အယ္ဒီတာရဲ႕ အက္သစ္


ရဟန္းဝတ္ေဖာ္ျပထားၿပီး လီကြမ္းယု၊ ဟန္တင္တန္နဲ႔ သူတို႔ စာအုပ္အမည္ေတြပါ အတိအက်ထည့္လိုက္ရင္ ဘာမွမျဖစ္ေပမဲ႔ အျမင္မတူသူေတြ စိတ္ကသိကေအာက္ျဖစ္ႏိုင္လို႔ ေရွာင္ေရးသြားခဲ႔တယ္။ အထူးသျဖင္႔ ဂလိုဘယ္ ေပၚလစ္တစ္ဆိုတဲ႔စကားကို ေရွာင္ေရးသြားပါတယ္၊ ေလးစားစရာ၊ အတုခိုးစရာပါ။ တေလာက ျမန္မာ ဂ်ာနယ္တစ္ေစာင္နဲ႔ေတာ႔ ကြာလွပါတယ္။

ဒီအပိုဒ္မွာ မလိုတမာေရးမယ္ဆို "ရဟန္းဝတ္ၿပီး ေယာက်္ားလိုလို၊ မိန္းမလိုလို ဇင္ေဝေသာ္ဆိုတဲ႔ ကေလာင္အမည္နဲ႔ မဆီမဆိုင္ ကမၻာ႔ႏိုင္ငံေရးေတြ ဘာသာျပန္ေနတဲ႔" လို႔ေရးရင္ ရတာပဲ။ အယ္ဒီတာဟာ စာလုံးေပါင္းအျပင္ စားေရးသူရဲ႕ ပုဂၢလိကဆန္တဲ႔ စြပ္စြဲမႈေတြကိုလည္း တည္းျဖတ္ရပါတယ္။ ဒါမွ စံဝင္တဲ႔ အယ္ဒီတာျဖစ္ပါတယ္။

သူမ်ားေျပာတဲ႔ ကိုယ္႔ ပရိုဖိုင္။


အဘိဓမၼာသင္တန္း ပို႔ခ်တယ္ဆိုတာကလြဲရင္ အမွန္ေတြပါ။ သူေတာ္ေကာင္းေတြ သင္ယူႏိုင္၊ ပို႔ခ်ႏိုင္ေအာင္ ေနရာစီစဥ္ေပးရုံပါ။



ဇင္ေဝေသာ္၊ ဇင္ေဝေသာ္နဲ႔


"ဇင္ေဝေသာ္၊ ဇင္ေဝေသာ္နဲ႔ ဘာသာျပန္စာအုပ္ေတြဖတ္ၿပီး အထင္ႀကီးမိတာ။ အဂၤလိပ္စာတတ္တာပါ၊ အေတြးအေခၚက ခ်ာပါ႔"
"ဟိုက္ အသားလြတ္ႀကီးပါလား၊ ငါေရးတာကလည္း ဘုံဝါဒ။ မင္းနဲ႔ငါ၊ ငါတို႔နဲ႔ သူတို႔၊ အေရွ႕နဲ႔အေနာက္ ကမၻာရဲ႕ ႏွစ္ျခမ္းကြဲ ပါရာဒိုင္းအေၾကာင္ပါ၊ ဘေလာ႔တယ္ကြာ"
"ဒီမိုခ်ာႀကီးက ဘေလာ႔သြားတယ္၊ သူတို႔ေျပာတဲ႔ လြတ္လပ္စြာ ေျပာေရးဆိုခြင္႔က ဘာလဲ" တဲ႔။

ဟ ေကာင္ေလးရ၊ ဒီမိုကေရစီဆိုတာ သူ သန္႔ရွင္းထားတဲ႔ ကြင္းျပင္ေပၚ မင္းကို လြတ္လြပ္စြာ အီအီးပါခြင္႔ေပးတာ မဟုတ္ဘူး ဟ။

ကစ္ဆင္းဂ်ား ေျပာတာေနာ္၊ စာစစ္ရင္း ေတြ႔မိလို႔ တင္လိုက္တာ။


ေတာ္လွန္ေရးၿပီးစကာလက အုပ္ခ်ဳပ္သူေတြဟာ ေတာ္လွန္ေရး အကြဲအၿပဲ ၾကားကေန ေပၚထြက္လာတဲ့ လူေတြသာ ျဖစ္ေနၿပီး ႏိုင္ငံေရး သေဘာ တရားေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ကၽြမ္းက်င္မႈ မရွိၾကဘူး။ သူတို႔ကပဲ လူႀကိဳက္မ်ား တဲ့ အမ်ိဳးသားေရးဝါဒကို ေရွ႕တန္းတင္ၾကြးေၾကာ္လာၾကလို႔ ဒီမိုကေရစီ မက်တဲ့ အမ်ိဳးသားေရး၀ါဒေတြ အေရွ႕အလယ္ပိုင္းမွာ အျမစ္တြယ္လာခဲ့တယ္.....................။

ေနာက္ခံသမိုင္းအားျဖင့္ သူတို႔နဲ႔တူညီတဲ့ အီရတ္ရဲ႕ ဆက္ဒန္ဟူစိန္ကေတာ႔ ပိုၿပီး အစြန္းေရာက္တဲ့ ဘာသာေရး ဘက္မလိုက္ စစ္အုပ္ခ်ဳပ္မႈနဲ႔ အုပ္ခ်ဳပ္ေန ခဲ့ၿပီး သူအုပ္ခ်ဳပ္စဥ္ ၁၉၇၀ နဲ႔ ၁၉၇၉ ကာလအတြင္းမွာ ၿခိမ္းေျခာက္မႈေတြေ ရာ၊ ရက္စက္မႈေတြပါ ပါ၀င္ခဲ့တယ္။ (အစေတာ့ အမွန္တကယ္ အမ်ိဳးသားေခါင္းေဆာင္ပါ၊ ေနာက္ေတာ့ သူက သမၼတျဖစ္သြားတယ္)

(World Order)


ကစ္ဆင္းဂ်ားကေတာ႔ လုပ္ျပန္ၿပီ....


အဲဒီအခ်ိန္က အေရွ႕အလယ္ပိုင္းရွိ စစ္အစိုးရေတြ၊ ဘုရင္ေတြနဲ႔ အာဏာရွင္ အစိုးရေတြဟာ သေဘာထားကြဲလြဲမႈကိုပဲ သူတုိ႔ကို အၾကည္ညိဳပ်က္ေအာင္ လုပ္မႈလို႔ ယူဆထားၾကေတာ့ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္တဲ့လူ႕အဖြဲ႕အစည္းျဖစ္ဖို႔ (သို႔) ဗဟု၀ါဒ ယဥ္ေက်းမႈထြန္းကာဖို႔ အခြင့္မသာခဲ့ဘူး ျဖစ္သြားၿပီး အဲဒီ အက်ိဳးဆက္ေတြက (၂၁) ရာစုေရာက္ခ်ိန္အထိ အမွ်င္မျပတ္ႏိုင္ ျဖစ္သြားခဲ့ရပါတယ္။

ေျပာသြားတာ အတိအက်ပဲ။ လိုက္မယ္ဆို ကြင္းဆက္ေတြ။


ဆရာေတာ္ရဲ႕ ေျပာစကားေနာက္ကြယ္မွာ ဘယ္သူေတြ ဘာလုပ္သလဲ သိခ်င္ရင္ နာေထာင္ႀကည္ပါ
Posted by အမွန္ တရား ဘက္ေတာ္သား on Saturday, August 29, 2015