အရြယ္္တင္တဲ႔ အိပ္မက္မ်ား


ေဟ႔ ေဟ႔ ေဟ႔ ကမ္းလက္ ဘေလာက္ကေန တင္ဆက္လိုက္တယ္....
အ႒ကထာထဲက ရဟန္းတစ္ပါးအိပ္မက္
ဘႀကီးဘုန္းႀကီးကို ယပ္ခပ္ေပးရင္း၊ ျမဴးလြင္႔လာတဲ႔ စိတ္(ကူး)ရူးေလညွင္း
ႏြားမတစ္ေကာင္အရင္ဝယ္၊ ႏို႔ညွစ္ၿပီးေတာ႔ ေရာင္းမယ္၊ ႏြားမတစ္ေကာင္က ႏွစ္ေကာင္ျဖစ္၊
ႏွစ္ေကာင္ကေန သုံး.. ေလး.. ငါး... ေျခာက္ ႏြားအုပ္ႀကီးျဖစ္။
ႏို႔ေတြအမ်ားႀကီးရ၊ ပိုက္ဆံေတြလည္း အမ်ားႀကီးရ။
ဟဲဟဲဟဲ (ဒီေတာ႔) မိန္းမတစ္ေယာက္ ေကာက္ယူ။ ကေလးပါရေတာ႔ ကေလးက ဆူ။
ဆူတဲ႔ ကေလးကို ဂရုမစိုက္၊ မိန္းမမိုက္ေတာ႔ အရိုက္။
ဟိုက္......တကယ္ရိုက္မိတာက ဘႀကီးဘုန္းႀကီးေခါင္း၊
ေဒါင္း။



၂၁ရာစု ရဟန္းတစ္ပါးအိပ္မက္ ကြယ္႔
ေဟ႔ ေဟ႔ ေဟ႔ လူဝတ္လဲရင္း စိတ္ကူးမိတယ္၊
ေျပာမယ္၊ မတားၾကနဲ႔ ေျပာမယ္၊ ေအာ္ဖစ္ရွယ္လီ ေျပာမယ္၊ လိုလို မလိုလို ေျပာမယ္။
ဥေ႐ာပႏိုင္ငံႀကီးသြား (အဂၤလိပ္စကားေျပာ ဟုတ္ဟုတ္ မဟုတ္ဟုတ္ ) အဂၤလိပ္စာသင္ေရး၊
ကမၻာတြင္မယ္႔ စာအုပ္ႀကီးေတြေရး၊ ဝင္လာမယ္႔ ေဒၚလာေတြ တေဖြးေဖြး၊
ဒါရိုက္တာေတြ ခိုက္လို႔ ရုပ္ရွင္ရိုက္၊ မိုက္စ္။ ေဒၚလာေတြ သန္းခ်ီပိုက္။
မိန္းမက ရၿပီးသားမို႔ ယူစရာမလို၊ သူ႔စားဝတ္ေနေရးကလည္း ပူစရာမလို၊
လိုေနတာ ျမန္မာျပည္က ခိုးကိုးရားမဲ႔တို႔။ ကမၻာေက်ာ္စာအုပ္ေရးလို႔ ရသမ်ွ သူတို႔အဖို႔။

"Dream comes true." ဖို႔ ဆုေတာင္းတယ္
ဘႀကီးဘုန္းႀကီးေခါင္းေတာ႔ ရိုက္နဲ႔ကြယ္။

ဦးကိုေမာင္(ၿပဳံးစိစိဖတ္စာ)

Now and then


တခ်ိန္က မစၥတာ ေဒးဗစ္ ေကာ္ပါဖီးလ္က ရထားႀကီးေတြ ေဖ်ာက္ျပတယ္။
ဒီေန႔ လူရမ္းကားေတြက ေလယာဥ္ေတြကို ေဖ်ာက္ျပတယ္။
ေဒးဗစ္ ေကာ္ပါဖီးလ္ ေဖ်ာက္တဲ႔ရထားက ခဏေန အရင္အတိုင္း ျပန္ေပၚ လာတယ္။
လူရမ္းကားေတြေဖ်ာက္တဲ႔ ေလယာဥ္က ျပန္ေပၚမလာဘူး(သို႔) အရိုးျပာ၊ သတၳဳျပာေတြ ေပၚလာတယ္။
ေဒးဗစ္ ေကာ္ပါဖီး တစ္ပြဲၿပီးေတာ႔ လူေတြက မတ္တပ္ရပ္ၿပီး လက္ခုပ္တီးၾကတယ္။
လူရမ္းကားေတြ တစ္ပြဲၿပီးေတာ႔ လူေတြက လူးလွိမ္႔ငိုၾကတယ္။

ေဟ႔ ေဟ႔ ေဟ႔ ကမ္းလက္ဘေလာက္ကေန ျဖန္႔ခ်ီလိုက္တယ္


"အဟင္႔ အဟင္႔
ေကာလဟလသတင္း
တခ်ိဳ႕လူေတြ မနာလိုလို႔ ေျပာၾကတာပါရွင္႔"
(ဗ်ဴဟာ၊ ေအာေအာေအာ ေတာကားရိုက္ ဆိုလား??)

ရဲကို ဂရုဏာေတာ႔ သက္ပါသရွင္႔
အဟင္႔ အဟင္႔
ေဈးခ်ိဳတစ္ဝိုက္ မီးလန္႔လ်င္ျဖင္႔
မီးသတ္ကားအရင္ ဘုန္းႀကီးေတြက ေရာက္ႏွင္႔
လဘက္ရည္ဆိုင္ ရန္ျဖစ္လ်င္ျဖင္႔
ရဲကားအရင္ ဘုန္းႀကီးေတြက ေရာက္ႏွင္႔
အဲဒါ ၈၈ မတိုင္မီကပါရွင္႔


"အျမင္႔ေရာက္ေတာ႔ ေလတိုက္တာ ျပင္းျပင္း
သိတယ္မဟုတ္လား သမီးက ႐ုပ္ရွင္ကြင္း ဂီတကြင္း
ေမာ္ဒယ္ကြင္း အႏုပညာ ကြင္း ကြင္း ကြင္း ကြင္း"
(ဗ်ဴဟာ၊ ေအာေအာေအာ ေတာကားရိုက္ ဆိုလား??)
ေလတိုက္ေတာ႔ မီးေလာင္တာက ျပင္းျပင္း
သိတယ္မဟုတ္လား သူတို႔က အေႏွးမွာ ကင္း
အေျပးမွာ ကင္း
လက္သြက္ေတာ႔ ဒဏ္ခ်က္ေတြက ျပင္းျပင္း
သိတယ္မဟုတ္လား သူတို႔က အေႏွးမွာ ကင္း
အေျပးမွာ ကင္း
ကင္း ကင္း ကင္း ကင္း
အဲဒါ ဦးသိန္းစိန္ မတက္ခင္ကပါ ရွင္႔။


ဦးကိုေမာင္(ၿပဳံးစိစိဖတ္စာ)




ref:https://soundcloud.com/nyipu-1/3kgxqgcmen7c

ဘာရမလဲ စကၤာပူရဲပဲ


စကၤာပူ ေနရွင္နယ္ေဒးအႀကိဳမွာ စကၤာပူအလံပဲ လႊင္႔ရမွာေလ
အစြန္းေရာက္ အူေၾကာင္ၾကား အမ်ိဳးသားေရးက မေရာင္ရာဆီလူး
ဆင္းမ္ ဒရိုက္ဗ္ (Sims Drive) က အိမ္တခ်ိဳ႕မွာ ပါလက္စတိုင္းအလံ လႊင္႔ထားသတဲ႔။
ဘာရမလဲ စကၤာပူရဲပဲ၊ မႏၱေလးရဲမွ မဟုတ္တာ။
ခ်က္ခ်င္းအျဖဳတ္ခိုင္း၊ ခ်က္ခ်င္း ထုေခ်လႊာ အတင္ခိုင္း။ လာစမ္း၊ ဒါက ဘာသေဘာလဲ။
စကၤာပူရီယန္းေတြကေတာ႔ မိစၦာေကာင္ တံခါးေပါက္ဝေတာင္ ေရာက္လာပါေပါ႔ လား တဲ႔။
(ဖရီး ဆိုတဲ႔ စာတန္းနဲ႔ ပါလက္စတိုင္း အလံ။ ပုံ ၂ စကၤာပူ ႏိုင္ငံေတာ္အလံ)


 (23-7-2014 , 11:49pm on Facebook)

*******************************

 ညက တင္ခဲ႔တဲ႔ ႏိုင္ငံေတာ္အလံပို႔စ္နဲ႔ ပတ္သက္လိုိ႔

၁။ စကၤာပူရီးယန္း တစ္ေယာက္က "Walau ehhhhhhh.......now evil has come to our doorstep ;))" လို႔ ေရးၿပီးပို႔ထားပါတယ္။

၂။ အတည္ျပဳလို႔ရ၊ မျပဳလို႔လည္းရတဲ႔ သတင္းအရ အစိုးရက စလုံးေတြရဲ႕စီပီ အက္ဖ္(ဗဟိုအစိုးရက ခ်ဳပ္ကိုင္ထားတဲ႔ သန္းေပါင္းမ်ားစြာေသာ ျပည္သူ႔ ေငြေတြ) ကို ထိမ္းထားရျခင္း အေၾကာင္းရင္းေတြထဲမွာ သူ႔ ႏိုင္ငံသားေတြစုထားတဲ႔ေငြေတြ အၾကမ္းဖက္မႈေတြထဲ ရံပံေငြအေနနဲ႔ ေရာက္မသြားေအာင္ အစိုးရက ထိန္းထား တာဆိုတဲ႔ အခ်က္လည္း ပါဝင္သတဲ႔။

၃။ အခုဟာက မြတ္စလင္နဲ႔ဆက္စပ္လို႔ အလန္းတၾကားျဖစ္ေပမဲ႔ လန္ဒန္ အိုလံပစ္ပြဲဲမွာလည္း အလံလြဲခဲ႔ဖူးပါတယ္။ ေျမာက္ကိုရီးယား အားကစားသမားနဲ႔ တြဲၿပီး ေတာင္ကိုရီးယားအလံ လႊင္႔တင္မႈပါ။ တာဝန္ခံ အရာရွိေတြရဲ႕ အမွား။

ညိဳျပာညက္ ျဖစ္ေနမွ


အရင္ မႏၱေလးက ဘာသာတရားနဲ႔အႏုပညာပဲ လိုတာ။ ဒီႏွစ္ရွိရင္ ရၿပီ။
အဲဒီႏွစ္ခုမရွိရင္လည္း မႏၱေလးက မေနတတ္ျပန္ဘူး။
အခု မႏၱေလးက ဟိုဟာေတာင္း ဒီဟာေတာင္း။ အဆုိးဆုံးက ေသြးေတာင္းတာ။
မႏၱေလးက ညိဳျပာညက္ျဖစ္ေနမွ လွတာ၊
ပိုျဖဴလည္း ၾကည့္မေကာင္း၊ ပိုမည္းလည္း ၾကည့္မေကာင္းဘူး။

ကိုဆိုဗို


ကိုဆိုဗိုဆိုတာ ယခင္ ယူဂိုဆလားဗီးယား ေျခာက္ႏိုင္ငံထဲမွာ ခြဲထြက္ခြင္႔
မရွိတာကလြဲရင္ ဆပ္ဗ္ ကိုယ္ပိုင္ အုပ္ခ်ဳပ္ခြင္႔ရွိတဲ႔ ျပည္နယ္တစ္ခု။
၁၉၆၁ ခုမွာ အယ္လ္ေဘးနီးယန္းမြတ္စလင္ ၆၇ ရာခိုင္ႏႈန္း၊ ဆာပ္ဗ္ ေအာ္သိုေဒါက္စ္ ၂၄ ရာခိုင္ႏႈန္း၊
အယ္လ္ေဘးနီးယန္းမြတ္စလင္ေတြရဲ႕ ကေလးေမြးဖြားႏႈန္းက ဥေရာပမွာ အျမင္႔ဆံုး၊ ဒီလိုနဲ႔ ကိုဆိုဗိုဟာ ယူဂိုဆားဗီးယားထဲမွာ လူဦးေရ အထူထပ္ ဆုံး ျဖစ္လာခဲ႔။
၁၉၈၀ ခုႏွစ္ေတြမွာ အယ္လ္ေဘးနီးယန္းမြတ္စလင္ ၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္းနီးပါးဟာ အသက္ ၂၀ ေအာက္ လူငယ္ေတြ။
ျပသနာေတြေၾကာင္႔ စီးပြားေရး အခြင္႔အလမ္းေတြရွာဖို႔ ဆာပ္ဗ္ေတြက ဘဲလ္ဂရိတ္နဲ႔အျခားေဒသေတြမွာ သြားေနၾက။
အက်ိဳးဆက္က..
၁၉၉၁ ခု ေရာက္ေတာ႔ ကိုဆိုဗိုမွာ အယ္လ္ေဘးနီးယန္းမြတ္စလင္ ၉၀ ရာခိုင္ႏႈန္း၊ ဆာပ္ဗ္ ၁၀ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖစ္သြားတယ္။
(The Clash of Civilization. Page 260)

~~ ဝိစိကိစၦာ ဟူသည္ ~~

ကြန္းမင္႔တစ္ခုႏွင္႔ ဆက္စပ္ျပီး ဝိစိကိစၦာ အေၾကာင္း ေရးရန္ အႀကံျဖစ္သည္။ ပါဠိေတာ္၊ အ႒ကထာမ်ားအဆိုျဖစ္သျဖင္႔ ဝိစိကိစၦာႏွင္႔ ပတ္သက္ျပီး တစ္စုတစ္စည္းတည္း မွတ္သားလိုေသာ သူေတာ္ေကာင္းတို႔အတြက္ မွတ္သားႏိုင္ရန္ ရည္စူးပါ၏။
ဖီဂ်ီ ႏိုင္ငံ ဘယ္မွာ ရိွသည္ကို မသိျခင္းသည္ အဝိဇၨာ မဟုတ္သလို ဆြမ္းဆံလား ႂကြက္ေခ်းလား စီစစ္ေ႐ြးခ်ယ္ျခင္းသည္လည္း ဝိစိကိစၦာ မဟုတ္ပါ။
ပထမဆုံး ေစေတာခိလ သုတ္၌ ဝိစိကိစၦာ ငါးမ်ိဳး ျပထားေတာ္မူသည္။
၁ ။ ဘုရားအေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၂ ။ တရားအေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၃ ။ သံဃာအေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၄ ။ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာ အေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၅ ။ သီတင္းသုံးေဖာ္ အက်င္႔တူ သူေတာ္စဥ္တို႔ အေပၚ သံသယျဖစ္မႈ တို႔ ျဖစ္သည္။



ထို႔ထက္ပို၍ လူသိမ်ားသည္က ဝိစိကိစၦာ ( ၁၆ ) ပါးျဖစ္သည္။ သဗၺာသဝသုတ္၊ မဟာတဏွကၡယသုတ္ ႏွင္႔ ပစၥယသုတ္တို႔၌ ေတြ႔ရသည္။

အအတိတ္ ငါးပါး
၁ ။ အတိတ္မွာ ငါ ( အတၱ ) ႐ိွခဲ႔သလား
၂ ။ အတိတ္မွာ ငါ ( အတၱ ) မ႐ိွခဲ႔ဘူးလား
၃ ။ အတိတ္တုန္းက ငါ ( အတၱ ) က ဘာပါလိမ္႔
၄ ။ အတိတ္တုန္းက ငါ ( အတၱ ) က ဘယ္လိုပါလိမ္႔
၅ ။ အတိတ္မွာ ျဖစ္တည္ခဲ႔ဖူးတယ္ဆိုရင္ ဘာေတြ ဘယ္ပုံစံနဲ႔ ျဖစ္တည္ခဲ႔ပါလိမ္႔

အနာဂတ္ ငါးပါး
၆ ။ အနာဂတ္မွာေကာ ငါ ( အတၱ ) ႐ိွဦးမႇာေလလား
၇ ။ အနာဂတ္မွာ ငါ ( အတၱ ) မ႐ိွေတာ႔ဘူးလား
၈ ။ အနာဂတ္မွာ ငါ ( အတၱ ) က ဘာျဖစ္မွာပါလိမ္႔
၉ ။ အနာဂတ္မွာ ငါ ( အတၱ ) က ဘယ္လိုျဖစ္မွာပါလိမ္႔
၁၀ ။ အနာဂတ္မွာ ျဖစ္တည္ရဦးမယ္ဆိုရင္ ဘာေတြ ဘယ္ပုံစံနဲ႔ ျဖစ္တည္ခဲဦးမွာပါလိမ္႔

ပစၥဳပၸန္ ေျခာက္ပါး
၁၁ ။ အခု ခႏၶာအစုကေရာ ငါ ( အတၱ )  လား
၁၂ ။ အခု ခႏၶာအစုကေရာ ငါ ( အတၱ )  မဟုတ္ဘူးလား
၁၃ ။  ငါ ( အတၱ ) က ဘာလဲ
၁၄ ။ ငါ ( အတၱ ) က ဘယ္လိုလဲ
၁၅ ။ ဒီ ငါ ( အတၱ ) က ဘယ္ကေန ေရာက္လာတာလဲ
၁၆ ။ ဒီ ငါ ( အတၱ ) က ဘယ္မွာ အဆုံးသပ္မွာလဲ
ပစၥယသုတ္ေတာ္ အရ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ကို နားလည္သေဘာေပါက္လွ်င္ ဤ ( ၁၆ ) ပါးေသာ ဝိစိကိစၦာတို႔ မရွိေတာ႔ဟု မိန္႔ေတာ္မူသည္။ ဤသုတ္ကို ေထာက္ထား၍ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ႀကီးက ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ကို အသားေပး ေဟာၾကားေတာ္မူဟန္ ရိွသည္။

စူဠနိေဒၵသ မဟာနိေဒၵသ တို႔၌ ( ၈ ) မ်ိဳးေသာ ဝိစိကိစၦာ တို႔ကို ျပဆိုေတာ္မူလာျပန္၏။
၁ ။ ဒုကၡ သစၥာအေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၂ ။ သမုဒယသစၥာအေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၃ ။ နိေရာဓ သစၥာအေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၄ ။ မဂၢ သစၥာအေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၅ ။ အတိတ္ခႏၶာ အေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၆ ။  အနာဂတ္ခႏၶာ အေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၇ ။ အတိတ္ အနာဂတ္ခႏၶာ အေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၈ ။ ေၾကာင္း က်ိဳး ဆက္စပ္မႈ အေပၚ သံသယျဖစ္မႈ တို႔ ျဖစ္သည္။

( ၈ ) မ်ိဳးေသာ ဝိစိကိစၦာ တို႔ကိုပင္ အဘိဓမၼာ ပိဋက ဓမၼသဂၤဏီႏွင္႔ ဝိဘင္း ပါဠိေတာ္တို႔၌ တစ္မ်ိဳး ျပေတာ္မူလာျပန္၏။
၁ ။ ဘုရားအေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၂ ။ တရားအေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၃ ။ သံဃာအေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၄ ။ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာ အေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၅ ။ အတိတ္ခႏၶာ အေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၆ ။  အနာဂတ္ခႏၶာ အေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၇ ။ အတိတ္ အနာဂတ္ခႏၶာ အေပၚ သံသယျဖစ္မႈ
၈ ။ ေၾကာင္း က်ိဳး ဆက္စပ္မႈ အေပၚ သံသယျဖစ္မႈ တို႔ ျဖစ္သည္။

ဓမၼသဂၤဏီပါဠိေတာ္၏ အဖြင္႔ျဖစ္ေသာ အ႒သာလိနီ အ႒ကထာ၌ ဤရွစ္ပါးကို ပို၍႐ွင္းေအာင္ ပညာရွင္မ်ားအတြက္ ဖြင္႔ျပထား၏။
၁ ။ ဘုရားအေပၚ သံသယျဖစ္မႈ ဟူသည္ ႐ူပကာယေတာ္ႏွင္႔ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာတို႔ အေပၚသံသယျဖစ္မႈတည္း။  ႐ူပကာယေတာ္ႏွင္႔ ပတ္သက၍ ၃၂ ပါးေသာ လကၡဏာေတာ္၊ ၈၀ ေသာ ကိုယ္အဂၤါအစိတ္အပိုင္းတို႕အေပၚသံသယျဖစ္မႈတည္း။ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာတို႔ အေပၚသံသယျဖစ္မႈ သဗၺညဳတဉာဏ္၊ ဂုဏ္ေတာ္ ကိုးပါး စသည္တို႔ အေပၚသံသယျဖစ္မႈတည္း။

၂ ။ တရားအေပၚ သံသယျဖစ္မႈ ဟူသည္ သစၥာေလးပါး၊ မဂ္၊ဖိုလ္၊ နိဗၺာန္၊ ဂုဏ္ေတာ္ တရားဂုဏ္ေတာ္ ေျခာက္ပါး စသည္တို႔ အေပၚသံသယျဖစ္မႈတည္း။

၃ ။ သံဃာအေပၚ သံသယျဖစ္မႈ ဟူသည္ အရိယာပုဂၢိဳလ္ ရွစ္ပါးဆိုတာ တကယ္ရိွသလား၊ သူတို႔ကေရာ သံဃဂုဏ္ကိုးပါးတို႔ႏွင္႔ တကယ္ျပည္႔စုံၾကသလား စသည္တို႔ အေပၚသံသယျဖစ္မႈတည္း။

၄ ။ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာ အေပၚ သံသယျဖစ္မႈ ဟူသည္ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာ ( သို႔ ) သတိ၊ သမာဓိ၊ ပညာ အေပၚသံသယျဖစ္မႈတည္း။

၅ ။ အတိတ္ခႏၶာ အေပၚ သံသယျဖစ္မႈ ဟူသည္ အတိတ္ ခႏၶာ၊ အာယတန၊ ဓာတ္တို႔အေပၚသံသယျဖစ္မႈတည္း။
၆ ။  အနာဂတ္ခႏၶာ အေပၚ သံသယျဖစ္မႈ ဟူသည္ အနာဂတ္ခႏၶာ၊ အာယတန၊ ဓာတ္တို႔အေပၚသံသယျဖစ္မႈတည္း။
၇ ။ အတိတ္ အနာဂတ္ခႏၶာ အေပၚ သံသယျဖစ္မႈ ဟူသည္ အတိတ္ အနာဂတ္ခႏၶာ အေပၚသံသယျဖစ္မႈတည္း။
၈ ။ ေၾကာင္း က်ိဳး ဆက္စပ္မႈ အေပၚ သံသယျဖစ္မႈ ဟူသည္  ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ အေပၚသံသယျဖစ္မႈတည္း။

ထို႔ထက္ပို၍ သိလိုေသာ္  ပုဗၺေကာ႒ကသုတ္၊ သီရိမာ ဝိမာနဝတၳဳ စသည္တို႔၌ ဆက္လက္ သုေတသန ျပဳႏိုင္ၾကပါသည္။ သို႔ေသာ္ ဤမွ်ျဖင္႔ ဝိစိကိစၦာ အေၾကာင္း အေတာ္ၿခံဳငုံမိျပီဟု ဆိုႏိုင္ပါျပီ။

အေရးႀကီးသည္မွာ ေဝခြဲမရမႈ (  ဝိစိကိစၦာ ) ႏွင္႔ ဆင္ျခင္သုံးသပ္မႈ ( ဝိဘဇၨ ) မတူ ဟုပင္ျဖစ္သည္။  ဝိစိကိစၦာက အကုသိုလ္ျဖစ္ျပီး ဝိဘဇၨ က ဘုရားက်င္႔သုံး၊ အားေပးခဲ႔ေသာ ဝါဒျဖစ္သည္။

ဤကား ဘုရားအလိုက် ဝိစိကိစၦာ ျဖတ္ထုံးတည္း။  ေမြေတာ္ ဓာတ္ေတာ္မ်ားႏွင္႔ ပတ္သက္ျပီး သီဟနာဒ စူးစမ္းခဲ႔သည္႔ သေဘာတရားကို ၾကည္႔ရာ ဘုရားအလိုက် ဝိစိကိစၦာ အမ်ိဳးမ်ိဳးတြင္ တစ္အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔မွ ၿငိမေနေၾကာင္း ဝမ္းေျမာက္ဖြယ္ေတြ႔ရ၏။
(03/11/2012 14:18)

သီဟနာဒ

က်ေနာ္နဲ႔ ျပည္ပေရာက္လူလတ္မ်ား


ေဆာရီးပဲ ေတာင္မေရာက္ေျမာက္မေရာက္ ေရ
ဖတ္ရသမ်ွ မီဒီယာေတြ....
သမၼာအာဇီဝေငြတစ္က်ပ္ကို မိစၦာဇီဝေငြတစ္ဆယ္နဲ႔ မလဲရဲတ႔ဲ
ျပည္ပေရာက္ ပညာရွင္ေတြကေတာ႔
ထူးမျခားနား ခင္မ်ားတို႔ျပဇာတ္ထဲ ဝင္,ကျပမယ္ မထင္ဘူး။
အသံကုန္ေအာ္ၿပီး ခင္ဗ်ားတို႔က ျပန္လာဖို႔ ေခၚ
ေခၚေတာကုလားနဲ႔ လက္ပါးေစကလြဲရင္
ရင္ဘတ္နဲ႔လဲၿပီး ျပန္သူက ရွားပါး။

တစ္က်ပ္ေၾကး...
တစ္ေဒၚလာေၾကးလဲခြင္႔ရရင္
ေလာက္စာတစ္လုံးေၾကး လဲလို႔ရရင္
က်ည္ဆံ တစ္ေတာင္႔ေၾကး လဲလို႔ရရင္
က်ေနာ္နဲ႔ က်ေနာ္႔ခ်စ္သူ ငါးေယာက္ကို ျပည္ဝင္ခြင္႔ျပဳပါ။
ေက်းဇူးျပဳၿပီး မဖိတ္ေခၚပါနဲ႔
က်ေနာ္တိူ႔မွာ ကံမေကာင္း အေၾကာင္းမလွစြာ
ဦးေႏွာက္ေတြ ရွိေနမိလို႔ပါ။

စိတ္ေကာင္းရွိရင္ ဂလိုဘယ္ ေပၚလစ္တစ္စာအုပ္ေတြကုိ
တစ္ေခါက္ ျပန္ဖတ္ေပးပါ။
ဒီႏိုင္ငံ ဘယ္ကို ဦးတည္ေနသလဲ.. လဲ...... လဲ
က်ေနာ္တို႔ အရွဳံးခံႏိုင္တယ္
အ႐ူးလုပ္တာ မခံႏုိင္ေတာ႔ဘူး။
သူမ်ားလုပ္လို႔ ရူးတာထက္
ကိုယ္႔ဘာသာ ရူးတာက အရူးသိကၡာ ရွိတယ္။ ။

ဆရာလည္း လူပါပဲေလ


ဂ်ပန္မွာ ငလ်င္ႀကီးေတြ လႈပ္တုန္းကေပါ့။ ကိုရင္ေတြ ဦးပဥၨင္းငယ္ေတြ ေယာက္ယက္ခပ္ၿပီး ဘာလုပ္ရမွန္းမသိ၊ ဘယ္သြားရမွန္းမသိျဖစ္ေနတယ္တဲ့။ ဒီအခ်ိန္မွာ ဇင္ဂ်ပန္ဆရာေတာ္က တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္နဲ႔ လွ်ဳိ႕ဝွက္လိႈဏ္ေတြထဲဝင္ၿပီး ေဘးလြတ္ရာကို ေရာက္ေအာင္ လမ္းျပေပးႏိုင္ခဲ့လို႔ ဒဏ္ရာအနာတ ရျဖစ္သူ ရယ္လို႔ေတာင္ မရွိခဲ့ပါဘူး။ တပည့္ေတြအားလံုး ေဘးကင္းလံုၿခံဳၿပီ ဆိုေတာ့မွ ဆရာေတာ္က အနီးမွာ ရွိတဲ့ေရကရားအိုးထဲက ေရေတြအားလံုးကို ေမာ့ေသာက္ခ်လိုက္သတဲ့။

ၿပီးေတာ့ ဆရာေတာ္က သဘာဝေဘးအႏၱရာယ္ နဲ႔ၾကံဳလာရင္ စိတ္တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ ထားဖို႔၊ ေခါင္းေအးေအးနဲ႔ လြတ္လမ္းကို ရွာတတ္ဖို႔ အေရးႀကီးေၾကာင္း ၾသဝါဒေပးတယ္။ 


ေနာက္ဆံုး “စိတ္တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ ရွိထားရမယ္လို႔သာ ေျပာရတယ္ မင္းတို႔ ေဘးအႏၱရယ္က လြတ္ၿပီဆိုတာလည္းသိေရာ ေရကရားထဲကေရေတြကို စိတ္လႈပ္လႈပ္ရွားရွားနဲ႔ ေမာ့ေသာက္လိုက္တာ ကုန္သြားေရာ “ လို႔မိန္႔တယ္။

ဒီေတာ့ ကိုရင္ငယ္ေလးကၿပံဳးသတဲ့။
ဒါကိုျမင္လိုက္တဲ့ ဆရာေတာ္က “ကိုရင္ ဘာကိုျပံဳးတာလဲကြ ဆုိေတာ့

ခြင့္လႊတ္ေတာ္မူပါ ဆရာေတာ္ ဘုရား ။ ဆရာေတာ္ ေသာက္ခ်လိုက္တာ ေရေတြမဟုတ္ပါဘုရား။ တပည့္ေတာ္ဟင္းခ်က္မလို႔ ျပင္ထားတဲ့ ငံျပာရည္ေတြပါဘုရားတဲ့။
ဆရာေတာ္က “ ေဟ ! ငါမသိလိုက္ဘူးကြာ “ တဲ့။

(ဇင္ပံုျပင္မ်ားမွ ကူးယူပါသည္)
 
(18/11/2011)
ဦးကိုေမာင္















Copyright © 2011 ကမ္းလက္. All rights reserved.                                                                          

စာဖတ္သူသို႔ အသိေပးျခင္း


ပိုမ်ားလာတဲ႔ သင္တန္းေတြရယ္၊
ဘာသာေရး ေဆြးေႏြးပြဲ(ဖိုရမ္)အသစ္ေတြ ဝင္လာတာရယ္
လက္စသိမ္းစရာရွိေနတဲ႔ ဘာသာျပန္စာအုပ္ ႏွစ္အုပ္ရယ္ေၾကာင္႔ ပိုစ္ေတြ ပုံမွန္တက္ႏိုင္မယ္မဟုတ္ေၾကာင္း
ပုံမွန္ စာဖတ္သူမ်ားကို အသိေပးထားခ်င္ပါတယ္။