တပည့္မေကာင္း ဆရာ႔ေခါင္း (ပုံျပင္သစ္)


( ၁ )
လူတစ္ေယာက္က ေျမေခြးတစ္ေကာင္ကို ယဥ္ပါးေအာင္ထိန္းေက်ာင္းေပး တယ္။ ေျမေခြးေလးယဥ္ပါးလာၿပိလို႔ ယံုၾကည္ရတဲ့အခါမွာ လူက အဲဒီေျ မေခြးေလးကို ေလွာင္အိမ္ထဲမွာထည့္ၿပီး ယုန္ကေလးနဲ႔ အတူ တစ္ည သိပ္ လိုက္တယ္။
မနက္မိုးလင္းလို႔ သြားၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေျမေခြးနဲ႔ ယုန္ကေလးတို႔ ေဆာ့ ကစားေနၾကတယ္။

(၂)
ေျမေခြးတစ္ေကာင္က လူတစ္ေယာက္ကို ယဥ္ပါးေအာင္ ထိန္းေက်ာင္းေပး တယ္။… ( အတူတူပဲ၊ လူနဲ႔ ေျမေခြးေနရာ ျခင္းလဲလိုက္ရင္ရပါၿပီ… )
မနက္မိုးလင္းလို႔ သြားၾကည့္လိုက္ေတာ့..... ယုန္ကေလးဟာ ေသြးအိုင္ထဲမွာ ေသေနတယ္။
ေသြးအိုင္ထဲမွာ ေသေနတယ္။
လူ႔ပါးစပ္မွာလည္း ေသြးစ ေတြနဲ႔ ....တဲ႔။

(၃)
"လူဆိုတာ ေျမေခြးေလာက္ေတာင္ ညႇာတာစိတ္မရွိဘူး"
တကယ္ပဲလား။

(၄)
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဒီလိုမထင္ပါဘူး။ ေလ့က်င့္ သင္ၾကားေပးတဲ့ေနရာ မွာ ေျမေခြးက လူေလာက္ မေတာ္ဘူး ။ ဒါေၾကာင့္ လူ႔စိတ္က ရိုင္းစိုင္းသြား တာလို႔ ထင္တယ္။
တပည့္မေကာင္း ဆရာ႔ေခါင္း လို႔ ဆို႐ိုးရွိပါတယ္။
(အေဟာင္းကို နည္းနည္းျပင္တင္လိုက္လိုက္တာပါ)

End of Relationships :)


ဒီပုံက တစ္ဖက္သတ္နည္းနည္းဆန္တယ္ထင္ပါတယ္။
မစၥတာဂ်င္းမ္ လက္ခ်က္ပါ။ အမ်ိဳးသမီးေတြကို အားနာစရာ။
ဘားမဆြဲဘဲ ဘားစြဲသြားတဲ႔ အမ်ိဳးသားေတြလည္း ရွိႏိုင္တာပဲ။

တနဂၤေႏြ အပ်င္းေျပ


ရည္းစားစကားေျပာတာကိုပဲ ကမၻာေျမရဲ႕ ဆြဲငင္အားေတြ၊ အလ်ား အနံေတြ နဲ႔ ရွဳပ္ေနတာကို အိုင္း စတိုင္းက သေဘာေတြ႔ဟန္မတူဘူး။
"Gravitation is not responsible for people falling in love." တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ခ်စ္ႀကိဳက္တာ ကမၻာေျမရဲ႕ ဆြဲငင္အားမွာ တာဝန္ မရွိ တဲ႔။

အိုင္း စတိုင္းက ၿပဳံးစရာ ရယ္စရာ သိပ္မေျပာတတ္ဘူးထင္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ဒီစကား အဆုံးသတ္သြားပုံေလးကေတာ႔ နည္းနည္းၿပဳံးရပါတယ္။
အဆုံးမရွိတာဆိုလို႔ ႏွစ္ခုပဲရွိတယ္။ စၾကၤာဝဠာနဲ႔ လူရဲ႕ ႐ူးႏွမ္းမိုက္မဲမႈပဲ၊ ဒါေပ မဲ႔ စၾကၤာဝဠာရဲ႕ အဆုံးမရွိမႈကေတာ႔ သိပ္ မေသခ်ာလွဘူး တဲ႔။ ဒါဆို??????။
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

က်န္းမာေရးနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ေျပာၾကတာေတြ မ်ားလွပါၿပီ။ ဘယ္သူမွ Mark Twain ေလာက္ မထိေ႐ာက္လွဘူးထင္တာပဲ။
"The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not."
က်န္းမာေရးကို ထိန္းထားဖို႔ တစ္ခုတည္းေသာနည္းလမ္းက မစားခ်င္ တာေတြ ကို စား၊ မေသာက္ခ်င္တာေတြကို ေသာက္၊ မလုပ္ခ်င္တာေတြကို လုပ္ရျခင္းလို႔ ဆိုတယ္။

ဆုတံဆိပ္ေပး၊ ဘြဲ႔ေပးတာေတြကို ဘယ္သူကျဖင္႔ လက္မခံဘူး စတာေတြ လည္း မၾကာခဏႀကဳံရ ၾကားရပါတယ္။
သူတို႔အတြက္ မာ႔ခ္တြိန္းရဲ႕မွတ္ခ်က္က ေအာင္႔သက္သက္မ်ား ျဖစ္ေစမ လားေတာ႔ မသိဘူး။ ဖတ္ၾကည့္ပါ။
"To refuse awards is another way of accepting them with more noise than is normal." တဲ႔။

မဇၩိမလႈိင္း


မႏၱေလးရဟန္းလတ္နဲ႔ (ရဟန္းပ်ိဳနဲ႔ အမွတ္ မမွားေစခ်င္ပါ) မဇၩိမလႈိင္း ကေတာ႔ ကင္းလို႔မရဘူးေလ။
ကိုရဲလြင္ႀကီးရဲ႕ အမွတ္တရ "ပန္းခရမ္းျပာ" ကို နားေထာင္ေနၾကရင္းနဲ႔
အဥၨလီေမာင္ေမာင္ (ကိုေမာင္ေမာင္) ဆီ ေရာက္သြားတယ္။
ေရာက္ေနတဲ႔ အာဂႏၱဳက ေျပာတယ္။
ေက်ာင္းအမႀကီး ေျမးေလးက
အေဖေသေတာ႔ မငို
အေမဆုံးေတာ႔လည္း မငို၊
ကိုေမာင္ေမာင္ (အဥၨလီေမာင္ေမာင္) ဆုံးေတာ႔မွ ရွိဳက္ႀက္ီးတငင္ ငိုေနလို႔
ေက်ာင္းအမႀကီးက ဆရာေတာ္ကို လာေလ်ွာက္သတဲ႔။

ကေလးနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ဘာေျပာရမလဲ မသိပါဘူး။
ႏွေျမာစရာေကာင္းလွတဲ႔ အုပ္စုႀကီးဆိုတာေတာ႔ ေသခ်ာတယ္။

(မဇၩိမလႈိင္း အလြမ္းေျပ)

သီဟိုဠ္္ ၊ ဆင္နဲ႔ ဘာသာေရး


သီဟိုဠ္က ကိုလံဘိုၿမိဳ႕မွာေတာင္ ဆင္နဲ႔ ဘာသာေရး အခန္းအနား လွည့္ၾက တဲ႔ယဥ္ေက်းမႈ ရွိေနေသးတယ္။ ရဟန္းမခံမီ ရဟန္းေလာင္းေတြကို ဆင္ေပၚ တင္ၿပီး လွည့္တတ္ၾကသတဲ႔။ ေက်းလက္က ေက်ာင္းေတြမွာ တစ္ေက်ာင္းကို ဆင္တစ္ေကာင္ႏႈန္းနီးပါး ရွိေနေသးတယ္လို႔ ဆိုၾကတယ္။
ျမန္မာျပည္မွာ ဆင္ အဲသေလာက္မေပါေတာ႔သလို ယဥ္ေက်းမႈလည္း မရွိေတာ႔ဘူး။ ႏြားလွည္းေတြ၊ ျမင္းေတြကိုသုံးၿပီးလွည့္တာေတာင္ မႏၱေလး၊ အျခားၿမိဳ႕ငယ္ေတြနဲ႔ ေက်းလက္မွာပဲ ရွိေတာ႔မယ္ထင္တယ္။