။ ဖြဲ႔စည္းပုံ အေျခခံ ဥပေဒ ၿပီး လ်ွင္ ဒုတိယ အေရးအႀကီးဆုံးက ဗ်ည္း သုံးဆယ္႔သုံးလုံး ဖြဲ႔စည္းပုံ ျဖစ္ပါသည္။ အကၡရာအခြင္႔အေရးႏွင္႔ လုံးဝ မညီၫြ တ္ပါ။ ျပင္ကို ျပင္ရပါမည္။ စိတ္ကူးေပါက္ ခိုက္ အနည္းငယ္ တင္ျပခ်င္ပါ သည္။

"က" ႀကီး။
သူက ဗ်ည္းသုံးဆယ္႔သုံးလုံး၏ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္ပါသည္။ ျပသနာက "က" ငယ္ ဆိုတာမရွိဘဲ သူတစ္ေယာက္ထဲ အလိုလို ႀကီးေနျခင္းျဖစ္ပါ သည္။ "က" ငယ္ရွိလ်ွင္ "က" ႀကီးကို လက္ခံလို႔ရပါသည္။ ေရွ႕ဆုံးကမို႔ ႀကီး တာလား၊ အဓိပၸါယ္ မရွိပါ။ သူ႔ထက္ႀကီးက်ယ္၊ သူ႔ထက္ခန္းနား၊ သူ႔ထက္ အေရး ခက္ေသာ ဗ်ည္း မ်ားစြာရွိသည္။
ဥပမာ ဃ၊ ဋ၊ ဍ၊ ဏ၊ ဠ တို႔ျဖစ္ပါသည္။ ေတာ္ရုံတန္ရုံလူ မွန္ေအာင္ မေရးတတ္ပါ။

"ခ" ေကြး
"ခ" ေကြးကလည္း အဆင္မေျပလွပါ။ ျမန္မာစာမွာ ေကြးေနေအာင္ "က" တယ္လို႔သာရွိပါသည္။ ျပသနာက "ခ" ေကြး ေၾကာင္႔ ေကြးေနေအာင္ "ခ" သူမ်ား ေပၚေပါက္လာရသည္။ နိမိတ္မေကာင္းေသာ အကၡရာ ျဖစ္သည္။ "က" ႀကီးေနာက္လိုက္တို႔သည္ ေကြးေနေအာင္ "ခ" တတ္သည္႔ ေနာက္လိုက္ ဒုတိယတန္းစား၊ အေခ်ာင္စားမ်ားျဖစ္ေနသည္ကို ေတြ႔ရပါသည္။

"ဂ" ငယ္
"ဂ" ငယ္ကလည္း မစြံလွပါ။ "ဃ" ႀကီးေၾကာင္႔ ငယ္လိုက္ရတာဟု ဆိုရန္ ရွိေသာ္လည္း ေရးထုံးအရ "ဃ" ႀကီးနဲ႔ "ဂ" ငယ္ လုံးဝဆက္စပ္ဖို႔ ခက္ ပါသည္။ တည္ေနပုံအားျဖင္႔လည္း ပက္လက္နဲ ေမွာက္ရက္ ျဖစ္သည္။ သူႏွင္႔ ပုံစံတူသည္က "က" ႀကီးသာ ျဖစ္သည္။ "ဂ" ငယ္ဟူသည္ "က" ႀကီးတစ္ျခမ္းပဲ႔သာျဖစ္သည္။ တကၠနီကယ္တန္းျဖင္႔ စေမာ "က" (သို႔ ) "က" ငယ္ ဟုဆိုႏိုင္သည္။ ယခု ဤသို႔မဟုတ္ဘဲ သူနဲ႔ မိသားစုခ်င္းမတူသည္႔ "ဃ" ႀကီး လက္ေအာက္ခံလုပ္ကာ "ဂ" ငယ္ ျဖစ္ေနရသည္။

"ဃ"
"ဃ"၏ ျဖစ္သင္႔ေသာအမည္က "ယ" ပ်က္ျဖစ္သည္။ ပုံစံ ပ်က္ေနေသာ "ယ" သာျဖစ္ပါသည္။ ယ ကို ေခါင္းေပါင္းစတပ္ေပးလ်ွင္ "ဃ" ျဖစ္ပါသည္၊ အစစ္မဟုတ္ပါ။

"င"
သူတစ္ေယာက္ထဲ အလိုလို ႀကီးေနေသာ "က" ႀကီး၊ ေကြးေနေအာင္ "ခ" ေသာ "ခ" ေကြး တို႔ အုပ္စု အဆုံးသတ္က "င" ျဖစ္ေနသည္။ အတၱသံပါသည္။ သူတပါးဆိုတာ မပါေတာ႔ဘဲ "င" (ငါ႔) ျဖစ္ေနသည္။

"စ" လုံး
"စ" လုံး ကိုေတာ႔ ေထာက္ခံပါသည္။ အဓိပၸါယ္လည္း လွပါသည္။ အစမွာ လုံးလုံးေလး (သို႔) စတင္ခ်ိန္မွာ စည္းစည္းလုံးလုံး ရွိၾကသည္ ဟုအဓိပၸါ ယ္ ေကာက္ယူႏိုင္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ပုံစံကို ေသေသခ်ာခ်ာၾကည္႔မိေတာ႔ မ်က္ေစာင္းထိုးေနဟန္ရွိသည္ကို စတင္ေတြ႔ရသည္။

"ဆ" လိမ္
သိပ္သေဘာမေတြ႔မိေတာ႔ပါ။ စ လို႔မွ ဘာမွ မၾကာေသးခင္ မုန္းႀကိဳးလိမ္လို႔ လိမ္လိမ္ေကာက္ေကာက္ျဖစ္လာသည္။ ထိုသို႔ မျဖစ္သင္႔ဟု ထင္ပါသည္။ "လုံး" ေနရာမွာ "လိမ္" သြားေသာကာလက ဘာမွ မၾကာလိုက္ပါ။ ေရးဟန္ အေနနဲ႔လည္း ေကြးေနေအာင္ "ခ" ေသာ "ခ" ေကြးႏွင္႔ ေတာ္ေတာ္တူေန သည္။
ထူးသည္က "ဆ" လိမ္က ေက်ာပိုးအိပ္ႀကီး ပါေနျခင္းသာျဖစ္သည္။ ဘာေတြ ထည္႔ထားမွန္း မသိပါ။ "ခ" သူမ်ား "ေက်ာပိုးအိပ္ႀကီး" ျဖစ္သြားတတ္ပါသလား။

"ဇ" ကြဲ
လိမ္ သြားၿပီဆိုလ်ွင္ အေျခအေနကို အကဲခတ္လို႔ ရသြားၿပီျဖစ္ပါသည္။ လိမ္ၿပီး မၾကာမီ သူသူ ငါငါ "ဇ" မ်ား ကြဲၾကေတာ႔သည္။ ေရးဟန္အားျဖင္႔ လည္း "ဇ" ကြဲသည္ ပုရြက္ဆိတ္ အကိုက္ခံထားရေသာ "ဂ" ငယ္ နဲ႔ ႔ေတာ္ေတာ္တူေနပါသည္။ မျဖစ္သင္႔ပါ။

"ဈ" မ်ဥ္းဆြဲ
မေကာင္းေတာ႔ပါ။ ကြဲၾက ၿပဲၾကၿပီး မ်ဥ္းမ်ား "စြဲ"လာၾက၊ "ဆြဲ"လာၾကသည္။ သူ႔မ်ဥ္း ကိုယ္႔မ်ဥ္းစသည္တို႔ျဖင္႔ သူသူငါငါ အတၱလည္း ကဲလာၾကေတာ ႔သည္။
ဗ်ည္းတစ္လုံးေရးရာမွာ ေပတံလိုေနသလိုလည္း ခံစားရပါသည္။ လုံးဝ မျဖစ္သင္႔ပါ။

"ည"
ဤမ်ွဆို စာရႉသူတို႔ သေဘာေပါက္ၿပီဟု ယူဆမိပါသည္။
"စ" လုံး။ အစမွာ စည္းစည္းလုံးလုံး ရွိၾကသည္။
"ဆ" လိမ္။ စ လို႔ မၾကာမီ မုန္းႀကိဳးလိမ္လို႔ လိမ္လိမ္ေကာက္ေကာက္ျဖစ္ လာသည္။
"ဇ" ကြဲ။ လိမ္ၿပီး မၾကာမီ သူသူ ငါငါ "ဇ" မ်ား ကြဲၾကေတာ႔သည္။
ထို႔ေနာက္ "ဈ" မ်ဥ္းဆြဲ။ ကြဲၾက ၿပဲၾကၿပီး သူ႔မ်ဥ္း ကိုယ္႔မ်ဥ္း ဆြဲလာၾကသည္။
ဒီေနာက္ ဘာရွိေသးသနည္း။
"ည" ေရာက္သြားပါေတာ႔သည္။
မီးကလည္း ပ်က္ေနသည္ ဆိုပါေတာ႔......?????




"ဋ၊ ဌ၊ ဍ၊ ဎ၊ ဏ" အုပ္စုကေတာ႔ က်ေနာ္႔ ဉာဏ္မမီေလာက္ေအာင္ ရွဳပ္ေ ထြးေသာ အုပ္စုျဖစ္ေနသျဖင္႔ လက္ေရွာင္လိုက္ပါသည္။ အျပင္မွာ ခ်ေရးပါ ဆိုလ်ွင္ ဤအုပ္စုကို မွန္ေအာင္ပင္ မေရးတတ္ပါ။ ကိုယ္မပိုင္ေသာ ဘာသာ ရပ္ကို လူလယ္၊ လူတတ္ ဝင္မလုပ္တာက စိတ္ မခ်မ္းေျမ႕ဖြယ္ ကြန္မင္႔မ်ား အႏၱရာယ္မွ ကင္းေဝးေစႏိုင္ပါသည္။ စိတ္ကူးေပါက္ရင္ ဆက္ပါမည္၊ မေပါက္ရင္ မဆက္ပါ။ ဤမ်ွျဖင္႔ပင္ ဗ်ည္း သုံးဆယ္႔သုံးလုံး ဖြဲ႔စည္းပုံ အေျခခံ ဥပေဒကို ျပင္ကို ျပင္မွရ မည္ ဆိုသည္က ေတာင္ႀကီးတစ္ေတာင္ လုံး ေန႔ခ်င္းညခ်င္း ေျမျပင္ ညီျဖစ္သြား သလို သိသာလွၿပီ ျဖစ္ပါသည္။

တိုးတက္ပြင့္လင္းတဲ႔ မြတ္စလင္ နုိင္ငံဆိုတာ


ေမး။ ။ ေနာက္ၿပီးလတ္တေလာ လူမ်ိဳးေရး ေရာေနွာမွဳနဲ႔ပတ္သတ္တာက မေလးရွားဟာ အစၥလာမ္ဘာသာေရးဖက္ကို ပိုပိုၿပီးယုိင္လာေနတဲ႔အခ်က္ပါ။
ေျဖ။ ။ အဲဒါ အေရွ႕အလယ္ပိုင္းရဲ႕လႊမ္းမိုးမွဳ။

ေမး။ ။ဒါဆိုရင္ တုိးတက္ပြင္႔လင္းတဲ႔မြတ္စလင္ နုိင္ငံၿဖစ္လာနုိင္ဦးမလား။
ေၿဖ။ ။ဒါကိုမင္းတုိ႔က ယံုၾကည္သလား။ ဒါနဲ႔တိုးတက္ပြင့္လင္းတဲ႔ မြတ္စလင္ နုိင္ငံဆိုတာ ဘာကိုေၿပာတာလဲ။

ေမး။ ။ ကမာၻၾကီးနဲ ့ဆက္သြယ္တာ၊ အို္င္ဒီယာအသစ္ေတြကိုလမ္းဖြင့္ေပးတာ။
ေျဖ။ ။ မင္းဆုိလိုတာက သူတို့ေခါင္းစြပ္ေတြကို ခၽြတ္လာၾကမယ္၊ အမ်ိဳးသားနဲ႔ အမ်ိဳးသမီး လက္ဆဲြနွဳတ္ဆက္၊ စားေသာက္ဆုိင္မွာ အတူထုိင္၊ မြတ္စလင္ မဟုတ္ သူက ဘီယာေသာက္၊ မြတ္စလင္က သူနဲ႔အတူတူထုိင္ၿပီး ေကာ္ဖီေသာက္၊ ဒီလိုလား။

ေမး။ ။ ဒီလိုမဟုတ္ေပမဲ႔ ေဆာ္ဒီအာေရးဗ်ထက္ တူရကီနဲ႔ေတာ႔ ပိုတူလာနုိင္ တယ္ မဟုတ္လား။ အထုိက္အေလ်ာက္ ပြင့္လင္းလြတ္လပ္၊ နုိင္ငံတကာ တန္း ဖုိးေတြကို အသိအမွတ္ျပဳ၊
ေျဖ။ ။ မျဖစ္နုိင္ပါဘူး။ မေလးရွားဟာ မေလးမြတ္စလင္နုိင္ငံပဲျဖစ္မယ္။ အရင္တုန္းက ဒီေလာက္တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ၾကီး မဟုတ္ဘူး။ အခု အေရွ႕ အလယ္ပိုင္းနုိင္ငံေတြရဲ႕လႊမး္မိုးမွဳေၾကာင္႔ပိုၿပီးတင္းက်ပ္လာေနတယ္။ အရင္က ညစာစားပဲြေတြမွာ အေသာက္အစားေတြ ဘာေတြနဲ႔ဧည့္ခံတယ္။ ငါ မေလးရွား ကို ေရာက္တယ္ဆိုရင္ တန္ကုက သူ႔မိတ္ေဆြေတြကိုပါ ဖိတ္ၿပီး ၀ီစကီတို႔ ဘရန္ ဒီတို႔နဲ႔ဧည့္ခံတယ္။ အခုဆုိရင္ အခ်ိဳရည္ထည့္ၿပီး ဖန္ခြက္ခ်င္း တုိက္ေနၾကတယ္။

အစၥလမ္အၾကမ္းဖက္မႈ ေနာက္ခံ


၁။ ယူနီဗာဆယ္လစ္ဇင္နဲ႔ အစစသာလြန္ေနတဲ႔ ခရစ္ယန္နယ္ခ်ဲ႕မႈေၾကာင္႔ မြတ္စလင္ဘာသာေရးအဖြဲ႔ေတြ စုစည္း၊ အားေကာင္းလာ။
၂။ အဂၤလိပ္တတ္ ျပည္ပမြတ္စလင္ပညာရွင္ေတြက ျပည္တြင္းမြတ္စလင္ပညာ ရွင္ေတြကို အစြန္းေရာက္ေနၿပီလို႔ေျပာ။
၃။ ျပည္တြင္းမြတ္စလင္ပညာရွင္ေတြက အဂၤလိပ္တတ္ ျပည္ပ မြတ္စလင္ပညာ ရွင္ေတြကို လူျဖဴရဲ႕ ကပၸလီလို႔ေခၚ။
၄။ ကိုရန္က်မ္းတတ္ေတြက ဦးေဆာင္ေတာ႔ လူငယ္ထုႀကီး အုံနဲ႔က်င္းနဲ႔ပါလာ။
၅။ ေသရတာက လူငယ္ေတြ၊ ေခါင္းေဆာင္စည္းရုံးသူ ပညာတတ္ေတြက အေသ မခံ၊ (အေမရိကန္ေတြ ရွာသတ္မွေသ)
၆။ အစေတာ႔ ကိုယ္႔ယဥ္ေက်းမႈကို ကာကြယ္ဖို႔၊ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ သူမ်ား ယဥ္ေက်းမႈကို တိုက္ခိုက္ေခ်မႈန္းဖို႔။
၇။ ေနာက္ဆုံး ဘာသာေရးအတြက္ အသက္ေပးရတာကို ဂုဏ္ယူၿပီး အေသခံ အၾကမ္းဖက္သမားေတြျဖစ္။
၈။ သူတို႔ကို မေထာက္ခံတဲ႔ က်န္တဲ႔မြတ္စလင္ေတြကိုပဲ သူတို႔က ရန္သူသတ္မွတ္။

ျမန္မာျပည္ေရာ ဘယ္လိုလဲ။ ၁ ကေန ၈ အထိ ဘယ္ေလာက္ ကြဲေနမလဲ။
နံပါတ္ ၈ က ေၾကာက္စရာအေကာင္းဆုံး၊ ညီညြတ္ေရးကို အႏၲရာယ္ေပးတယ္။

သင္ပုန္းႀကီးသင္ရင္


မဆလ
မထသ
မယက
မဘသ
ကေလးေတြ သင္ပုန္းႀကီးသင္ရင္ အသုံးက်တယ္။ စာလုံးေပါင္းရတာ လြယ္တယ္။

ႏိုင္ငံေရး နဲ႔ ဘာသာေရး


အရွင္ဘုရားတစ္ပါးက ႏိုင္ငံေရးလုပ္တတ္တယ္။
ေနာက္ အရွင္ဘုရားတစ္ပါးက ႏိုင္ငံေရးမလုပ္တတ္ဘူး။
ဒါနဲ႔........
အရွင္ဘုရားတစ္ပါးစကားက ႏိုင္ငံေရးျဖစ္ၿပီး ဘာသာေရးလိုလို..........
ေနာက္ အရွင္ဘုရားတစ္ပါးစကားက ဘာသာေရးျဖစ္ေပမဲ႔ ႏိုင္ငံေရးျဖစ္သြားေရာ............။