ေနာက္တစ္ႀကိမ္ နင္႔အလွည္႔

က်မေမေမက ေမြးခ်င္းမ်ားေတာ႔ က်မမွာ အေဒၚေတြအမ်ားႀကီးရိွတယ္။
မဂၤလာေဆာင္ ဖိတ္လို႔ သူတို႔နဲ႔မ်ား အတူတူသြားရရင္ က်မလက္ေမာင္းကို လႈပ္လႈပ္ၿပီး ေနာက္တစ္ႀကိမ္ နင္႔အလွည္႔လို႔ အၿမဲပဲ ေျပာတတ္ၾကတယ္။

သေဘာ မေတြ႔လွေပမဲ႔ အေဒၚေတြဆိုေတာ႔ အၿပံဳးေလးနဲ႔ပဲ တုန္႔ျပန္ရ တာေပါ႔။ က်မအသက္က ၂၇ ႏွစ္ပဲ ရိွပါေသးတယ္။

ဒါနဲ႔ ဈာပနပြဲေတြ သြားရတဲ႔ အခါေတြမွာ ဘာမွမေျပာဘဲ သူတို႔ လက္ေမာင္းေတြကို အၿပံဳးနဲ႔ လႈပ္လႈပ္ေပးလိုက္တယ္။

အဲဒီေနာက္ က်မကို ဘာမွ မေျပာၾကေတာ႔ဘူး။

(အပ်ိဳႀကီး မ်ားသို႔ေမတၱာလက္ေဆာင္)

Post a Comment