ဘယ္ရွဳေထာင္႔ကၾကည့္ၾကည့္ အျငင္းပြားစရာ မရွိတဲ႔ ဆရာေတာ္ႀကီး သုံးပါး


၁။ ေရႊေတာင္ကုန္း ဆရာေတာ္ႀကီး
၂။ ဖားေအာက္ေတာရ ဆရာေတာ္ႀကီး
၃။ သီတဂူ ဆရာေတာ္ႀကီး

ဒါေပမဲ႔ သာသနာျပဳပုံကို (ပေရာ္ဖက္ရွင္ လို႔မ်ား ေခၚေလမလား၊ အိတ္စပါ တိုက္ဇ္ လို႔ပဲ ေခၚေလမလား) အေျခခံၿပီး မိန္႔မွာတတ္တဲ႔ ဩဝါဒေတြလည္း မတူတတ္ဘူး။
၁ နဲဲ႔ ၂ ဆရာေတာ္ႀကီးေတြက တရားျပတာ (တနည္း) အစိုးရနဲ႔ ဆက္ဆံစရာ မလိုေတာ႔ ဩဝါဒေတြကလည္း အျပတ္ပဲ။
သီတဂူဆရာေတာ္ႀကီး မိန္႔ဆိုတာမ်ိဳးက်ေတာ႔ ဟိုဖက္ကလည္း ကိုးကားလို႔ရ၊ ဒီဖက္ကလည္း ကိုးကားလို႔ရ။
*******************************************************************
ဖားေအာက္ေတာရ ဆရာေတာ္ႀကီးရဲ႕ တပည့္ေတြနဲ႔ အတူ မေနဖူး ဘူး၊ ေရႊေတာင္ကုန္း ဆရာေတာ္ႀကီးရဲ႕ ေျမးတပည့္နဲ႔ေတာ႔ သႏၲိသုခမွာ အတူေနခဲ႔ရဖူးတယ္။ ဒီေခတ္ႀကီးထဲမွာ ႏြားက်င္ငယ္ေရနဲ႔ စိမ္တဲ႔ ဖန္းခါးသီး ကို ဘုရားေပးတဲ႔ေဆးအျဖစ္ မွီဝဲတဲ႔ရဟန္း ေတာ္ေတာ္နည္းေနပါၿပီ။ သူက ဘုန္းေပးဆဲ၊ နံလိုက္တာလည္း ေျပာမေနနဲ႔။ အစာအိမ္အတြက္ ေကာင္း တယ္ဆိုၿပီး လာလာတိုက္လို႔
"မေသာက္ပါရေစနဲ႔၊ တပည့္ေတာ္အစာအိမ္ ေကာင္းပါတယ္ဘုရာ႔" လို႔ အႀကိမ္ႀကိမ္ လိမ္ခဲ႔ရတယ္။ တကယ္ေတာ႔ ကိုယ္႔အစာအိမ္က ဘယ္တုန္း ကမွ ေဒါင္ေဒါင္ျမည္တာမဟုတ္ဘူး။

ဘုရားေဆးနဲ႔ ေဝးတဲ႔ ရဟန္းေလ။
ဒါေပမဲ႔ အားေပးတဲ႔ပါတီ တူတယ္။

သီဟနာဒ

ပါးစပ္ရာဇဝင္ေလး ျဖစ္သြားခဲ႔ၿပီ (သုံး)


ဒီဗြီဒီ ရဲ႕ ေရြးေကာ္ ဒီဘိတ္ကို နားေထာင္ၿပီးတဲ႔ေနာက္ ပါးစပ္ရာဇဝင္ "သုံး" က သူ႔ကိုလည္း ေဝါေပၚတင္ေပးဖို႔ ခါးတေထာက္ေထာက္၊ ႏႈတ္ခမ္း တစူစူနဲ႔ ေတာင္းဆိုေနျပန္ေရာ။
ဒါနဲ႔ပဲ မဆလ ေခတ္က ဇာတ္လမ္းေလးကို ျပန္ေခၚလိုက္ရပါေတာ႔တယ္။ သူ စားထားတာေတြက မ်ား၊ သူ႔အျပစ္လည္း လြတ္ေအာင္ဆိုေတာ႔ မိုးက ပါဝင္ပူးေပါင္းမႈ မရွိလို႔ေပါ႔၊ ဟိဟိဟိ။
******************************************************

ဦးစီးမႈး၏ အစီရင္ခံစာ

၁။ ဘိလပ္ေျမ တင္ေဆာင္လာေသာ လွည္းေျခာက္စီး လမ္းမွာ မိုးမိ၊ အားလုံးပ်က္စီး။
ရပ္ရြာ၏ ဆုံးရႈံးေငြ သုံးေထာင္က်ပ္။
၂။ ေဈးလည္းခ်ိဳ၊ ပစၥည္းလည္းမွန္ေသာ ဘိလပ္ေျမ ရွာေဖြဝယ္ယူေနစဥ္ မိုးမရြာခင္ ပူေသာေနက အလြန္ျပင္းေသာေၾကာင္႔ ေရအလြန္ဆာသျဖင္႔ ဘီယာဝင္ေသာက္၊ ၅၀ က်ပ္။
ဆိုးရြားလွေသာ ရာသီဥတုေၾကာင္႔ ရပ္ရြာ ရံပုံေငြ ၃၀၅၀ က်ပ္ ဆုံးရွဳံးခဲ႔ရ။

ေဖ႔စ္ဘုတ္စေတးတပ္ေတြသာ မွန္ရင္ေတာ႔


ေဖ႔စ္ဘုတ္စေတးတပ္ေတြသာ မွန္ရင္ေတာ႔ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ကို မဲေပးပါေျပာတဲ႔ ဘုန္းႀကီးေတြကို မႀကိဳက္၊ အျခားပါတီႀကီးကို မဲေပးပါဆိုတဲ႔ ဘုန္းႀကီးေတြကို ပိုလို႔ မႀကိဳက္ဆိုတဲ႔ သကၠမိုးညိုနဲ႔ .....
အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ကို မဲေပးေပါ႔ဆိုတဲ႔ ဖားေအာက္ဆရာေတာ္ႀကီးနဲ႔ေတာ႔ ေတြ႔ၿပီ။ ေဖ႔စ္ဘုတ္က ဒါေတြေၾကာင္႔ လူႀကိဳက္မ်ားတာ။

ပါးစပ္ရာဇဝင္ေလး ျဖစ္သြားခဲ႔ၿပီ ႏွစ္


ေရႊဝါေရာင္ ဂယက္က မေသေသး၊ စကၤာပူႏိုင္ငံေရး လႈပ္ရွားတဲ႔ အဖြဲ႔ေတြ ကလည္း တက္ႂကြဆဲ၊ စကၤာပူရဲကလည္း ျမန္မာ ငါးေယာက္ျပည့္ရင္ ေစာင္႔ ၾကည့္၊ အနီကတ္ ထိသြားတဲ႔ လူငယ္ေတြလည္း ရွိ၊ တကယ္ေတာ႔ အဝါကတ္ က ကိုယ္တို႔ တစ္ဖြဲ႔လုံး ထိထားတာ။

အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ရဲ႕ ေျပာေရးဆိုခြင္႔ရ ဒကာႀကီးက ေထာင္ထဲမွာ လြန္ေနတဲ႔ ေရာဂါေတြ နဲ႔ ဒီကိုလာ ေဆးကု၊ မၾကာမီမွာပဲ စကၤာပူတင္ ဆုံးပါး။
ဦးတင္ေမာင္ဝင္းက ဖုန္းဆက္တယ္ (သူလည္း အဝါကတ္နဲ႔)
"အရွင္ဘုရား ႂကြအုံးမွျဖစ္မယ္၊ ႏိုင္ငံေရးေၾကာင္႔ ဘုန္းႀကီးပင္႔ရ ခက္ေနလို႔"
"ပင္႔ရင္ လာရမွာေပါ႔၊ ဗုဒၶဘာသာတစ္ေယာက္ေသတာ သရဂုံတင္မယ္႔
ဘုန္းႀကီး မရွိလို႔ေတာ႔ ဘယ္ရမလဲ"

ဒါနဲ႔ အခု နယူးဇီလန္ေရာက္ ဦးသီရိဓမၼကို ဖုန္းဆက္၊ မင္းသြားရင္ လိုက္မွာေပါ႔ ဆိုတာနဲ႔ သြားၾက။
ဟိုမွာ အဂႏၲဳတစ္ပါးလည္း ထပ္ေတြ႔ရတယ္။
ရွင္းရွင္းပဲ။ ဈာပန တရားကို ဒီမိုကေရစီနဲ႔ ႏႊယ္ၿပီးေဟာလိုက္တယ္။

အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ကျဖစ္ေနလို႔ လိုက္တာလား။ မဟုတ္ရပါဘူး။ မေျပာေကာင္း မဆိုေကာင္း ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးတစ္ေယာက္ဆုံးလို႔ လာပင္႔၊ အဖမ္းခံရမယ္ ဆိုရင္ေတာင္ အသုဘရွဳေတာ႔ လိုက္ရမွာပါပဲ (ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီး မဟုတ္ေပမဲ႔ ပင္႔လို႔ လိုက္ခဲ႔တာေတြ ရွိခဲ႔)။
ဒါက ဘာသာေရး ေခါင္းေဆာင္နဲ႔ ဘာသာဝင္ေတြၾကားက ဆက္ဆံေရး၊ တာဝန္၊ ဝတၱရားပါ။ ႏိုင္ငံေရး အေရာင္ မကြဲေစရဘူး။

ပါးစပ္ရာဇဝင္ေပမဲ႔ ဒါက တကယ္ျဖစ္ခဲ႔တဲ႔ ရာဇဝင္ေလးပါ။



(ပုံကို U Kttitharra Tant Ze ရဲ႕ ပို႔စ္ကို ရွယ္ထားတဲ႔ Santa GoneYee ရဲ႕ ေဝါေပၚက ယူထားတာပါ။ ဒါေပမဲ႔ ပုံမပါရင္ရင္ေတာင္ ေပးခ်င္တဲ႔ မက္ေဆ႔ဂ်္က မပ်က္ပါဘူး)

သီဟနာဒ

ဘဝခ်င္းတူလို႔ ပိုယုံတယ္ (၁)


(ယဥ္ေက်းစြာ ကြဲလြဲႏိုင္ၾကပါတယ္)

နိဒါန္း

ဒီေဆာင္းပါးကို မဖတ္ခင္ သီဟနာဒ၊ ဇင္ေဝေသာ္၊ ေစာေနလတ္ ကေလာင္ေတြဟာ စိတၱရဆိုတဲ႔ ရဟန္းတစ္ပါးက ျဖာထြက္လာတယ္ဆိုတာ သိထားရင္ ဖတ္ရတာ ပိုအဆင္ေျပပါလိမ္႔မယ္။ ေနာက္ၿပီး မသိေသးသူ၊ သံသယရွိသူေတြအေနနဲ႔ www.mangalavihara.org.sg ဝက္ဘ္ဆိုက္ကို ဝင္ေရာက္ ၾကည့္ရွဳမယ္ဆိုရင္ ပုိလို႔ေတာင္ အဆင္ေျပပါလိမ္႔မယ္။
********************************************************************

၂၀၁၁ ကတည္းကစလို႔ ဦးသိန္းစိန္ကို လက္ခုပ္တေျဖာင္းေျဖာင္း တီးေန ခဲ႔မိသလို ေဒၚစုအေပၚ ေလးစားခ်စ္ခင္မႈလည္း တစ္ျပားသားမွ ေလ်ာ႔ မသြားခဲ႔ဖူးပါ။ ေဒၚစုရဲ႕ သတၱိကို ေလးစားသလို စစ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးေတြၾကားမွာ ထင္ထင္ရွားရွား လာဘ္စားမႈမရွိ (သန္႔ျမင္႔ဦးလည္း ဒီလိုပဲ ယုံၾကည္ဟန္ တူပါရဲ႕) ျဖဴစင္ေနတဲ႔ ဦးသိန္းစိန္ကိုလည္း ေလ်ွာ႔မတြက္ခဲ႔ပါ။ ဒါနဲ႔ ဘာျဖစ္လို႔ ဇင္ေဝေသာ္က ေဒၚစုဖက္ကို ကပ္ရပ္လိုက္ရတာလဲ။
ယုံၾကည္လို႔၊ ဘဝခ်င္း တူေနလို႔ပါပဲ။

စကၤာပူသက္တန္း ၁၃ ႏွစ္တာ ဘဝတိုေလးကို ျပန္ၾကည့္ေတာ႔ ၂၀၀၂ ခုမွာ အုပ္စုလိုက္ မဟာသႏၲိသုခကေန ႏွင္ခ်ျခင္းခံရ၊ စကၤာပူ ေရာက္။ အဲဒီႏွစ္ထဲ မွာပဲ သီဟိုဆရာေတာ္ႀကီး တည္ေထာင္ခဲ႔တဲ႔ မဂၤလဝိဟာရကိုေရာက္။ တရားျပ၊ အျခားသင္တန္းေတြ ပို႔ခ်၊ ၂၀၀၅ ခုမွာ စကၤာပူ အမ်ိဳးသား တကၠသိုလ္ (National University Of Singapore) ဗုဒၶ ဘာသာအဖြဲ႔ ကို စတင္တရားျပခြင္႔ရ၊ ၂၀၀၇ မွာ အဲဒီအဖြဲ႔ရဲ႕ ဘာသာေရး အႀကံေပးျဖစ္၊ ၂၀၀၈ မွာ မဂၤလဝိဟာရရဲ႕ ေက်ာင္းထိုင္ျဖစ္လာ။ ေနာက္ပိုင္း စကၤာပူ အဘိဓမၼာစာေျဖဌာန ရဖို႔ ဦးေဆာင္။

ဒါျဖင္႔ ဘဝခ်င္းက ဘယ္လို တူေနရတာလဲ?
၁။ အရင္ ကြန္စတီက်ဴးရွင္းအတိုင္းဆို သီဟိုဠ္ဆရာေတာ္မွလြဲၿပီး ေက်ာင္း ထိုင္ျဖစ္ခြင္႔ မရွိ

၂။ စိတၱရဆိုတဲ႔ ျမန္မာရဟန္းငယ္ဟာ ဒီလိုေက်ာင္းႀကီးကို ဦးေဆာင္ႏိုင္စြမ္း ရွိပါ႔မလား စတဲ႔ သံသယ

၃။ ေထရဝါဒခ်င္းတူေပမဲ႔ သီဟိုဠ္ခံတပ္သဖြယ္ ေက်ာင္းေတာ္ႀကီးကို ျမန္မာ ရဟန္းတစ္ပါးက ေနရာဝင္ယူလိုက္လို႔ သီဟိုဠ္ရဟန္းေတြ၊ လူေတြဖက္မွာ ရွိေနတဲ႔အျမင္.....စသည္.....စသည္.....။

(၁) ကို ေရးခဲ႔ၿပီးပါၿပီ။ ထပ္မေရးခ်င္ပါ။ မပါေသးတဲ႔ အခ်က္ေတြကိုေတာ႔ ျဖည့္စြက္ေဆြးေႏြးသြားပါမယ္။

(၂) ေက်ာင္းထိုင္မျဖစ္ခင္ သီဟိုဠ္ေက်ာင္းထိုင္ဆရာေတာ္ႏွစ္ပါးနဲ႔ အတူေနခဲ႔ရဖူးပါတယ္။ လူေတြက
* ပ်ံေတာ္မူသြားတဲ႔ ဆရာေတာ္ႀကီးကို မေမ႔ႏိုင္ျခင္း၊
* ဆရာေတာ္ေတြအခ်င္းခ်င္း ႏႈိင္းယွဥ္ၾကည့္မႈမ်ားျခင္း စတာေတြေၾကာင္႔ ႏွစ္ပါးစလုံး ဒီေက်ာင္းမွာ သိပ္မၾကာလိုက္ပါ။
ေရွ႕ႏွစ္ပါးစလုံးဟာ တူတူတန္တန္ ေဒါက္တာေတြခ်ည္းျဖစ္ၿပီး ဒုတိယ ဆရာေတာ္ဆိုရင္ သီဟိုဠ္ တကၠသိုလ္ႀကီးတစ္ခုရဲ႕ ဗြိဳက္စ္ ခ်န္ဆယ္လာေ တာင္ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီေတာ႔ ဇင္ေဝေသာ္ဟာ အဟန္႔ေသးေနပါတယ္။ အထူးသျဖင္႔ ပါဠိေကာလိပ္၊ ဆန္းေဒး ဓမၼကလပ္ေတြနဲ႔ စကၤာပူရဲ႕ ဗုဒၶဘာသာပညာေရး ဦးေဆာင္ေနရာကို ယူထားတဲ႔ ဒီေနရာမ်ိဳးမွာ အေကာင္ေသးလြန္းေနပါ တယ္။ ဒါ႔ေၾကာင္႔ သံသယဆန္တဲ႔ အၾကည့္ေတြ၊ သံသယဆန္တဲ႔ ေမး ခြန္းေတြ တနင္႔တပိုးႀကီး ရင္ဆိုင္ခဲ႔ရပါတယ္။
(နားလည္စြာ အခ်ိန္ေပး၊ ေထာက္ခံ၊ ပံ႔ပိုးခဲ႔တဲ႔ ေကာ္မတီကို ေက်းဇူးတင္ရ)

ဒီ အေနအထားဟာ နယ္ပယ္ခ်င္း မတူေပမဲ႔ ေဒၚစုနဲ႔ တူေနပါတယ္။ တိုင္းရင္းသား လက္နက္ကိုင္ေတြနဲ႔ ကိစၥ၊ တရားဥပေဒ စိုးမိုးေရးကိစၥ စတာေတြမွာ သူမ တကယ္ပဲ ဦးေဆာင္ႏိုင္ပါ႔မလားစတဲ႔ သံသယမ်ားစြာ သူမ အေပၚမွာ ရွိေနတယ္။ ႏႈတ္လြယ္တဲ႔ လူေတြကဆိုရင္ ေဒၚစုအေနနဲ႔ လုးဝကိုင္တြယ္ႏိုင္မွာ မဟုတ္ဘူးဆိုတဲ႔အထိ ေျပာတတ္ၾကပါတယ္။ ေရွ႕ သံသယစကားက လက္ခံလို႔ရၿပီး ယတိျပတ္ေျပာတဲ႔ ဒုတိယ စကားမ်ိဳးကိုေ တာ႔ လက္မခံႏိုင္ပါ။

(ဆက္ရန္)
ဇင္ေဝေသာ္

သိၿပီးသားေပမဲ႔ အခုလိုေျပာခ်လိုက္ေတာ႔ ရွင္းသြားေရာ


ေဝ႔လည္ေၾကာင္ပတ္ေတြနဲ႔ မူးလွၿပီ။ သိၿပီးသားေပမဲ႔ အခုလိုေျပာခ်လိုက္ေတာ႔ ရွင္းသြားေရာ။

"သမၼတ ဆိုတဲ့ ရာထူးနာမကို ခံယူထားမွ ဦးေဆာင္နိုင္တာ မဟုတ္ပါဘူး။
အမ်ိဳးသား ဒီမိုကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္ အစိုးရတက္လို့ရွိရင္ က်မပဲ ဦးစီး ပဲ့ကိုင္သြားမွာပဲ ဆိုတာ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာပါရေစ။"

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္
ကခ်င္ျပည္နယ္၊ မိုးေကာင္းျမိဳ႕
၃-၁၀-၂၀၁၅
Credit t to Myo Lwin

ေၾကာက္ ၿဖဳံ တီး


အင္းစိန္ေဈးႀကီးနဲ႔ ေၾကာက္ဖရုံသီး တဲ႔။
ငိငိငိ။ ရီရတယ္ေနာ္ ေမာင္သစၥာ။
ဒို႔ ဖဘေပၚမွာက ေၾကာက္ဖရုံသီးလိ႔ု မေခၚဘူး။ ေၾကာက္ ၿဖဳံ တီး လို႔ေခၚတာ။

ဦးသိန္းစိန္က အင္းေလးကန္ႀကီးအတြက္ ကတိေတြေပး


ဦးသိန္းစိန္က အင္းေလးကန္ႀကီးအတြက္ ကတိေတြေပး၊
ေဒၚစုက သူသာ အာဏာရရင္ ျမစ္ဆုံစီမံကိန္းကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ျပည္သူကို အရင္အသိေပးမယ္ဆိုတဲ႔အေၾကာင္း ကတိေတြေပး။
ဟုတ္ခ်င္ ဟုတ္ၾကေရာေပါ႔။ မဟုတ္လို႔ကေတာ႔ ျမင္းကို လက္သီးနဲ႔ထိုးမွာ။
(ဘုရားဝတ္တက္ေတာ႔မယ္၊ ဘိုင္႔ဘိုင္)


ကိုရင္ေပါက္စ


ၾကာပါၿပီ။ မႏၲေလး၊ ၂၆ လမ္းမွာပါ။ ဆြမ္းခံကိုရင္ေလးကို ျမင္းလွည္းမွာကထားတဲ႔ ျမင္းက ႏႈတ္သီးနဲ႔ လွမ္း ဟပ္လိုက္ေတာ႔ ကိုရင္ေလးလက္ထဲက သပိတ္လြတ္က်ၿပီး ဆြမ္းေတြ၊ ဟင္းေတြ ေမွာက္ကုန္ေရာ။
ဒီေတာ႔ ကိုရင္ေလးက ဘာလုပ္လဲ သိလား၊ သပိတ္ကို ေျမႀကီးေပၚခ်၊
သကၤန္းရုံဖ်က္၊ ျမင္းဇက္ႀကိဳးကေနကိုင္ၿပီး ျမင္းႏႈတ္သီးကို လက္သီးနဲ႔ ထိုးပါေလေရာ။

ျမင္းလွည္းဆရာေရာ ေဘးကလူေတြပါ ခဏေတာ႔ ေၾကာင္ၿပီး ၾကည့္ေနၾက တယ္။ ေနာက္မွ တခ်ိဳ႕က ၿပဳံးစိစိ၊ အသံထြက္လည္း မရယ္ရဲဘူး။ ျမင္းလွည္း ဆရာက ဆင္းၿပီးေတာင္းပန္ရတယ္။
"မလုပ္ပါနဲ႔ ကိုရင္ရဲ႕၊ ျမင္းက ဘာမွ သိတတ္တာ မဟုတ္ပါဘူး၊ တိရစၦာန္ပါ" ေျပာလည္းမရ။ ေနာက္ဆုံး
"ေတာ္ပါေတာ႔ ကိုရင္ရယ္၊ ရွိႀကီး ခိုးပါရဲ႕ ဘုရား" ဆိုေတာ႔မွ ကိုရင္က
"တကယ္လား၊ ဒါဆို ဒကာႀကီး ကိုရင္႔ကို ဦးသုံးႀကိမ္ခ်" လို႔ေျပာတယ္။




၂၆ လမ္းမ၊ ပလက္ေဖာင္းေပၚမွာ ျမင္းလွည္းဆရာက ဦးသုံးႀကိမ္ ခ်ၿပီး ေတာင္းပန္လိုက္ေတာ႔မွ ကိုရင္ေပါက္စက ခပ္တည္တည္နဲ႔ သကၤန္းရုံ၊ သပိတ္ေကာက္ေပြ႔ ထြက္သြားေလရဲ႕။
ဒီေတာ႔မွ ျမင္းလွည္းဆရာေရာ ေဘးကလူေတြပါ တရားဝင္ ရယ္ရဲၾကေတာ႔ တာ။
(ဟိုေတြးဒီေတြး မေတြးေၾကး)

(img source)

ေနာက္ႏွစ္ျပန္မယ္နဲ႔ ေန လာခဲ႔တာ


ဒီေန႔ ဒကာႀကီး ဦးသန္းျမင္႔နဲ႔ ဒကာမႀကီးေဒၚရီတို႔ပါ ဆြမ္းလာကပ္တယ္၊ မွတ္မိေသးတယ္..
"ဆရာေတာ္၊ စကၤာပူ ေရာက္တဲ႔ႏွစ္ကစၿပီး ေနာက္ႏွစ္ျပန္မယ္၊ ေနာက္ႏွစ္ျပန္မယ္နဲ႔ ေန လာခဲ႔တာ ဒီေကာင္ေတြ လုပ္ေနတာနဲ႔ အခုထိ မျပန္ရေသးဘူးဘုရား"
"ဒါနဲ႔ ဒကာႀကီး အသက္က"
"၈၀ ေလ ဘုရား" တဲ႔။
အဲသလိုေျပာတာ သုံး ေလးႏွစ္ေတာ႔ရွိၿပီ။
(သူက ဂ်ာမဏီေက်ာင္းဆင္း၊ ဂ်ာမန္စကား ေကာင္းေကာင္းတတ္၊ စကၤာပူ အစိုးရဆုေပးတဲ႔ တံဆိပ္ေတြနဲ႔ ပိုလီဆရာ၊ အေမရိကန္ တကၠသိုလ္ တစ္ခုမွာလည္း သုေတသနပိုင္း ဆရာ)