မင္းတို႔ႀကီးလာရင္ ဘယ္လိုမိန္းမမ်ိဳးကို ယူမွာလဲ


မန္ခ်က္စတာ ရႈံးတဲ႔ေန႔၊ ေနအလြန္ပူတဲ႔ေန႔ေတြမွာ က်ေနာ္တို႔ဆရာသမား အိပ္ မေပ်ာ္တတ္ဘူး။ အဲသလိုေန႔ေတြမွာ လူပ်ိဳႀကီးဆရာက ေက်ာင္းသားေတြကို ဟိုေမး ဒီေမး ေမးတတ္တယ္။
"မင္းတို႔ႀကီးလာရင္ ဘယ္လိုမိန္းမမ်ိဳးကို ယူမွာလဲ"
အမ်ားစုက ေလ်ာက္ေျပာၾကတာ၊ အရပ္ရွည္ရမယ္၊ အသားျဖဴရမယ္၊ ပညာ တတ္ရမယ္၊ စုံလို႔ စုံလို႔ပဲ။
အဲ......တစ္ေယာက္က လြဲရင္ေပါ႔။
"က်ေနာ္ႀကိဳက္တ္တဲ႔မိန္းမ က်ေနာ္ယူမွာ"
"ေဟ"
************************************************************************
စကားတစ္ခြန္းထဲနဲ႔ က်ေနာ္ဆရာ႔ျဖစ္သြားတဲ႔ သူငယ္ခ်င္း
ရြာျပန္ေရာက္လို႔ သူဘယ္မွာရွိေနသလဲလို႔ေမးေတာ႔ အမေတြက.....
"သူ....ဘုန္းႀကီးဝတ္သြားၿပီ" တဲ႔။
ကဲ ၾကည့္၊ ဒီေကာင္က လုပ္ခ်သြားျပန္ၿပီ။ သူ႔စကားနဲ႔သူကေတာ႔ ဟုတ္လို႔။
"က်ေနာ္ႀကိဳက္တ္တဲ႔မိန္းမ က်ေနာ္ယူမွာ" တဲ႔ေလ။

(ေစာေနလတ္၊ လူလားမေျမာက္ေသးေသာ အေတြးမ်ား)

Post a Comment