ေဖ႔စ္ဘုတ္က လြတ္လပ္ ခြင့္ ေပးထားေတာ႔ ေစာင္႔စည္းစရာလည္း ပိုမ်ားတာေပါ႔


၁။ သတင္းစာ အယ္ဒီတာအာေဘာ္ကို သေဘာက်တယ္။ ေဖ႔စ္ဘုတ္က လြတ္လပ္ ခြင့္ ေပးထားေတာ႔ ေစာင္႔စည္းစရာလည္း ပိုမ်ားတာေပါ႔။ ႏွစ္ဖက္စလုံး ယဥ္ေက်းၾကေစ ခ်င္ပါတယ္။ အေမစုရဲ႕ ပူတူတူးေလးေတြ (အဲဒီ ေနာက္ေတာက္ေတာက္ ေဝါဟာရေလး ကို သေဘာက်) ကလည္း အေမစုကို အတုခိုး၊ ဦးသိန္းစိန္ရဲ႕ က်ားက်ားလ်ားလ်ား ႀကီးေတြကလည္း ဦးသိန္းစိန္ကို အတုခိုး။ ဦးသိန္းစိန္ဆို သမၼတမကဘူး၊ ေဂါပက ဥကၠ႒ေတာင္ လုပ္လို႔ရတဲ႔ေလသံနဲ႔ စကားေျပာတာ။

၂။ ကေတာ႔ က်ဴရွင္ခ မေပးလို႔ ေထာင္ထားတဲ႔ ပိုစတာတဲ႔ေလ။ မေလးရွားမွာလည္း ဦးေဌးဦးေတြ ရွိတယ္ဆိုတာ သိရတာေပါ႔။


ေက်ာင္းထိုင္ခ်ဳပ္မႈးႀကီး


ေက်ာင္းမွာ အရင္ေက်ာင္းေထာင္ ဆရာေတာ္ႀကီးလက္ထက္က တစ္ပါးတည္းပဲ အၿမဲေနတာဆိုေတာ႔ Resident Monk ဆိုရင္ ကိစၥျပတ္တယ္၊ ေက်ာင္းထိုင္ေပါ႔ေလ။
မ်ားလာေတာ႔ မရေတာ႔ဘူး။ ေရွ႕ဆရာေတာ္ ႏွစ္ပါးလက္ထက္မွာ Resident Monk နဲ႔ Assistant Resident Monks ဆိုၿပီး ျဖစ္လာတယ္။
အဲသလို ခြဲျခားထားတာကို ခံတြင္း သိပ္မေတြ႔ဘူး။ ကိုယ္႔အလွည့္ေရာက္ေတာ႔ သူတို႔႔ကို ကီးတင္ေပးတဲ႔အေနနဲ႔ Assistant ကို မသိမသာေလးျဖဳတ္ၿပီး Resident Monks လို႔ အားလုံးကိုၿခဳံၿပီး သုံးလိုက္တယ္။ ေအာင္ျမင္ပါတယ္။
ဒါေပမဲ႔ အခုျဖစ္သြားတာက (လူေတြ သုံးလာျပန္တာက) Chief Resident Monk နဲ႔ Resident Monks တဲ႔။ ဘာထူးလို႔လဲ။ ေက်ာင္းထိုင္ခ်ဳပ္မႈးႀကီး။

၅၉စ



"ဦး အသက္ ဘယ္ေလာက္ရွိၿပီလဲ မသိဘူး"
"၅၉ ေလကြာ"
"မစပါနဲ႔ဗ်ာ"

ပစၥကၡ လူသံုးမ်ိဳး


ကမ္းလက္ shared Dhammabheri Ashin Viriya's post.
 Dhammabheri Ashin Viriya added 3 new photos.
16 hrs · Edited ·
ပစၥကၡ လူသံုးမ်ိဳး
#¥၀#¥၀#¥၀#¥
ရွိေနပါလ်က္ ဘယ္သူကမွ မၾကည့္ခ်င္သူက သူယုတ္။
မရွိေတာ့ေသာ္လဲ လူတိုင္း တ,ေနရသူက သူျမတ္။
ဒီႏွစ္မ်ိဳးလံုးမွာ မပါဝင္သူက လူညံ့။
၄.၁၀.၁၅၊အယ္လ္ေအ။
(တပည့္တေယာက္ကေမးလို႔)
#~¥#~¥#~¥#~¥#~¥#~¥



Buddhist and Pali Collage ဒစ္ပလိုမာ သင္တန္းခြဲအသစ္ ပိုမိန္စီ မဟာယာနေက်ာင္းမွာ


ကမ္းလက္မွာ ဘာသာေရးသတင္း မေရးခ်င္လို႔ မေရးျဖစ္ပါဘူး၊ ဒါေပမဲ႔ ဒီေန႔ေတာ႔ သမိုင္းဝင္ေနလို႔ နည္းနည္းေရးရမယ္။ ဒီေန ႔Buddhist and Pali Collage ဒစ္ပလိုမာ သင္တန္းခြဲအသစ္ ပိုမိန္စီ မဟာယာနေက်ာင္းမွာ ထပ္ဖြင္႔ႏိုင္ခဲ႔ၾကတယ္။ စကၤာပူ အေနာက္ပိုင္းမွာေနၾကတဲ႔ ေက်ာင္းသားေတြ မဂၤလဝိဟာရအထိ အေဝးႀကီး မလာရေအာင္ စီမံလိုက္ျခင္းမ်ိဳးပါ။ ေထရဝါဒ၊ မဟာယာန ေဘာင္မကန္႔ဘဲ အျမင္က်ယ္က်ယ္နဲ႔ သူတို႔ စာသင္ခန္းကို အသုံးျပဳခြင္႔ေပးတဲ႔ အဲဒီေက်ာင္းရဲ႕ လိုက္ေလ်ာမႈကို အလြန္ေက်းဇူးတင္မိပါတယ္။ ၁၉ ရာစု နဲ႔ ၂၁ ရာစု မတူေတာ႔ဘူးေလ။ ကြဲတာေတြ လိုက္ၾကည့္ရင္ ရန္ျဖစ္ရ၊ တူတာေတြ ေပါင္းၾကည့္ေတာ႔ ညီညြတ္ၾက၊ ခ်စ္ၾက၊ အျပန္အလွန္ ပံ႔ပိုးၾက။