အခ်ိန္ကိုက္ အနိစၥ

ေၾကာ္ျငာ ဆိုတာ႐ဲ႕ ျမန္မာလို ဖြင္႔ဆိုခ်က္က သိပ္ၿပီးမေကာင္းလွဘူး၊ ေၾကာ္ေအာင္ ညာေနရတာ တဲ႔။ ဒါကို ေ႐ွးစကားပုံ ေလးက ေထာက္ခံေပးထားတယ္။
"ေၾကာ္ျငာဆိုတာ ဥပေဒက ခြင့္ျပဳထားတဲ႔ တရားဝင္ လိမ္ညာမႈ" တဲ့။

ေၾကာ္ျငာကိုပဲ အားတစ္ခုအေနနဲ႔ သဘာဝ က်က် ျမင္သူေတြလည္း ရိွပါတယ္၊ ဥပမာ စတူးဝပ္ ကလစ္ လိုေပါ႔။ သူက ေျပာတယ္
" စီးပြားေရးကို ေၾကာ္ျငာ မပါဘဲ လုပ္တာဟာ အေမွာင္ထဲမွာ မိန္းကေလးကို မ်က္စ ပစ္ျပတာ နဲ႔ အတူတူပါပဲ" တဲ႔။

ဒါကို တစ္ဝက္တစ္ပ်က္ဘဲ လက္ခံတဲ႔ သူေတြလည္းရိွတယ္။ သူကေတာ႔ ဆရာႀကီး ေအာ္စကာဝိုင္း ပါ။
"သဘာဝက်ဖို႔ ဆိုရင္ နည္းနည္းပါးပါး လိမ္ညာ ဟန္ေဆာင္ တတ္ဖို႔လည္း လိုေသးတယ္" တဲ႔။

ဒါကုိ လက္ခံတာလား ကန္႔ကြက္တာလား မသိဘူး။ ေနာက္ထပ္ ဆရာႀကီး မက္ခ္တြိမ္း က ေျပာလာျပန္တယ္။
"အမွန္ကိုပဲ ေျပာမယ္ဆိုရင္ ဘာမွ မွတ္မိေနစရာလည္း မလိုဘူး" တဲ႔။
သေဘာက်တယ္။ အကိုးအကား မပါလည္း အမွန္က အမွန္ပဲ မဟုတ္လား။ ရဲ စခန္းမွာ၊ တရား႐ုံးထဲမွာ မဟုတ္ဘူး ဆိုရင္ေပါ႔။

ဒီကိစၥကို ဆြေပးလိုက္တာက ခရစၥတီး ပါ။ သူက
"အျခားတစ္ေယာက္ ကို အကဲခတ္တဲ႔ ေနရာမွာ မိန္းမေတြက မွားခဲ တယ္" တဲ႔။

သူမွ ေျပာလို႔ မဆုံးေသးဘူး ရွယ္ရီဂေရး ဒီတာ က
"ပ်က္တတ္တဲ႔ ပစၥည္း မွန္သမွ် ပ်က္ၾကတာခ်ည္းပဲ။ ဒါေပမယ႔္ ခ်က္ခ်င္းေတာ႔ မပ်က္ဘူး။ သူတို႔ပစၥည္း ေရာင္းတုန္းက ပါလာတဲ႔ အာမခံ ဒိတ္ ကို ေက်ာ္တဲ႔ ေနာက္ တစ္ေန႔မွာမွ ပ်က္ၾကတယ္" တဲ႔။

အနိစၥကေတာင္ ဒီေခတ္မွာ ကြက္တိ ေရာက္လာတတ္တယ္။ ဒါေၾကာင္႔ေျပာၾကတာေနမွာ ဒီေခတ္မွာ ေသာက္ရမယ္႔ ေဆးေတြက အစ အားလုံးကို ယံုေနၾကရတယ္ ဗ်ာ တဲ႔။


ဇင္ေ၀ေသာ္







Copyright © 2012 ကမ္းလက္. All rights reserved.

Post a Comment